Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik, od SS

28-02-2012, 20:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 87 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2031512972
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 9   
Koniec: 31-01-2012 15:58:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2004
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.




Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik

CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik

Autorzy: Steve Bain, Nick Wilkinson
Data wydania: 08/2004
Stron: 688 + 8 stron kolorowej wkładki
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 87.00 zł
druk na żądanie!

Tytuł oryginału: CorelDRAW 12 The Official Guide

Tłumaczenie: Zenon Zabłocki

ISBN: 83-7361-515-6

Format: B5



Druk na żądanie

CorelDRAW to aplikacja będąca jednym z kluczowych narzędzi pracy wielu grafików i projektantów. Rozwijany od kilkunastu lat doskonały program do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej zawsze zadziwiał ogromem możliwości i mnogością zastosowań. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej wersji. Program CorelDRAW 12 docenią graficy zajmujący się tworzeniem publikacji drukowanych, stron WWW, prezentacji multimedialnych, a nawet animacji wektorowych. Każdemu z nich CorelDRAW 12 zaoferuje narzędzia pozwalające na wygodną i efektywną pracę.

Książka "CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tego narzędzia. Zawiera wszystkie informacje dotyczące Corela -- od opisu interfejsu użytkownika, poprzez zasady korzystania z narzędzi rysunkowych, filtrów i efektów, aż do sposobów tworzenia animacji wektorowych i pisania skryptów w VBA.

Interfejs użytkownika
Definiowanie układu dokumentu, tryby wyświetlania
Pomoce rysunkowe
Tworzenie i modyfikowanie obiektów
Narzędzia tekstowe
Łączenie tekstu i obiektów
Kolory, wypełnienia i kontury
Efekty specjalne i filtry
Praca z grafiką bitmapową
Drukowanie dokumentów Corela
Tworzenie stron WWW i animacji wektorowych
Skrypty i VBA
Konfigurowanie programu
"CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to publikacja autoryzowana przez firmę Corel i rekomendowana wszystkim użytkownikom tej aplikacji. Dzięki temu można mieć pewność, że zawarte w niej wiadomości są poprawne i faktycznie przydatne podczas pracy z CorelDRAW.

O autorach:
Steve Bain jest doskonałym ilustratorem oraz cenionym pisarzem i wykładowcą. Kierował niezliczoną ilością warsztatów graficznych. Jest stałym współpracownikiem wielu wydawnictw edukacyjnych i witryn internetowych. Testuje również nowe wersje programów dla firmy Corel.

Nick Wilkinson jest ilustratorem i programistą. Napisane przez niego skrypty cieszą się wielkim uznaniem w społeczności użytkowników CorelDRAW na całym świecie.

