WAŻNE PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś
Marketing wirusowy w internecieAutorzy: Piotr R. Michalak, Damian Daszkiewicz, Anna Musz Data wydania: 08/2009 Stron: 136 Wydawnictwo Helion ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2124-8 Format: A5 Cena książki: 31.41 zł
| Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością! Niezbędny do życia bakcyl marketingowy Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusoweg Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków Epidemia rozsiewana przez sieć Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans... Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości! Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak: dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu subtelnie połączyć reklamę z marką być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców wybrać właściwych partnerów nawiązać więź z grupą docelową obniżać koszty kampanii Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś! 1. Czym tak naprawdę jest marketing wirusowy i jak można go wykorzystać? (5) Za kilkanaście lat nie przeżyjesz bez marketingu wirusowego (5) Co to jest marketing wirusowy - nie mylić z "magicznymi" metodami promocji! (9) Oko w oko z wirusem marketingowym (11) Dlaczego właśnie internet? (12) 2. Gdzie i jak stworzyć marketingowego wirusa? 5 obszarów wirusowości (17) Wirus promocyjny (17) Wirus produktowy (27) Wirus cenowy (43) Wirus dystrybucyjny (44) Wirus obsługowy (53) 3. Czy programy partnerskie mają coś wspólnego z marketingiem wirusowym? (61) Dlaczego PP są tak popularne? (63) Skąd wiadomo, że klient przyszedł z polecenia partnera? (64) Jak pozyskać partnerów do PP? (65) Czas poznać 11 skutecznych trików, dzięki którym PP rozwinie skrzydła (67) Czy zarabianie w internecie ma coś wspólnego z programami partnerskimi? (69) 4. Wirusowość niejedno ma imię (73) Artykuły do przedruku (74) E-book jako narzędzie marketingu wirusowego (79) 5. Jakie jest najpotężniejsze narzędzie w marketingu wirusowym? (87) Przykładowe zastosowanie autorespondera (88) Czym jest inteligentny autoresponder? (89) Czy inteligentny autoresponder to maszynka do wysyłania spamu? (89) Jakie są zalety inteligentnych autoresponderów? (90) 3 pomysły na wykorzystanie inteligentnych autoresponderów (94) 6. Marketing wirusowy w rękach oszustów (99) Łańcuszki szczęścia (99) Piramidy finansowe (110) 7. Jak wykorzystać potencjał marketingu wirusowego? (113) Kluczowe przekonania - fundamenty Twojego sukcesu (113) Burze mózgów w praktyce i w internecie (115) Pozycje percepcyjne - patrz oczami swoich klientów (116) Nośniki wirusowości w internecie (118) 8. Największy sekret marketingu wirusowego - odsłaniamy karty (121) O autorach (125) Skorowidz (127) Książka jest wysyłana listem priorytetowym. Zapraszam na moje pozostałe aukcje W chwili obecnej książka jest w cenie 31,41 zł. |