Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. Programowanie CGI w Pearlu i C, od SS

24-01-2012, 5:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.20 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2002510392
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 10   
Koniec: 15-01-2012 16:58:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

 

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" 

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

CGI

CGI


Autor: Rafe Colburn
Data wydania: 05/1998
Stron: 344
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 45.00 zł

  • Tytuł oryginału: Teach Yourself CGI Programming in a Week
  • Tłumaczenie: Michał Mosiewicz
  • ISBN: 83-7197-032-3
  • Format: B5
  • Niniejsza książka poprowadzi Czytelnika o krok dalej, poza zwykłe strony HTML. Omawia wykorzystanie programów w Perlu i C do tworzenia interaktywnych formularzy, mapowania grafiki, integracji z bazami danych.

    Książka omawia zagadnienia programowania CGI w Perlu i C, tworzenie działających programów wraz ze szczegółowymi objaśnieniami, wykorzystanie interaktywnych formularzy oraz mapowanych obrazków, kontrolowanie odwiedzin stron WWW za pomocą liczników i książek gości, tworzenia własnych komunikatów obsługi błędów, projektowanie aplikacji korzystających z baz danych, wykorzystanie i dostosowywanie istniejących bibliotek CGI.

    Podziękowania (12)

    O autorach (12)

    Wprowadzenie (13)

    Konwencje (14)

    Część 1. Wstęp do CGI (15)
    Rozdział 1. Wprowadzenie do CGI (17)

    Co to jest CGI? (17)

    Przykład programów CGI w serwisach WWW (18)

    CGI: Następny krok (19)

    Korzyści płynące z użycia CGI (20)

    Przykład działania CGI (21)

    Myślenie w sposób UNIX-owy (22)

    Standardowe wejście (23)

    Standardowe wyjście (24)

    Prawa dostępu do plików (24)

    Wybrane elementy terminologii (26)

    URL-e i URI (26)

    Obiekty, dokumenty i zasoby (26)

    Serwery WWW (27)

    Co to jest serwer WWW? (27)

    Struktura serwisu (28)

    Przegląd platform CGI (29)

    Serwery UNIX-owe (29)

    Serwery dla Windows NT (30)

    Serwery dla Macintosha (30)

    Podsumowanie (31)

    Warsztat (31)

    Pytania i odpowiedzi (31)

    Quiz (32)

    Ćwiczenia (32)

    Rozdział 2. Tworzenie programów CGI (33)

    Wybór języka programowania (33)

    Języki kompilowane kontra interpretowane (34)

    Biblioteki CGI (35)

    Perl (35)

    Użycie Perla z CGI (37)

    Dlaczego nie używać cgi-lib.pl (38)

    Visual Basic (38)

    C/C++ (39)

    Biblioteki CGI dla C (40)

    Powłoka Bourne'a (40)

    Un-CGI (40)

    AppleScript (41)

    Pisanie skryptów CGI przy pomocy AppleScriptu (42)

    Debugging skryptów CGI (42)

    Testuj swój program w bezpiecznym środowisku (42)

    Testowanie programów w linii poleceń (43)

    Testowanie skryptów z poziomu serwera (43)

    Co trudniejszego (44)

    Podsumowanie (45)

    Warsztat (45)

    Pytania i odpowiedzi (45)

    Quiz (45)

    Ćwiczenia (46)

    Część 2. Podstawy CGI (47)
    Rozdział 3. Wstęp do formularzy HTML (49)

    Najprostszy formularz: ISINDEX (49)

    Tworzenie formularzy (52)

    Znacznik Input (52)

    Pole tekstowe (53)

    Przyciski wysyłania formularza (53)

    Przycisk kasowania formularza (54)

    Pola typu checkbox (55)

    Przełączniki radiowe (56)

    Hasła (56)

    Przyciski graficzne (57)

    Pola wyboru pliku (57)

    Pola ukryte (57)

    Znacznik textarea (58)

    Znacznik SELECT (59)

    Kontrola poprawności danych w formularzach (61)

    Program w języku JavaScript (62)

    Formularz w całoci (62)

    Kolejne rozszerzenie programu (63)

    Wysyłanie formularzy pocztą elektroniczną (64)

    Podsumowanie (65)

    Warsztat (65)

    Pytania i odpowiedzi (65)

    Quiz (66)

    Ćwiczenia (66)

    Rozdział 4. Wykorzystanie danych z formularzy (67)

    Więcej o znaczniku FORM (67)

    Atrybut ENCTYPE (67)