Spis treści

O Autorze (17)
Przedmowa (19)
Wprowadzenie (21)
Część I CorelDRAW 12. Szybki start (29)
Rozdział 1. Nowości w wersji 12. programu CorelDRAW (31)
Lepsza produktywność i wydajność (31)
Zarządzanie obiektami (32)
Zestaw nowych narzędzi (37)
Komfort pracy (39)
Importowanie i eksportowanie (40)
Informacje zwrotne w kursorze importowania (40)
Zgodność importowanych i eksportowanych plików (40)
Rozdział 2. Interfejs programu (43)
Anatomia okna (43)
Okno aplikacji CorelDRAW 12 (43)
Anatomia okna dokumentu (44)
Określanie wartości na paskach narzędziowych oraz w oknach dialogowych (45)
Praca z dokerami (49)
Otwieranie, przemieszczanie i zamykanie dokerów (49)
Dokery zagnieżdżone (50)
Korzystanie z przybornika (51)
Praca z paskami narzędziowymi (52)
Korzystanie z palety kolorów (53)
Przeglądanie palety kolorów (53)
Modyfikowanie opcji palety kolorów (54)
Rozdział 3. Otwieranie i zapisywanie plików (57)
Ekran powitalny programu CorelDRAW 12 (57)
Otwieranie pierwszego dokumentu (58)
Otwieranie plików dokumentów (59)
Otwieranie plików utworzonych w innych aplikacjach (60)
Komunikaty ostrzegawcze (61)
Zamykanie i zapisywanie dokumentów (61)
Zamykanie dokumentu (61)
Zapisywanie pierwszego dokumentu (61)
Korzystanie z opcji zapisu (63)
Polecenie Save As (64)
Zaawansowane opcje zapisu (64)
Korzystanie z opcji tworzenia kopii zapasowych (66)
Praca z szablonami (67)
Otwieranie szablonów (67)
Otwieranie i zapisywanie szablonów (68)
Polecenia schowka (69)
Kopiowanie a wycinanie (69)
Polecenie Paste i Paste Special (70)
Cofanie i ponawianie operacji (70)
Podstawowe polecenia cofania operacji (70)
Korzystanie z dokera Undo (71)
Korzystanie z teczki podręcznej (72)
Importowanie i eksportowanie plików (76)
Opcje importu i eksportu plików (76)
Eksport plików i wybór opcji (79)
Wybór formatu eksportu (81)
Część II Poznawanie programu CorelDRAW 12 (85)
Rozdział 4. Kontrolowanie dokumentów i stron (87)
Przygotowanie strony (87)
Opcje wyświetlania strony (87)
Definiowanie wymiarów i orientacji strony (89)
Ustalanie koloru tła strony (90)
Korzystanie z wzorców układu dokumentu i etykiet (92)
Nadawanie stronom nazw (95)
Korzystanie z polecenia Rename Page (95)
Korzystanie z dokera Object Properties (96)
Korzystanie z dokera Object Manager (97)
Polecenia odnoszące się do stron dokumentu (98)
Opcje wstawiania stron i definiowania ustawień (98)
Usuwanie stron (99)
Korzystanie z trybu podglądu Page Sorter (99)
Gromadzenie informacji o rysunkach i obiektach (101)
Rozdział 5. Pomocnicze narzędzia rysunkowe (103)
Korzystanie z linijki (103)
Co mierzą linijki? (103)
Ustawianie punktu zerowego linijki (104)
Wybór jednostek miary (105)
Ustawianie opcji linijek (106)
Edycja skali rysowania (107)
Kalibrowanie linijek (108)
Korzystanie z siatki konstrukcyjnej (110)
Sterowanie właściwościami siatki (111)
Opcje wyświetlania, wyglądu i przyciągania do siatki (112)
Korzystanie z poleceń przyciągania (112)
Definiowanie sposobu działania funkcji przyciągania (113)
Praca z prowadnicami (116)
Korzystanie z prowadnic dynamicznych (116)
Korzystanie z prowadnic (118)
Sterowanie warstwą prowadnic (122)
Przekształcanie obiektów w prowadnice (122)
Korzystanie z prowadnic predefiniowanych (124)
Rozdział 6. Powiększanie i tryby podglądu (127)
Ustawianie trybów podglądu (127)
Tryby podglądu szkieletowego i uproszczonego (128)
Tryb podglądu schematycznego (128)
Tryb podglądu normalnego (129)
Tryb podglądu dokładnego (130)
Powiększanie i przewijanie widoku stron (130)
Korzystanie z narzędzia Zoom i paska właściwości (130)
Korzystanie z narzędzia Hand (133)
