WAŻNE PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie Autor: Michał Łebkowski Data wydania: 06/2009 Stron: 240 Wydawnictwo HelionCena książki: 40.41 zł ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2185-9 Format: A5
| Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych Interaktywne relacje z klientami Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu Narzędzia kreowania wizerunku w sieci Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu. Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu. Internet ma przyszłość!Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi? Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku. Grzechy główne działań internetowych. Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej. Case studies
Wprowadzenie (5) 1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7) 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8) 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21) 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36) 1.4. Wizerunek a public relations (58) 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65) 2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79) 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80) 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87) 2.3. E-wizerunek w Polsce (99) 3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115) 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116) 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117) 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143) 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147) 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156) 3.6. U pana bloga za piecem (164) 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169) 3.8. Bez mediów ani rusz (178) 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183) 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184) 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189) 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192) 4. E-wizerunek w praktyce (197) 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197) 4.2. BigChina.pl (207) 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227) Zakończenie (233) Bibliografia (235) Książka jest wysyłana listem priorytetowym. Zapraszam na moje pozostałe aukcje W chwili obecnej książka jest w cenie 40,41 zł. |