Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

12. E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowani

04-03-2012, 18:40
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42.40 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2101176093
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 6   
Koniec: 05-03-2012 21:58:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Przed dokonaniem zakupu proszę zapoznać się ze strona "O mnie".

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Autor: Michał Łebkowski
Data wydania: 06/2009
Stron: 240

Wydawnictwo HelionCena książki: 40.41 zł
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2185-9
Format: A5

Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
Interaktywne relacje z klientami
Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

Internet ma przyszłość!

Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
Grzechy główne działań internetowych.
Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
Case studies


Wprowadzenie (5)
1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)
1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
1.4. Wizerunek a public relations (58)
1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)
2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)
2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
2.3. E-wizerunek w Polsce (99)
3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)
3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
3.6. U pana bloga za piecem (164)
3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
3.8. Bez mediów ani rusz (178)
3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)
4. E-wizerunek w praktyce (197)
4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
4.2. BigChina.pl (207)
4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
Zakończenie (233)
Bibliografia (235)
  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 40,41 zł.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka