WAŻNE PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś
Odkryj wszystkie tajemnice programu Excel, aby pracować szybciej i wydajniejJak rozszerzyć funkcjonalność programu Excel? Jak szybko tworzyć efektowne wykresy? Jak dopasować program do własnych potrzeb? Z pewnością wiesz, na czym polega praca w Excelu -- możesz używać go do przetwarzania danych liczbowych, zarówno przy obliczaniu podatku, jak i planowaniu budżetu. Ostatnia wersja, Excel 2007, udostępnia naprawdę wiele ciekawych metod wprowadzania, prezentacji, przetwarzania i analizy danych. Nadszedł czas, aby poszerzyć swoją wiedzę na ten temat i poznać fascynujące tajemnice tego programu. Wszystko, czego jeszcze nie wiesz o Excelu, znajdziesz w właśnie w tym podręczniku. Książka "Excel 2007 PL. 100 najlepszych sztuczek i trików" zawiera przejrzyste i bogato ilustrowane instrukcje do wykonania 100 zadań. Dzięki nim nauczysz się stosować takie sposoby i sztuczki, które pozwolą Ci jeszcze szybciej i bardziej efektywnie pracować w programie Excel. Czytając ją, poznasz różne metody wprowadzania formuł, a także dowiesz się, jak definiować własny porządek sortowania i przetwarzać rekordy danych. Odkryjesz, do czego służą pola obliczeniowe i niestandardowe widoki arkusza. Korzystając z tego przewodnika, będziesz mógł samodzielnie rozszerzać funkcjonalność programu i dopasować go do swoich potrzeb. Automatyczne wypełnianie komórek seriami danych Dodawanie własnego porządku sortowania Korzystanie z formuł i funkcji Tworzenie formuł warunkowych Przetwarzanie rekordów danych Modyfikowanie danych i układu tabeli przestawnej Tworzenie wykresów przestrzennych Formatowanie arkuszy Rozszerzanie funkcjonalności programu Excel Wstawianie hiperłącza do arkusza Automatyzacja zdań przy użyciu makr Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o programie Excel, a co jeszcze bardziej usprawni Twoją pracę! 1. Zwiększ swoją wydajność #1 Weryfikacja wprowadzanych danych za pomocą listy poprawnych wartości (14) #2 Weryfikacja wprowadzanych danych za pomocą reguł sprawdzania poprawności (16) #3 Automatyczne wypełnianie komórek seriami danych (18) #4 Wstawianie symboli i znaków specjalnych (20) #5 Ukrywanie wierszy poprzez grupowanie i tworzenie konspektu (22) #6 Wyszukiwanie i zamiana formatowania (24) #7 Dodawanie komentarzy do komórek arkusza (26) #8 Odczytywanie na głos danych arkusza (28) #9 Definiowanie własnego porządku sortowania lub niestandardowej listy automatycznego wypełniania (30) 2. Korzystanie z formuł i funkcji #10 Różne metody wprowadzania formuł (34) #11 Nazwy komórek i zakresów (36) #12 Definiowanie stałych (38) #13 Tworzenie formuł wykorzystujących nazwy (40) #14 Praca z kreatorem funkcji (42) #15 Obliczanie wysokości raty spłaty pożyczki (44) #16 Obliczanie wewnętrznej stopy zwrotu (46) #17 Wyznaczanie n-tej największej wartości (48) #18 Tworzenie formuł warunkowych (50) #19 Obliczanie sumy warunkowej (52) #20 Używanie kalkulatora systemowego (54) #21 Obliczanie iloczynów i pierwiastków kwadratowych (56) #22 Obliczanie czasu (58) #23 Obliczanie dat (60) 3. Kopiowanie, formatowanie i inne operacje #24 Sprawdzanie poprawności działania formuł (64) #25 Śledzenie poprzedników i zależności (66) #26 Zamiana tekstu na liczby (68) #27 Zamiana wierszy na kolumny (70) #28 Kopiowanie przy użyciu Schowka pakietu Office (72) #29 Zmiana szerokości kolumn przy użyciu polecenia Wklej specjalnie (74) #30 Korzystanie z polecenia Wklej specjalnie (76) #31 Tworzenie własnych stylów (78) #32 Kopiowanie