Specjalizowane tryby podglądu (135)
Widok sortera stron (135)
Podgląd pełnoekranowy (136)
Podgląd bieżącego zaznaczenia (137)
Korzystanie z nawigatora podglądu (137)
Korzystanie z dokera View Manager (138)
Polecenia dokera View Manager (139)
Korzystanie z opcji zmiany widoku strony i skali powiększenia (140)
Rozdział 7. Podstawowe polecenia dotyczące obiektów (141)
Zaznaczanie obiektów (141)
Zaznaczanie za pomocą narzędzia Pick (141)
Techniki zaznaczania obiektów (143)
Zaznaczanie obiektów na podstawie ich typu (145)
Przemieszczanie obiektów (146)
Korzystanie z narzędzia Pick (147)
Korzystanie z klawiszy podsuwania (147)
Przekształcenia obiektów (148)
Interaktywne przekształcanie obiektów (148)
Posługiwanie się narzędziem swobodnej transformacji (150)
Wykonywanie przekształceń precyzyjnych (152)
Korzystanie z dokera Transformation (152)
Wspólne opcje transformowania (155)
Określanie kolejności obiektów (155)
Część III Narzędzia do tworzenia obiektów (159)
Rozdział 8. Tworzenie podstawowych kształtów (161)
Nowe narzędzie Smart Drawing (161)
Korzystanie z narzędzia Rectangle i paska właściwości (164)
Rysowanie prostokąta (164)
Zaokrąglanie narożników prostokąta (164)
Tworzenie prostokątów za pomocą narzędzia 3-Point Rectangle (166)
Korzystanie z narzędzia Ellipse i paska właściwości (166)
Rysowanie elipsy (167)
Sterowanie trybami elipsy (168)
Tworzenie elips za pomocą narzędzia 3-Point Ellipse (168)
Korzystanie z narzędzia Polygon i paska właściwości (169)
Rysowanie wieloboków (170)
Rysowanie wieloboków i gwiazd (171)
Tworzenie wieloboków jako gwiazd (171)
Formowanie wieloboków i gwiazd (171)
Korzystanie z narzędzia Spiral (172)
Korzystanie z narzędzia Graph Paper (174)
Zastosowanie narzędzi Perfect Shape (175)
Tworzenie obiektów typu Perfect Shape (176)
Edytowanie węzłów kształtowych (177)
Korzystanie z polecenia Convert Outline To Object (178)
Rozdział 9. Rysowanie linii (181)
Narzędzia z grupy Line Tools (181)
Korzystanie z narzędzia Artistic Media (182)
Korzystanie z predefiniowanych wzorców (183)
Rysowanie w trybie pędzla (184)
Korzystanie z rozpylacza (184)
Rysowanie w trybach: kaligrafowania i czułym na nacisk (186)
Zapisywanie wzorów pociągnięć i rozpylania (187)
Rysowanie za pomocą narzędzi Freehand i Polyline (187)
Rysowanie łuków za pomocą narzędzia 3-Point Curve (189)
Rysowanie narzędziami Bézier i Pen (190)
Anatomia krzywych Béziera (190)
Rysowanie za pomocą narzędzi Bézier i Pen (191)
Edycja ścieżek Béziera (192)
Kontrolowanie sposobu działania narzędzi Freehand i Bézier (197)
Ścieżki złożone (198)
Łączenie ścieżek (199)
Rozdzielanie ścieżek (199)
Konwertowanie obiektów na krzywe (199)
Korzystanie z narzędzia Dimension (200)
Tryby pracy narzędzia Dimension (201)
Narzędzie Dimension i pasek właściwości (202)
Definiowanie domyślnych ustawień narzędzia Dimension (204)
Korzystanie z narzędzia Interactive Connector (204)
Edytowanie łamanych linii łączących (205)
Rozdział 10. Cięcie, kształtowanie i przekształcanie obiektów (207)
Sposoby formowania obiektów (207)
Formowanie i przekształcanie obiektów (207)
Polecenia kształtowania i pasek właściwości (208)
Korzystanie z dokera Shaping (210)
Praktyczne przykłady kształtowania obiektów (212)
Korzystanie z narzędzia Knife (213)
Cięcie obiektów za pomocą narzędzia Knife (213)
Definiowanie sposobu działania narzędzia Knife (214)
Korzystanie z narzędzia Eraser (215)
Operowanie narzędziem Eraser (215)
Definiowanie właściwości narzędzia Eraser (217)
Praca z narzędziem Smudge (218)
Rozmazywanie obiektów (218)
Kontrolki narzędzia Smudge na pasku właściwości (219)