    Rodzaje zleceń (69)

    Metoda get (69)

    Metoda POST (70)

    Metoda HEAD (71)

    Przykładowy skrypt (71)

    Uwaga ogólna (72)

    Z powrotem do roboty (74)

    GET kontra POST (77)

    Dodatkowa informacja o ścieżce (77)

    Inne nagłówki (78)

    Wykorzystanie informacji z nagłówków (80)

    Podsumowanie (81)

    Warsztat (81)

    Pytania i odpowiedzi (81)

    Quiz (82)

    Ćwiczenia (82)

    Część 3. Elementy CGI (83)
    Rozdział 5. Protokół HTTP (85)

    Podstawy HTTP (85)

    Przykład sesji HTTP (86)

    Krok 1. - otwarcie połączenia TCP (87)

    Krok 2. - przeglądarka wysyła zlecenie do serwera WWW (87)

    Krok 3. - przeglądarka wysyła nagłówki zlecenia (88)

    Krok 4. - odpowiedź serwera (88)

    Krok 5. - serwer wysyła nagłówki odpowiedzi (88)

    Krok 6. - serwer wysyła dane do przeglądarki (89)

    Krok 7. - serwer zamyka połączenie TCP (89)

    Kody odpowiedzi serwera (89)

    Nagłówki odpowiedzi (91)

    Cache-control (91)

    Content-length (91)

    Content-type (91)

    Expires (91)

    Pragma (91)

    Server (92)

    Set-Cookie (92)

    Typy danych (92)

    Jak serwer wykorzystuje typy MIME (93)

    Podział typów MIME na kategorie (93)

    Niestandardowe typy MIME (94)

    Bezpieczne połączenia (95)

    Podsumowanie (96)

    Warsztat (96)

    Pytania i odpowiedzi (96)

    Quiz (96)

    Ćwiczenia (97)

    Rozdział 6. Technologia SSI (99)

    Jak działa SSI (99)

    Konfiguracja serwera WWW do pracy z SSI (99)

    Serwery Apache i NCSA (100)

    Serwer CERN-u (100)

    Serwer Netscape (101)

    Microsoft Internet Information Server (101)

    O'Reilly's WebSite (101)

    Serwer Webstar (101)

    Wykorzystanie SSI (101)

    Dyrektywy SSI (102)

    Projektowanie stron z użyciem SSI (107)

    Użycie dyrektywy #include (108)

    Data modyfikacji pliku (109)

    Użycie dyrektywy #exec (110)

    XSSI (110)

    printenv (111)

    set (111)

    Dyrektywa warunkowa if (111)

    Podsumowanie (113)

    Warsztat (113)

    Pytania i odpowiedzi (113)

    Quiz (114)

    Ćwiczenia (114)

    Część 4. Tworzenie aplikacji CGI (115)
    Rozdział 7. Podstawowe aplikacje CGI (117)

    Internetowa ankieta (117)

    Krok 1. - Tworzymy formularz (118)

    Krok 2. - piszemy program CGI (119)

    Tworzenie menu odnośników (126)

    Krok 1. - Przygotowanie formularza (127)

    Krok 2. - dodajemy JavaScript (127)

    Krok 3. - piszemy skrypt CGI (129)

    Tworzenie strony na podstawie wzorca (130)

    Krok 1. - format danych tekstowych (131)

    Krok 2. - wysłanie nagłówków (131)

    Krok 3. - czytanie artykułów i ich konwersja (131)

    Krok 4. - stopka strony (133)

    Uruchamianie skryptu (134)

    Podsumowanie (135)

    Warsztat (135)

    Pytania i odpowiedzi (135)

    Quiz (135)

    Ćwiczenia (136)

    Rozdział 8. Dynamiczne tworzenie grafiki (137)

    Biblioteka gd (137)

    Jak ją zdobyć? (137)

    Użycie biblioteki gd w programach (138)

    Biblioteka gd w zastosowaniu praktycznym (140)

    Działanie programu (141)

    Dyrektywy preprocesora (141)

    Funkcja main() i deklaracja zmiennych (141)

    Tworzymy tło wykresu oraz stałe elementy (142)

    Odczytanie argumentów (143)

    Rysowanie punktów wykresu i ich połączenie (143)

    Etykiety punktów wykresu (144)

    Zapisujemy obrazek, zwalniamy pamięć i kończymy program (144)

    Pełne źródło programu (145)

    gd w Perlu (146)

    Powtórka z rysowania wykresów (147)

    Pełne źródło programu (149)

