Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych

04-03-2012, 18:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 48.13 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2101177666
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 5   
Koniec: 05-03-2012 22:22:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II

Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II



Autor: Shari Thurow
Data wydania: 09/2008
Stron: 352
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 44,00 zł
  • Tytuł oryginału: Search Engine Visibility (2nd Edition) (Voices That Matter)
  • Tłumaczenie: Anna Trojan
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1504-9
  • Format: 170x230
  • Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy.

    "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce to:

    typy serwisów wyszukujących oraz sposób wyświetlania wyników wyszukiwania;

    proces skutecznej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek;

    optymalizacja dokumentów nietekstowych (grafiki, plików audio oraz wideo);

    zgłaszanie witryn do wyszukiwarek i katalogów

    Przedmowa (13)
    Wprowadzenie (17)
    Rozdział 1. Przed zbudowaniem witryny (25)

    Dlaczego zapewnienie odpowiedniej widoczności witryny w wyszukiwarkach internetowych jest istotne (26)

    Zrozumienie wyników wyszukiwania (27)

    Anatomia strony z wynikami wyszukiwania (28)

    Wyszukiwarki oparte na robotach (28)

    Reklama w wyszukiwarkach (34)

    Katalogi witryn internetowych (35)

    Wyszukiwarki wyspecjalizowane (38)

    Sposoby optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek (39)

    Komponent tekstowy - omówienie (41)

    Komponent odnośników - omówienie (43)

    Komponent popularności - omówienie (46)

    Zasady projektowania witryn (47)

    Zasada nr 1: witryna powinna być czytelna (48)

    Zasada nr 2: witryna powinna mieć łatwy mechanizm nawigacji (51)

    Zasada nr 3: witrynę powinno się dać szybko i łatwo znaleźć (54)

    Zasada nr 4: witryna powinna charakteryzować się spójnym układem i wyglądem (57)

    Zasada nr 5: witryna powinna szybko się ładować (60)

    Podsumowanie (61)

    Rozdział 2. Jak tworzyć jeszcze lepsze strony internetowe - pliki tekstowe (63)

    Komponent tekstowy (64)

    Dobór słów kluczowych (67)

    Analiza słów kluczowych (71)

    Podobne zapytania (71)

    Darmowe oraz niedrogie narzędzia do analizy słów kluczowych (74)

    Płatne narzędzia do analizy słów kluczowych (81)

    Cała prawda o błędach literowych i ortograficznych (82)

    Rozkład wyrazów (84)

    Słowa specjalne i słowa odfiltrowywane (85)

    Wewnętrzne wyszukiwarki witryn (85)

    Co należy zrobić z listą słów kluczowych (86)

    Tworzenie hierarchii witryny na podstawie motywów głównych (90)

    Rozmieszczanie słów kluczowych (92)

    Tworzenie efektywnych elementów title (93)

    Zawartość sekcji body (97)

    Priorytety słów kluczowych (98)

    Wezwanie do działania (100)

    Elementy meta (102)

    Opis alternatywny (110)

    Odnośniki i nazwy plików (112)

    Gęstość rozmieszczenia słów kluczowych (113)

    Wyróżnianie słów kluczowych (114)

    Języki obce a wyszukiwarki (115)

    Znaki specjalne (117)

    Komponent odnośników (118)

    Schematy nawigacyjne (119)

    Struktura adresów URL (139)

    Protokół wyłączenia spod działania robotów (150)

    Technologia SSI (Server-Side Includes) (154)

    Wyszukiwarki zewnętrzne i wewnętrzne (155)

    Komponent popularności (157)

    Popularność odnośnika (158)

    Pozyskiwanie odnośników (160)

    Należy uważać, do kogo się podłączamy (161)

    Ruch internetowy (162)

    Kryteria bezpośrednio niezwiązane z zawartością witryny wpływające na jej pozycję rankingową (163)

    Rozważania dotyczące projektu witryny (163)

    "Wodotryski" na stronie (164)

    JavaScript a widoczność w wyszukiwarkach (165)

    Ramki a optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek (167)

    Optymalizacja blogów oraz forów (174)

    Optymalizacja dokumentów PDF (179)

    Podsumowanie (192)

    Rozdział 3. Jak budować lepsze strony internetowe - pliki nietekstowe (195)

    Zrozumienie optymalizacji plików nietekstowych (196)

    Optymalizacja grafiki pod kątem wyszukiwarek (196)

    Osiem kroków na drodze do optymalizacji grafiki (200)

    Flash a widoczność w wyszukiwarkach (204)

    Strony powitalne i intra (205)

    Witryny wykonane w technologii Flash (208)

    Optymalizacja filmów wideo pod kątem wyszukiwarek (214)

    Dwanaście kroków do optymalizacji filmów wideo pod kątem wyszukiwarek (214)