stylów do innych skoroszytów (80) #33 Formatowanie warunkowe (82) #34 Śledzenie zmian podczas edycji (86) #35 Konsolidacja arkuszy (88) 4. Przetwarzanie rekordów danych #36 Wprowadzanie danych za pomocą formularza (92) #37 Filtrowanie duplikatów (94) #38 Proste sortowanie i filtrowanie danych (96) #39 Sortowanie według złożonych kryteriów (98) #40 Sortowanie według koloru komórki, koloru czcionki lub ikony komórki (100) #41 Tworzenie filtrów złożonych (102) #42 Filtrowanie przy użyciu wielu kryteriów (104) #43 Tworzenie sum częściowych (106) #44 Filtrowanie danych na wykresie (108) #45 Zliczanie filtrowanych rekordów (110) #46 Wyszukiwanie informacji (112) #47 Tworzenie tabel danych (114) #48 Modyfikacja stylów tabeli (116) 5. Analiza wzorców i trendów danych #49 Tworzenie tabel przestawnych (120) #50 Modyfikowanie danych i układu tabeli przestawnej (124) #51 Obliczanie sum częściowych i końcowych (126) #52 Tworzenie pól obliczeniowych (128) #53 Ukrywanie wierszy lub kolumn tabeli przestawnej (130) #54 Sortowanie tabeli przestawnej (131) #55 Tworzenie wykresów przestawnych (132) #56 Obliczanie statystyk opisowych (134) #57 Obliczanie współczynnika korelacji (136) #58 Analiza symulacji (138) #59 Optymalizacja rezultatów przy użyciu narzędzia Szukaj wyniku (140) 6. Tworzenie wykresów #60 Szybkie tworzenie efektownych wykresów (144) #61 Formatowanie wykresów (146) #62 Zmiana typu wykresu (150) #63 Dodawanie linii trendu (152) #64 Dodawanie i usuwanie serii danych z wykresu (154) #65 Dodawanie słupka błędów (156) #66 Tworzenie histogramów (158) #67 Tworzenie wykresów złożonych (160) 7. Formatowanie arkuszy #68 Formatowanie liczb, dat i czasu (164) #69 Formatowanie komórek (168) #70 Wypełnianie gradientowe (172) #71 Szybkie formatowanie komórek przy użyciu Malarza formatów (174) #72 Wstawianie kształtów do arkusza (176) #73 Wstawianie pól tekstowych do arkusza (178) #74 Wstawianie obrazów do arkusza (180) #75 Rozmieszczanie obiektów graficznych na arkuszu (182) #76 Ustawianie tła arkusza (184) #77 Tworzenie graficznej kopii komórek arkusza (186) 8. Ochrona, zapisywanie i drukowanie arkusza #78 Ochrona arkusza (190) #79 Zapisywanie skoroszytu w postaci szablonu (192) #80 Zapisywanie skoroszytów w wybranym formacie (194) #81 Drukowanie wielu obszarów arkusza (196) #82 Drukowanie wielu arkuszy skoroszytu (198) 9. Rozszerzanie funkcjonalności programu Excel #83 Wklejanie hiperłącza do dokumentu edytora Word lub PowerPoint (202) #84 Osadzanie arkusza (204) #85 Wstawianie hiperłącza do arkusza (206) #86 Pobieranie danych ze strony sieci Web (208) #87 Kopiowanie tabeli z dokumentu edytora Word do Excela (210) #88 Importowanie danych z pliku tekstowego (212) #89 Importowanie danych z bazy Access (216) #90 Kwerenda bazy danych Access (218) #91 Używanie zapisanych kwerend (222) #92 Importowanie danych z Excela do bazy danych Access (224) #93 Zastosowanie Excela do tworzenia korespondencji seryjnej (228) 10. Dopasowywanie programu Excel do własnych potrzeb #94 Instalowanie dodatków programu Excel (232) #95 Dostosowywanie paska narzędzi Szybki dostęp do własnych potrzeb (234) #96 Praca z wieloma oknami (236) #97 Tworzenie niestandardowych widoków arkusza (237) #98 Tworzenie niestandardowych formatów liczbowych (238) #99 Automatyzacja zadań przy użyciu makr (240) #100 Przypisywanie makr do paska narzędzi Szybki dostęp (242) Skorowidz (244) Książka jest wysyłana listem priorytetowym. Zapraszam na moje pozostałe aukcje W chwili obecnej książka jest w cenie 35,91 zł. |