Nowe narzędzie Virtual Segment Delete (221)
Rozdział 11. Zarządzanie obiektami (223)
Korzystanie z poleceń grupowania (223)
Blokowanie i odblokowywanie obiektów (225)
Kopiowanie, powielanie i klonowanie obiektów (225)
Szybkie kopiowanie obiektów (226)
Sposoby wykorzystania polecenia Duplicate (227)
Klonowanie obiektów (227)
Tworzenie symboli (229)
Edytowanie symboli (231)
Praca z bibliotekami symboli (231)
Korzystanie z polecenia Repeat (234)
Wyrównywanie i rozmieszczanie obiektów (234)
Korzystanie z opcji wyrównywania (235)
Korzystanie z poleceń rozmieszczania (237)
Koncepcja warstw (239)
Doker Object Manager (239)
Nawigowanie po stronach, obiektach i warstwach (239)
Korzystanie z trybów edycji i podglądu dokera Object Manager (242)
Sterowanie właściwościami warstw (243)
Praca z warstwami strony wzorcowej (245)
Odszukiwanie i zamiana właściwości obiektów (246)
Wyszukiwanie i zaznaczanie obiektów (247)
Zamiana właściwości obiektów (249)
Wykorzystanie stylów graficznych (250)
Polecenia dotyczące stylów graficznych (250)
Posługiwanie się dokerem Graphic and Text (251)
Opcje dokera Graphic and Text (254)
Korzystanie z dokera Object Data (255)
Część IV Narzędzia tekstowe (257)
Rozdział 12. Właściwości tekstu (259)
Wybór między tekstem ozdobnym i akapitowym (259)
Narzędzie Text programu CorelDRAW (260)
Tworzenie tekstu ozdobnego (260)
Tworzenie tekstu akapitowego (261)
Edycja tekstu (261)
Konwertowanie tekstu ozdobnego na akapitowy (263)
Formatowanie tekstu przy użyciu paska właściwości (263)
Okno dialogowe Format Text (263)
Formatowanie na poziomie znaków (264)
Formatowanie akapitów (267)
Formatowanie tabulatorów (270)
Formatowanie kolumn (272)
Efekty akapitowe (273)
Zmiana wielkości liter (274)
Praca z użyciem tekstu ozdobnego (274)
Skalowanie i przemieszczanie tekstu ozdobnego (274)
Łączenie i rozbijanie tekstu ozdobnego (274)
Konwersja tekstu ozdobnego na krzywe (275)
Tekst ozdobny i narzędzie Shape (275)
Praca z tekstem akapitowym (276)
Korzystanie z ramek tekstowych (277)
Ustawianie tabulatorów przy użyciu linijki (279)
Praca z kolumnami (280)
Osadzanie obiektów w tekście (280)
Tekst i style (281)
Tworzenie i edycja stylów (281)
Przypisywanie stylów tekstowych (282)
Edycja stylów tekstowych (282)
Oblewanie obiektów tekstem (283)
Zarządzanie czcionkami (283)
Praca z tekstem w innych językach (284)
Wstawianie znaków (285)
Rozdział 13. Łączenie tekstu z obiektami (287)
Łączenie ramek tekstu akapitowego (287)
Łączenie ramek za pomocą poleceń (287)
Interaktywne łączenie ramek (288)
Łączenie ramek rozmieszczonych na różnych stronach (289)
Usuwanie ramek tekstu akapitowego (290)
Rozłączanie ramek tekstowych (290)
"Zamrażanie" zawartości ramek (291)
Umieszczanie tekstu na ścieżkach (291)
Wprowadzanie tekstu wprost na ścieżkę (292)
Korzystanie z polecenia Fit Text To Path (293)
Opcje dostępne na pasku właściwości Text on Curve/Object (294)
Korzystanie z gotowych wzorców (295)
Ustawienia orientacji tekstu (295)
Pionowe umiejscowienie znaków (296)
Ustawienia Text Placement oraz Horizontal Offset (297)
Regulacja odległości tekstu od ścieżki (297)
Opcja Place On Other Side (298)
Obiekty tekstowe na ścieżce i narzędzia Pick oraz Shape (298)
Interaktywna regulacja odstępów i położenia tekstu przy użyciu narzędzia Shape (299)
Interaktywne regulowanie położenia tekstu za pomocą narzędzia Pick (300)
Oddzielanie tekstu od ścieżki (300)
Przywracanie właściwości tekstu (301)
Prostowanie tekstu (301)
Łączenie tekstu wewnątrz ścieżek zamkniętych (302)
Obiekty jako kontenery (302)
Łączenie obiektów z zawartością tekstową (303)