    Optymalizacja podcastów oraz plików audio pod kątem wyszukiwarek (221)

    Osiem kroków do optymalizacji plików audio pod kątem wyszukiwarek (222)

    Podsumowanie (229)

    Rozdział 4. Po zbudowaniu witryny (231)

    Znaczenie sieci odnośników zewnętrznych (232)

    Popularność odnośników a natężenie ruchu w witrynie (232)

    Strategie rozwoju sieci odnośników (234)

    Zgłaszanie witryn internetowych do katalogów (234)

    Możliwość zgłoszenia witryny do kilku kategorii (251)

    Zgłaszanie witryn do innych stron internetowych (258)

    Zgłaszanie witryn do wyszukiwarek (270)

    Planowanie rejestracji w wyszukiwarkach (270)

    Lista sprawdzająca dla stron i witryn zgłaszanych do wyszukiwarek (273)

    Oprogramowanie do sprawdzania pozycji rankingowych (276)

    Jak ponownie zgłosić witrynę (277)

    Zmiana wpisu w katalogu (277)

    Jeśli wniosek zostanie odrzucony (280)

    Powtórne zgłoszenie do wyszukiwarek (282)

    Podsumowanie (285)

    Rozdział 5. Dobre zwyczaje, czyli co należy, a czego nie wolno robić, dokonując optymalizacji stron w wyszukiwarkach internetowych (287)

    Czym jest spam w wyszukiwarkach? (290)

    Rodzaje spamu w wyszukiwarkach (292)

    Promowanie słów kluczowych niezwiązanych z tematyką witryny (293)

    Przesycenie słowami kluczowymi (293)

    Wpychanie słów kluczowych (294)

    Ukrywanie tekstu (294)

    Stosowanie drobnego tekstu (295)

    Ukrywanie odnośników (296)

    Farmy odnośników i pierścienie stron (296)

    Podmienianie i porywanie stron (297)

    Stosowanie przekierowań (298)

    Powielanie lub duplikowanie stron (299)

    Stosowanie stron otwierających, przejść i bramek (300)

    Maskowanie (303)

    Mnożenie domen i tworzenie mirrorów (303)

    Miniwitryny (304)

    Domeny z literówkami i cybersquatting (305)

    Spamowanie blogów i forów (305)

    Cofnięcie kary za spamowanie wyszukiwarki (306)

    Czy warto ryzykować? (306)

    Ustalenie technicznych przyczyn blokady (307)

    Analiza strony pod kątem ukrytych elementów (312)

    Przegląd regulaminów wyszukiwarek (313)

    Obalanie powszechnych mitów (319)

    Mit o gwarantowanej pozycji rankingowej (319)

    Mit o tym, że marketing witryny w wyszukiwarkach gwarantuje stałą wysoką pozycję rankingową (320)

    Mit o tym, że celem optymalizacji witryn pod kątem wyszukiwarek jest zdobycie najwyższych pozycji rankingowych (322)

    Mit o tym, że wysokie pozycje w wyszukiwarkach są równoznaczne z wysoką sprzedażą i zyskami (323)

    Mit o potrzebie zgłaszania witryny do tysięcy wyszukiwarek (325)

    Mit o natychmiastowej popularności odnośników (326)

    Mit o raportach widoczności w wyszukiwarkach (327)

    Mit o tym, że optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek nie daje dobrego zwrotu z inwestycji (328)

    Mit o tym, że ruch generowany przez wyszukiwarki nie jest tak dobry, jak ruch wygenerowany tradycyjnymi metodami marketingowymi (329)

    Mit o tym, że marketing w wyszukiwarkach to synonim reklamy w wyszukiwarkach (329)

    Mit o tym, że efektywny marketing w wyszukiwarkach zawsze powinien być realizowany przez webmastera danej firmy (331)

    Mit o tym, że wysokie pozycje rankingowe można osiągnąć bez konieczności zmiany witryny (331)

    Mit o tym, że elementy meta są sekretnym kluczem do uzyskania najwyższych pozycji rankingowych (332)

    Mit o tym, że należy zmienić całą zawartość tekstową strony na tekst sformatowany za pomocą CSS i wykorzystać standard X.X, by strona trafiła na czołowe pozycje w wyszukiwarkach (333)

    Mit o tym, że wystarczy zoptymalizować stronę główną witryny (334)

    Mit o tym, że wykupienie reklamy w wyszukiwarce poprawi pozycję rankingową w normalnych wynikach wyszukiwania (335)

    Mit o tym, że ktoś poznał algorytm wyszukiwarki (Google, Yahoo!, Live Search, Ask itd.) (336)

    Mit o tym, że lista klientów lub referencje prezentowane na witrynie firmy pozycjonującej świadczą o jej dobrej reputacji (337)

    Podsumowanie (338)

    Skorowidz (341)

  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 44,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka