Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. LightWave 3D 7.0. Podstawy, od SS

14-07-2012, 17:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395450882
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 10   
Koniec: 03-07-2012 01:13:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2001
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.




Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

LightWave 3D 7.0. Podstawy

LightWave 3D 7.0. Podstawy

Autor: Tomasz Machnik
Data wydania: 11/2001
Stron: 172
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 32.00 zł
  • ISBN: 83-7197-553-8
  • Format: B5



Druk na żądanie


Książka "LightWave 3D 7.0. Podstawy" jest jak na razie jedyną pozycją na polskim rynku opisującą program LightWave w wersji 7.0.

Książka ta zawiera szczegółowy opis programu LightWave 3D w wersji 7.0:

konfiguracja modułów Modeler, Layout i Hub,
charakterystyka pracy w każdym z modułów,
ćwiczenia wprowadzające zarówno w tematykę modelowania, jak i prostej animacji.
Ponadto dodatek A został w całości poświęcony programowi Aura 2.0, obecnie bardzo popularnego pakietu na rynku animacji na potrzeby telewizji.


Spis treści

Od Autora (7)
Rozdział 1. Wprowadzenie (9)
Parę słów o programie (9)
Instalacja (10)
Modyfikacja skrótów na pulpicie (12)
Modeler (14)
Pierwsze uruchomienie (14)
Dodanie rozszerzeń (14)
Dodanie czcionek (15)
Standardowe rozmieszczenie narzędzi (16)
Konfiguracja General Options (16)
Konfiguracja Display Options (17)
Omówienie interfejsu (23)
Wygląd ogólny (23)
Zakładki (24)
Menu zakładki (24)
Pole informacyjne (26)
Belka obiektów i warstwy (26)
Edycja warstwy (27)
Tryby pracy i rodzaje selekcji (27)
Belka Modes (28)
Mapy (29)
Pole podpowiedzi (29)
Okna widokowe (30)
Rzuty widoków (30)
Cieniowanie widoku (31)
Pozycjonowanie zawartości widoku (32)
Layout (32)
Pierwsze uruchomienie (32)
Standardowe rozmieszczenie narzędzi (33)
Konfiguracja General Options (34)
Konfiguracja Display Options (35)
Omówienie interfejsu (37)
Zakładki (37)
Menu zakładki (38)
Dane numeryczne (39)
Tryby pracy i rodzaje selekcji (40)
Linia czasu (41)
Operacje na klatkach kluczowych (41)
Panel animacyjny (41)
Rzuty widoków (42)
Cieniowanie widoku (44)
Pozycjonowanie zawartości widoku (44)
Hub (45)
Omówienie Huba (45)
Korzystanie z Huba (46)
Rozdział 2. Kubek (47)
Tworzenie punktów (47)
Łączenie punktów krzywą (48)
Bryła obrotowa (49)
Bryła obrotowa a dodanie geometrii (49)
Konstruowanie ścieżek dla ucha (50)
Walec przekrojem ucha (52)
Wyciąganie przekroju po dwóch krzywych (52)
Ustalanie pozycji obiektów (54)
Porządkowanie warstw z obiektami i krzywymi (55)
Nadawanie materiałów (55)
Rodzaje rzutowania map (56)
Podział materiału kubka na część wewnętrzną i zewnętrzną (57)
Tworzenie obiektu podłoża (59)
Praca na warstwach - okno Layers (59)
Wczytanie obiektu do Layouta (60)
Pozycjonowanie kamery (60)
Okno właściwości kamery (62)
Okno właściwości wizualizacji (renderingu) (63)
Próbne wyliczenie sceny (64)
Korzystanie z VIPERA w edytorze materiałów (65)
Jednoczesna edycja dwóch materiałów (67)
Parametry materiału a powierzchnia kubka (67)
Przygotowanie tekstur napisów (69)
Przydzielenie materiałowi tekstury (69)
Opcje pozycjonujące teksturę na obiekcie (71)
Tekstura a kanał alfa (72)
Korzystanie z tekstur proceduralnych (72)
Światło w scenie (73)
Końcowa wizualizacja sceny (74)
Zakończenie pracy nad projektem (75)
Rozdział 3. Ziemia (77)
Modelowanie dużych obiektów (77)
Parametry obiektu kuli (77)
Gwiazdy z punktów (78)
Przypadkowe rozmieszczenie punktów (79)
Powiązania pomiędzy warstwami obiektu (80)
Wczytanie obiektu do Layouta (81)
Zawartość widoku Schematic i Camera (81)
Przygotowanie tekstur i rodzaje map (82)
Nadawanie tekstur obiektowi (83)
Edycja warstw z teksturami - ich kopiowanie i wklejanie (84)
Chmury a mapa przezroczystości (86)
Gwiazdy świecą własnym światłem (86)
Parę słów o gradientach (87)
Tworzenie gradientu dla koloru (87)
Parametr podglądu w oknie Surface Editora (88)
Tworzenie gradientu dla przezroczystości (89)
Światło wypełniające (91)
Zapis pracy i próbna wizualizacja (91)
Ustalenie długości animacji i klatki kluczowe (91)
Tworzenie charakterystyki ruchu dla Ziemi (92)
Dodanie do sceny efektu mgły (92)
Widoczność obiektu - mapa Clip (94)
Wyłączenie obiektu z zakresu działania mgły (94)
Omówienie parametrów wizualizacji animacji (96)
Wizualizacja animacji (97)
Rozdział 4. Pierścień (99)
Cechy obiektów Subdivision Surfaces (99)
Przekrój pierścienia (100)
Przesuwanie obiektu (100)
Transformacja przekroju w figurę obrotową (101)
Przełączenie obiektu ściankowego w tryb Subdivision Surfaces (101)
Zmiana kształtu pierścienia - poszerzanie (102)
Wysuwanie ścianek (103)
Rozsuwanie punktów (104)
Dodawanie punktów do ścianek - narzędzie Knife (105)
Ukrycie niepotrzebnej części obiektu (105)
Scalanie punktów (106)
Scalanie ścianek (107)
Tworzenie miejsca dla diamentu (108)
Przywołanie ukrytej części obiektu (109)
Przesuwanie punktów (110)
Nadawanie materiału (112)
Diament a powierzchnie przezroczyste (113)
Dopasowanie rozmiaru diamentu do pierścienia (114)
Pozycjonowanie diamentu (114)
Tworzenie obiektu podłoża (114)
Ustalanie pozycji pierścienia (115)
Warstwy - ich nazwy i połączenia pomiędzy nimi (116)
Wczytanie obiektu do modułu Layout (117)
Ustawienie pozycji kamery... (117)
...i pierścionka (117)
Przygotowanie mapy marmuru i nadanie jej (118)
Zmiana nazwy materiału (120)
Charakterystyka materiałów przezroczystych (120)
Realistyczne złoto - tworzenie z wykorzystaniem gradientów (122)
Symulowanie odbić na powierzchni obiektów (123)
Dokładność podziału obiektu Subdivision Surfaces (124)
Dobranie właściwych parametrów do wizualizacji sceny (125)
Koniec pracy nad projektem, czyli zapisanie obiektów i sceny (126)
Dodatek A Aura 2.0 (127)
Wprowadzenie (127)
Podstawy działania programu (128)
Kolory A i B (128)
Wybór funkcji w programie (128)
Pop-up Menu (129)
Pola tekstowe i numeryczne (129)
Mini-Slider (130)
Sliders (130)
Progres Gauges (130)
Uruchamianie Aury (131)
Configuration (131)
Project properties (131)
Frame Rate (132)
Field (132)
Aspect Ratio (132)
Start (132)
Zakończenie pracy programu (132)
Interfejs graficzny programu (133)
Nazewnictwo, wybór opcji (134)
Project_window:// (135)
Menu_panel:// (136)
Main_panel:// (138)
Tool_panel:// (141)
Layers_panel:// (145)
Filtry, efekty specjalne (150)
Ćwiczenia utrwalające (151)
Klasyczna animacja 2D (151)
Stosowanie trybu Stencil (153)
George Script, nowe możliwości (154)
Dodatek B Skróty klawiaturowe (159)
Dodatek C Tabela współczynników refrakcji (161)
Dodatek D Słownik (163)
Dodatek E Łącza (167)
Skorowidz (169)



Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Zapraszam na moje pozostałe aukcje

W chwili obecnej książka jest w cenie 32,00 - najniższa cena na Allegro.



10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

Jak to działa?


Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

Języki obce Diety Firma Inwestowanie
Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
Bukmacherka Dziecko Różne Nauka