Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. Flash CS3 Professional PL, od SS

14-07-2012, 17:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 77.65 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395958414
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-07-2012 01:23:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

Flash CS3 Professional PL. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce

Flash CS3 Professional PL. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce

Autor: Russell Chun
Data wydania: 08/2008
Stron: 536
Wydawnictwo Helion

Cena książki: 71.00 zł

  • Tytuł oryginału: Flash CS3 Professional Advanced for Windows and Macintosh: Visual QuickPro Guide
  • Tłumaczenie: Joanna Pasek
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1342-7
  • Format: 168x237
  • Odkryj najgłębiej strzeżone tajemnice Flasha

    Jak tworzyć rozbudowane animacje?

    W jaki sposób kontrolować obiekty, wykorzystując ActionScript?

    Jak pobierać dane z zewnętrznych źródeł?

    Flash CS3 Professional to kolejne wcielenie narzędzia, które zyskało uznanie dziesiątek tysięcy twórców witryn WWW. Jednak jego niesamowite możliwości w zakresie tworzenia grafiki i animacji to tylko wierzchołek góry lodowej. Swoją prawdziwą potęgę Flash ujawnia, gdy sięgniemy po rozwiązania oparte na wbudowanym, obiektowym języku programowania noszącym nazwę ActionScript 3.0. Za jego pomocą możemy kontrolować niemal każdy aspekt animacji i wszystkie obiekty wchodzące w jej skład, sterować wyświetlaniem i pobieraniem danych oraz odtwarzaniem dźwięku. Jesteśmy w stanie wykreować niesamowite efekty, jakich nigdy nie uzyskalibyśmy, wykorzystując inne techniki. W książce „Flash CS Professional PL. Techniki zaawansowane. Klatka po klatce" opisano techniki tworzenia animacji związane ze stosowaniem języka ActionScript. Czytając ją, poznasz podstawy tego języka, a także dowiesz się, w jaki sposób pisać skrypty i do jakich obiektów je dołączać. Nauczysz się kontrolować elementy graficzne, dźwiękowe, tekstowe i nawigacyjne umieszczone w prezentacji za pomocą poleceń ActionScriptu. Opanujesz sposoby łączenia witryn WWW tworzonych we Flashu z zewnętrznymi plikami, przeglądarką internetową i serwerem, na którym są publikowane. Znajdziesz tu także informacje o wykrywaniu błędów w skryptach i ich usuwaniu.

    Animacje poklatkowe i automatyczne

    Animowane maski

    Rotoskopia

    Edycja kodu ActionScript w panelu Actions

    Tworzenie funkcji

    Obsługa zdarzeń w animacji

    Zarządzanie listwami czasowymi

    Tworzenie elementów nawigacyjnych

    Pobieranie plików multimedialnych z zewnętrznych źródeł

    Przetwarzanie elementów graficznych i dźwiękowych oraz danych tekstowych

    Operacje matematyczne we Flashu

    Optymalizacja filmów

    Odkryj zapierające dech w piersiach możliwości synergii Flasha i języka ActionScript!

    Wstęp (9)
    Część I: Zaawansowane animacje (13)
    Rozdział 1. Tworzenie złożonych projektów (15)

    Automatyczna animacja ruchu (16)

    Automatyczna animacja kształtu (28)

    Efekty specjalne (33)

    Animowane i złożone maski (38)

    Rozdział 2. Praca z wideo (49)

    Osadzanie plików wideo we Flashu (50)

    Zewnętrzne pliki wideo; stopniowe pobieranie filmów w trakcie odtwarzania (59)

    Rotoskopia (65)

    Część II: Interaktywność (67)
    Rozdział 3. Posługiwanie się językiem ActionScript (69)

    Co kryje nazwa ActionScript 3.0? (70)

    Obiekty i klasy (71)

    Metody i właściwości (72)

    Używanie notacji kropkowej (73)

    Więcej na temat interpunkcji (75)

    Panel Operacje (76)

    Edycja kodu ActionScript (85)

    Używanie obiektów (88)

    Funkcje (97)

    Stosowanie komentarzy (101)

    Rozdział 4. Więcej o przyciskach i obsłudze zdarzeń (103)

    Odbieranie zdarzeń (104)

    Obsługa myszy (106)

    Klasa SimpleButton (110)

    Niewidoczne przyciski (114)

    Animowane przyciski a klipy filmowe (116)

    Złożone przyciski (119)

    Możliwości śledzenia przycisków (123)

    Zmiana zachowania przycisku (126)

    Dynamiczne tworzenie przycisków (129)

    Obsługa klawiatury (131)

    Menu podręczne (134)

    Tworzenie powtarzających się akcji (140)

    Obiekt Timer (141)

    Podsumowanie zdarzeń (144)

    Rozdział 5. Praca z wieloma listwami czasowymi (145)

    Nawigowanie listwami czasowymi klipów filmowych (146)

    Ścieżki adresowe (147)

    Bezwzględne i względne ścieżki adresowe (151)

    Używanie akcji with do adresowania klipów filmowych (153)

    Klipy filmowe jako kontenery (155)

    Etykiety ujęć (159)

    Rozdział 6. Zarządzanie komunikacją zewnętrzną (163)

    Komunikowanie się przez przeglądarkę internetową (164)

    Ładowanie zewnętrznych filmów Flasha (180)

    Kontrolowanie załadowanych filmów Flasha (185)

    Ładowanie zewnętrznych obrazów (190)

    Komunikacja z zewnętrznym wideo (193)

    Stosowanie projektorów i akcji fscommand (200)

    Komunikowanie się z drukarką (203)

    Wykrywanie pobierania danych z sieci - wskaźniki postępu ładowania (212)

    Część III: Sterowanie grafiką i dźwiękiem (221)
    Rozdział 7. Sterowanie grafiką (223)

    Lista wyświetlania (224)

    Zmiana własności obiektu graficznego (225)

    Skalowanie i zniekształcanie obiektów (232)

    Zmiana koloru (236)

    Mieszanie kolorów (242)

    Użycie filtrów do tworzenia efektów specjalnych (245)

    Przeciąganie i upuszczanie obiektów (248)

    Wykrywanie kolizji obiektów (252)

    Dynamiczne tworzenie obiektów (255)

    Kontrolowanie kolejności nakładania obiektów (258)

    Dynamiczne tworzenie kształtów (261)

    Dynamiczne maski (278)

    Dostosowanie wyglądu wskaźnika myszy (284)

    Podstawy animacji za pomocą języka ActionScript (286)

    Obrazy bitmapowe (291)

    Tworzenie bitmap i dostęp do nich (292)

    Edycja bitmap (298)

    Używanie filtrów do modyfikacji bitmap (308)

    Animowanie bitmap (311)

    Rozdział 8. Sterowanie dźwiękiem (315)

    Wprowadzanie dźwięków (316)

    Odtwarzanie dźwięków z biblioteki (317)

    Wczytywanie i odtwarzanie zewnętrznych dźwięków (319)

    Sterowanie odtwarzaniem dźwięków (321)

    Modyfikacja natężenia i balansu dźwięku (325)

    Wykrywanie zdarzeń dźwięku (330)

    Wykorzystanie znaczników informacyjnych plików MP3 (332)

    Wizualizacja dźwięku (335)

    Tworzenie dynamicznego sterowania dźwiękiem (338)

    Część IV: Przetwarzanie informacji (343)
    Rozdział 9. Sterowanie przepływem informacji (345)

    Zmienne i wyrażenia (346)

    Wczytywanie zewnętrznych zmiennych (350)

    Przechowywanie i współdzielenie informacji (359)

    Modyfikacja zmiennych (365)

    Dynamiczne generowanie nazw zmiennych za pomocą wyrażeń (367)

    Testowanie informacji za pomocą instrukcji warunkowych (369)

    Alternatywa dla instrukcji warunkowej (374)

    Rozgałęzione instrukcje warunkowe (376)

    Łączenie warunków z operatorami logicznymi (380)

    Pętle (382)

    Rozdział 10. Tekst (387)

    Wejściowe pole tekstowe (388)

    Dynamiczne pole tekstowe (390)

    Opcje pól tekstowych (392)

    Wyświetlanie tekstu w formacie HTML (395)

    Właściwości klasy TextField (400)

    Dynamiczne generowanie pól tekstowych (410)

    Edycja tekstu w polach tekstowych (412)

    Formatowanie pól tekstowych z wykorzystaniem zewnętrznych arkuszy stylów (422)

    Wykrywanie aktywnego pola tekstowego (426)

    Uaktywnianie pól tekstowych i zaznaczanie tekstu w polach tekstowych (429)

    Analiza tekstu (431)

    Aranżacja tekstów (441)

    Rozdział 11. Przetwarzanie informacji (445)....

    Odkryj najgłębiej strzeżone tajemnice Flasha

  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 71,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    M

    ożesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka