Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. Wstęp do programowania w języku C#, od SS

02-06-2012, 16:50
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.36 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2283211586
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 14   
Koniec: 17-05-2012 01:10:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

Wstęp do programowania w języku C#

Wstęp do programowania w języku C#



Autor: Adam Boduch
Data wydania: 10/2006
Stron: 392
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 43.30 zł
  • ISBN: 83-[zasłonięte]-0523-1
  • Format: B5

Zostań profesjonalnym programistą C#

C# jest uważany przez wielu programistów za najlepszy język stosowany do tworzenia aplikacji dla platformy .NET. Język ten, opracowany w firmie Microsoft, łączy w sobie najbardziej wartościowe cechy C++ i Javy, ścisłą integrację z komponentami .NET, wysoki poziom bezpieczeństwa i ogromne możliwości. Świetnie nadaje się do tworzenia aplikacji sieciowych i bazodanowych przeznaczonych zarówno dla systemu Windows, jak i dla urządzeń przenośnych, takich jak PocketPC. Popularność C# stale rośnie, a nieodpłatne udostępnienie przez firmę Microsoft środowiska programistycznego Visual C# Express Edition sprawiło, że coraz więcej twórców oprogramowania wykorzystuje je w swojej pracy.

Książka "Wstęp do programowania w języku C#" to podręcznik przeznaczony dla tych, którzy chcą poznać ten język od podstaw. Czytając ją, poznasz możliwości C# i platformy .NET. Nauczysz się tworzyć własne aplikacje, korzystając ze środowiska Visual C# Express Edition. W książce znajdziesz omówienie składni i elementów języka C#, wyjaśnienie zasad programowania obiektowego i sposobów realizacji różnych zadań programistycznych. Napiszesz aplikacje dla Windows wykorzystujące biblioteki klas .NET i obsługujące pliki w formacie XML.

Konstrukcja platformy .NET
Składnia C#
Elementy języka
Programowanie obiektowe
Obsługa zdarzeń
Korzystanie z tablic i kolekcji
Obsługa wyjątków
Biblioteka Windows Forms
Stosowanie komponentów .NET
Operacje na plikach i strumieniach
Obsługa formatu XML