    Wykorzystanie dynamicznie generowanej grafiki (150)

    Podsumowanie (151)

    Warsztat (151)

    Pytania i odpowiedzi (151)

    Quiz (152)

    Ćwiczenia (152)

    Część 5. Uatrakcyjnianie publikacji za pomocą CGI (153)
    Rozdział 9. Własna obsługa komunikatów błędów (155)

    Co to są komunikaty błędów? (155)

    Zmiana ustawień serwera (157)

    Apache (157)

    Serwer Netscape (158)

    Podstawowe strony komunikatów błędów (159)

    Bardziej złożone komunikaty (160)

    Odnonik do poprzedniej strony (160)

    Dodawanie innych odnoników (161)

    Bramka CGI do poczty elektronicznej (164)

    Formularz do wysyłania poczty (165)

    Sprawdzanie poprawnoci danych i wysyłanie poczty (167)

    Podsumowanie (175)

    Warsztat (175)

    Pytania i odpowiedzi (175)

    Quiz (176)

    Ćwiczenia (176)

    Rozdział 10. Przechowywanie informacji o użytkownikach i sesji (177)

    Co oznacza pojęcie zarządzanie sesją? (177)

    Podstawowy schemat autoryzacyjny (178)

    Użycie ukrytych pól formularzy (180)

    Mechanizm Cookie (184)

    Działanie cookies (185)

    Użycie cookies do przechowywania danych użytkownika (187)

    Ustawianie i sprawdzanie cookies przy pomocy JavaScriptu (189)

    Zarządzanie sesją przy pomocy Cookies (190)

    Dlaczego CGI i Cookies ze sobą nie współgrają (193)

    Podsumowanie (194)

    Warsztat (194)

    Pytania i odpowiedzi (194)

    Quiz (195)

    Ćwiczenia (195)

    Część 6. Integracja z bazami danych (197)
    Rozdział 11. Wykorzystanie baz danych (199)

    Co to jest baza danych (199)

    Pliki o płaskiej strukturze (200)

    Użycie znaków rozdzielających dane (200)

    Rozdzielanie danych kolumnami (201)

    Bazy danych i WWW (201)

    Projektowanie aplikacji baz danych (202)

    Formularz HTML (202)

    Skrypt sprawdzający dane (204)

    Skrypt dopisujący dane do bazy (211)

    Skrypt odczytujący bazę danych (213)

    Podsumowanie (216)

    Warsztat (217)

    Pytania i odpowiedzi (217)

    Quiz (217)

    Ćwiczenia (217)

    Rozdział 12. Język SQL (219)

    Co to jest relacyjna baza danych? (219)

    Schemat i klucze (220)

    Język SQL (220)

    Polecenie SELECT (221)

    Złączenia (224)

    Dodawanie, kasowanie i aktualizacja rekordów (226)

    To nie wszystko (227)

    Standard ODBC (227)

    DBD/DBI (228)

    Przykładowy program wykorzystujący DBI (229)

    Krok dalej (231)

    Warto polecić (231)

    Podsumowanie (232)

    Warsztat (232)

    Pytania i odpowiedzi (232)

    Quiz (232)

    Ćwiczenia (232)

    Część 7. Bezpieczeństwo i technologie podobne do CGI (233)
    Rozdział 13. Bezpieczeństwo CGI (235)

    Dlaczego bezpieczeństwo? (235)

    Konkurs "Złam Maca" (236)

    Ocena ryzyka (237)

    Zabezpieczanie serwera WWW (238)

    Korzystanie z aktualnych wersji programów (238)

    Przechowywanie skryptów w jednym miejscu (239)

    Prawa dostępu do plików (239)

    Niebezpieczne opcje serwera (240)

    Najczęstsze dziury bezpieczeństwa w CGI (240)

    Uwaga na temat działania CGI (240)

    Problem przekroczenia wielkoci bufora (241)

    Bezpośrednie przesyłanie parametrów do poleceń (242)

    Ryzykowne użycie cieżek (243)

    Umieszczanie interpretera Perla w cgi-bin (243)

    Dziura w plikach wsadowych systemu DOS (243)

    Nie ujawniaj informacji o serwerze (244)

    Bezpieczne programowanie (244)

    Używanie powłoki bez używania powłoki (244)

    Podsumowanie (245)

    Warsztat (245)

    Pytania i odpowiedzi (245)

    Quiz (246)

    Ćwiczenia (246)

    Rozdział 14. Alternatywy dla CGI (247)...

     

     

  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 45,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  •  

    10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka