Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

125 pytań na temat e-BIZNESU do Piotra Majewskiego

16-06-2015, 2:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28 zł     
Użytkownik walldstar
numer aukcji: 5096574904
Miejscowość TRÓJMIASTO
Wyświetleń: 19   

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

125 pytań na temat e-BIZNESU do Piotra Majewskiego.
Wydawnictwo Helion, 2010.
ISBN 978-83-[zasłonięte]-2723-3
Okładka miękka, 124 s., stan bardzo dobry.

 

Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet
jest prawdziwą ziemią obiecaną — trochę jeszcze dziką i nie do końca
rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości.
E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.
Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry
pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki
swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry?
Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć
koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat.
Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie;
człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie
e-biznesu – Piotra Majewskiego.
Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125
najważniejszych pytań, m.in.:

    Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
    Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?
    Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji?
    Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy,
        ale mamy czas?
    Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
    Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
    W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić
        im transakcje?
    Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
    Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
    Jak blog może wpływać na sprzedaż?

źródło opisu: www.helion.pl