Przedmowa (11)
Rozdział 1. Wprowadzenie (13)
Czym jest programowanie (13)
Mnogość języków programowania (14)
Edytory kodu (15)
Kompilatory (15)
Mity związane z programowaniem (16)
Języki programowania (17)
Asembler (18)
Fortran (19)
C (19)
C++ (19)
Perl (20)
PHP (20)
Turbo Pascal (20)
Java (21)
Język maszynowy (21)
Działanie kompilatorów (22)
Tworzenie kodu źródłowego (22)
Prekompilacja (23)
Kompilacja do kodu Asemblera (23)
Optymalizacja kodu (23)
Asemblacja (23)
Konsolidacja (24)
Języki interpretowane (24)
Język C# (24)
Instalacja środowiska (24)
Jak się uczyć (25)
Nie ucz się na pamięć! (25)
Początkowe trudności (25)
Pomoc systemowa (25)
Praktyka (26)
Pierwsza aplikacja (26)
Kompilacja i uruchamianie (26)
Komponenty (28)
Piszemy kod (29)
Zapisywanie projektu (29)
Podsumowanie (30)
Rozdział 2. Podstawy platformy .NET (31)
Interfejs programistyczny (32)
API systemu Windows (32)
Wizja .NET (33)
Składniki platformy .NET (34)
Konkluzja (37)
C# a .NET (37)
Rodzaje aplikacji (38)
Aplikacje konsolowe (38)
Windows Forms (38)
Formularze Web Forms (38)
Składniki .NET Framework (39)
Usługi sieciowe (39)
Niezależność (40)
Uniwersalność (40)
Podsumowanie (41)
Rozdział 3. Podstawy języka C# (43)
Podstawowa składnia (43)
Najprostszy program (45)
Jak kompilatory czytają kod (45)
Wielkość znaków (45)
Program musi posiadać metodę Main (46)
Średnik kończy instrukcję (46)
Program musi posiadać klasę (47)
Wcięcia, odstępy (47)
Słowa kluczowe (47)
Symbole (47)
Komentarze (48)
Podzespoły, metody, klasy (49)
Funkcje (49)
Metody (50)
Klasy (50)
Przestrzenie nazw (51)
Operator kropki (51)
Słowo kluczowe using (52)
Zmienne (53)
Deklarowanie zmiennych (53)
Przydział danych (54)
Typy danych (55)
Restrykcje w nazewnictwie (55)
Stałe (56)
Operacje na konsoli (57)
Metody klasy Console (58)
Właściwości klasy Console (58)
Operatory (59)
Operatory porównania (60)
Operatory arytmetyczne (60)
Operator inkrementacji oraz dekrementacji (61)
Operatory logiczne (62)
Operatory bitowe (62)
Operatory przypisania (63)
Inne operatory (63)
Instrukcje warunkowe (63)
Instrukcja if (64)
Słowo kluczowe else (68)
Instrukcja else if (69)
Instrukcja switch (70)
Pętle (73)
Pętla while (73)
Pętla do-while (75)
Pętla for (76)
Instrukcja break (77)
Instrukcja continue (78)
Operator warunkowy (79)
Konwersja danych (80)
Rzutowanie (81)
Przykładowa aplikacja (81)
Dyrektywy preprocesora (83)
Deklarowanie symboli (84)
Instrukcje warunkowe (84)
Błędy i ostrzeżenia (85)
Podsumowanie (86)
Rozdział 4. Przegląd .NET Framework (87)
Środowisko CLR (87)
Kod pośredni IL (88)
Kod zarządzany i niezarządzany (89)
Moduł zarządzany (89)
Podzespoły (90)
Działanie CLR (90)
System CTS (91)
Specyfikacja CLS (92)
Biblioteka klas (93)
Moduły, przestrzenie nazw (93)
Wieloznaczność (95)
Główne przestrzenie nazw (96)
Podsumowanie (97)
Rozdział 5. Programowanie obiektowe (99)
Na czym polega programowanie obiektowe (99)
Podstawowy kod formularza WinForms (101)
Moduł Form1.Designer.cs (103)
Generowanie kodu (104)
Ukrywanie kodu (105)
Programowanie zdarzeniowe (106)
Generowanie zdarzeń (106)
Obsługa zdarzeń (110)
Klasy (110)
Składnia klasy (110)
Do czego służą klasy (111)
Instancja klasy (112)
Klasy zagnieżdżone (114)
Pola (114)
Metody (115)
Zwracana wartość (116)
Parametry metod (116)
Przeciążanie metod (118)
Przekazywanie parametrów (119)
Dziedziczenie (122)
Klasa domyślna (123)
Hermetyzacja (123)
Modyfikatory dostępu (123)
Sekcja private (124)
Sekcja public (125)
Sekcja protected (126)
Sekcja internal (127)
Konstruktor (127)
Pola tylko do odczytu (128)
Destruktor (129)
Właściwości (129)
Modyfikatory dostępu (132)
Elementy statyczne (132)
Metody statyczne (133)
Klasy statyczne (134)
Polimorfizm (135)
Ukrywanie elementów klas (135)
Słowo kluczowe base (137)
Metody wirtualne (139)
Przedefiniowanie metod (140)
Elementy abstrakcyjne (141)
Elementy zaplombowane (142)
.NET Framework Class Library (142)
Przestrzenie nazw (143)
Klasa System.Object (143)
Opakowywanie typów (145)
Interfejsy (146)
Implementacja wielu interfejsów (147)
Typy wyliczeniowe (148)
Wartości elementów (149)
Struktury (150)
Konstruktory struktur (152)
Operatory is i as (154)
Przeładowanie operatorów (155)
Słowo kluczowe operator (156)
Dzielenie klas (158)
Podsumowanie (158)
Rozdział 6. Delegaty i zdarzenia (159)
Delegaty (159)
Tworzenie delegatów (160)
Użycie delegatów (161)
Funkcje zwrotne (163)
Delegaty złożone (165)
Metody anonimowe (165)
Zdarzenia (166)
Podsumowanie (169)
Rozdział 7. Tablice i kolekcje (171)
Czym są tablice (171)
Deklarowanie tablic (172)
Indeks (172)
Inicjalizacja danych (173)
Tablice wielowymiarowe (173)
Pętla foreach (174)
Pętla foreach a tablice wielowymiarowe (176)
Tablice tablic (177)
Tablice struktur (177)
Parametr args w metodzie Main() (178)
Klasa System.Array (179)
Metody klasy (180)
Słowo kluczowe params (185)
Przykład - gra kółko i krzyżyk (186)
Zasady gry (186)
Specyfikacja klasy (186)
Ustawienie symbolu na planszy (190)
Sprawdzenie wygranej (191)
Interfejs aplikacji (196)
Mechanizm indeksowania (201)
Indeksy łańcuchowe (203)
Kolekcje (204)
Interfejsy System.Collections (204)
Stosy (206)
Kolejki (208)
Klasa ArrayList (209)
Listy (209)
Typy generyczne (210)
Korzystanie z list (212)
Słowniki (214)
Przykładowy program (215)
Podsumowanie (217)
Rozdział 8. Obsługa wyjątków (219)...
  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 43,30 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?


    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka