Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. SWiSHmax. Ćwiczenia, od SS

04-03-2012, 18:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 18.40 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2100622473
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 7   
Koniec: 05-03-2012 16:30:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.




Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

SWiSHmax. Ćwiczenia

SWiSHmax. Ćwiczenia

Autor: Paweł Lenar
Data wydania: 06/2007
Stron: 160
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 17.50 zł

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0873-7

Format: A5


SWiSHmax to najnowsza wersja rozbudowanego programu do tworzenia animacji we Flashu. Wśród nowych funkcji warto zwrócić uwagę na ponad 200 gotowych efektów, które można dodać do własnych projektów, język programowania SWiSHscript, umożliwiający pełną interakcję z użytkownikiem, bardziej intuicyjne i wygodne narzędzia do pracy nad grupami obiektów, a także prowadnice i pozycjonowanie, pozwalające niezwykle precyzyjnie rozmieszczać elementy. Dzięki ogromnym możliwościom tej aplikacji jedynym ograniczeniem przy tworzeniu efektownych animacji będzie Twoja wiedza.

Książka "SWiSHmax. Ćwiczenia" pomoże Ci szybko rozpocząć przygodę z animacjami we Flashu. Wykonując proste ćwiczenia, poznasz interfejs i funkcje programu SWiSHmax. Nauczysz się pracować nad grafiką, a także dodawać tekst. Dowiesz się, jak przygotowywać animacje na podstawie utworzonych obrazów, stosować atrakcyjne efekty oraz używać przycisków do interakcji z użytkownikami. Zobaczysz także, jak dodać do animacji ścieżkę dźwiękową oraz jak zapisać i opublikować gotowy projekt.

Korzystanie z interfejsu
Przygotowywanie grafiki
Dodawanie tekstu
Stosowanie różnych typów animacji
Maskowanie elementów obrazu
Korzystanie z wbudowanych efektów
Zarządzanie interakcją z użytkownikami
Dodawanie dźwięku
Zapisywanie i publikowanie projektów

Tworzenie animacji we Flashu jest łatwiejsze, niż myślisz
-- przekonaj się o tym już dziś.



Spis treści


Wprowadzenie (5)
Rozdział 1. Rozpoczęcie pracy z programem (7)
Interfejs programu (7)
Określanie parametrów filmu (11)
Korzystanie z siatki i prowadnic (13)
Rozdział 2. Rysowanie i import grafiki (17)
Korzystanie z narzędzi przybornika (17)
Tworzenie odcinków i krzywych (18)
Tworzenie obiektów i wypełnień (20)
Korzystanie z autokształtów (27)
Tworzenie własnych kolorów i gradientów (29)
Modyfikowanie i przekształcanie obiektów (35)
Skalowanie i obracanie (35)
Zmiana kształtu (40)
Transformacja i kopiowanie (45)
Grupowanie (48)
Sposoby tworzenia i modyfikowania grup (48)
Dzielenie na części i likwidacja grup (55)
Kolejność elementów na scenie (58)
Rozmieszczanie i wyrównywanie obiektów (61)
Praca z bitmapami (67)
Bitmapowe wypełnienia obiektów (67)
Import i optymalizacja grafiki (71)
Rozdział 3. Dodawanie tekstu (77)
Wprowadzanie i formatowanie tekstu (77)
Proste animowanie tekstu (82)
Rodzaje pól tekstowych (85)
Rozdział 4. Animacja (87)
Typy animacji (87)
Klatka po klatce (88)
Ścieżka ruchu (93)
Potęga efektów (99)
Typy animacji (113)
Funkcja obiektów Sprite (114)
Tworzenie instancji (119)
Maskowanie (125)
Maskowanie tekstu (125)
Maskowanie obiektów (128)
Rozdział 5. Tworzenie przycisków (131)
Tworzenie i modyfikowanie stanów przycisku (131)
Animowany przycisk (134)
Rozdział 6. Dodawanie dźwięku (137)
Import dźwięku (137)
Dźwiękowe tło projektu (139)
Sterowanie odtwarzaniem dźwięku za pomocą przycisków (141)
Rozdział 7. Zapisywanie, publikacja i optymalizowanie projektu (145)
Zapisywanie (146)
Publikacja (149)
Eksport do pliku SWF (149)
Eksport do pliku Wideo (AVI) (151)
Eksport do pliku HTML (153)
Eksport do pliku EXE (154)
Podsumowanie (157)


Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Zapraszam na moje pozostałe aukcje

W chwili obecnej książka jest w cenie 17,50 - najniższa cena na Allegro.



10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

Jak to działa?


Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

Języki obce Diety Firma Inwestowanie
Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
Bukmacherka Dziecko Różne Nauka