Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego

25-04-2014, 15:14
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik erolab
numer aukcji: 4156218512
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 25-04-2014 15:09:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONTAKT:

tel. 668 [zasłonięte] 207
email: [zasłonięte]@erolab.pl
Skype: macieksek
Odbierz towar w Warszawie:

Metro Pole Mokotowskie
ul. Kazimierzowska 76A
Zobacz na mapie


125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
Autor: Piotr Majewski



Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź

Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.

Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu – Piotra Majewskiego.

Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.:
Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?
Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji?
Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas?
Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje?
Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
Jak blog może wpływać na sprzedaż?