Rozdział 14. Narzędzia pomocnicze (305)
Korzystanie z narzędzi językowych programu CorelDRAW (305)
Przyciski wspólne (306)
Opcje modułu sprawdzania pisowni (307)
Definiowanie ustawień językowych modułu Spell Checker (307)
Korzystanie z listy wyrazów (308)
Korzystanie z głównych list wyrazów (309)
Ustawianie opcji list wyrazów użytkownika (309)
Pozostałe opcje modułu sprawdzania pisowni (311)
Główne opcje funkcji sprawdzania pisowni (312)
Korzystanie z funkcji Grammatik (312)
Sprawdzanie i poprawianie błędów gramatycznych (313)
Włączanie i wyłączanie reguł gramatycznych (313)
Korzystanie z tezaurusa (314)
Definiowanie opcji tezaurusa (314)
Korzystanie z funkcji QuickCorrect (315)
Jak działa funkcja QuickCorrect? (315)
Definiowanie opcji QuickCorrect (316)
Wyszukiwanie i zamiana tekstu (317)
Wyszukiwanie tekstu (317)
Zamiana tekstu (317)
Wyszukiwanie i zamiana atrybutów tekstu (318)
Wyszukiwanie atrybutów tekstu (318)
Zamiana atrybutów tekstu (319)
Część V Wypełnienia i kontury (321)
Rozdział 15. Właściwości konturów (323)
Definiowanie właściwości pióra konturu (323)
Opcje Outline Pen i pasek właściwości (323)
Korzystanie z narzędzia Outline (324)
Zawartość okna dialogowego Outline Pen (324)
Definiowanie koloru konturu (325)
Definiowanie stylu konturu (326)
Tworzenie i edycja stylów linii konturowych (327)
Wybieranie grotów (328)
Definiowanie kształtu narożników (331)
Definiowanie kształtu zakończeń ścieżki (331)
Efekty kaligraficzne Outline Pen (332)
Inne opcje konturu (332)
Opcje na karcie Outline Pen dokera Object Properties (333)
Rozdział 16. Wypełnienia obiektów (337)
Przegląd typów wypełnień (337)
Wypełnianie obiektów (338)
Stosowanie wypełnień jednolitych (339)
Definiowanie ustawień wypełnienia jednolitego (339)
Stosowanie wypełnień tonalnych (340)
Interaktywne sterowanie wypełnieniami tonalnymi (342)
Modyfikowanie wypełnień tonalnych (344)
Definiowanie opcji w oknie dialogowym Fountain Fill (345)
Stosowanie wypełnień deseniem (347)
Interaktywne sterowanie wypełnieniami deseniowymi (348)
Korzystanie z opcji dostępnych w oknie dialogowym Pattern Fill (350)
Tworzenie nowych deseni dwu- i pełnokolorowych (351)
Stosowanie wypełnień teksturowych (352)
Ustawienia opcji wypełnień teksturowych (353)
Tworzenie i zapisywanie próbek tekstur (354)
Stosowanie wypełnień postscriptowych (355)
Stosowanie wypełnień siatkowych (357)
Anatomia wypełnienia siatkowego (358)
Edycja wypełnienia siatkowego (358)
Rozdział 17. Praca z kolorami (361)
Wybór dowolnego koloru (361)
Korzystanie z dokerów związanych z kolorami (361)
Korzystanie z dokera Color (361)
Korzystanie z dokera Color Palette Browser (363)
Korzystanie z dokera Color Styles (364)
O modelach kolorów (368)
Korzystanie z przeglądarek kolorów (369)
Korzystanie z mikserów kolorów (371)
Tworzenie palet przy użyciu harmonii kolorów (371)
Mieszanie kolorów za pomocą miksera Color Blend (372)
Korzystanie z palet gotowych i palet użytkownika (374)
Korzystanie z palet gotowych (374)
Tworzenie palet użytkownika (375)
Regulowanie i przekształcanie kolorów (377)
Część VI Efekty specjalne (381)
Rozdział 18. Obwiednie i deformacje (383)
Teoria działania obwiedni (383)
Tworzenie efektów obwiedni (383)
Wykorzystanie narzędzia Interactive Envelope oraz paska właściwości (384)
Doker Envelope (385)
Stany kursora narzędzia Envelope (386)
Tryby obwiedni (387)
Obwiednie predefiniowane (388)
Zapisywanie i przypisywanie predefiniowanych obwiedni obiektom (389)
Opcje mapowania obwiedni (389)
Ograniczanie działania obwiedni (392)
Stosowanie obwiedni dla wielu obiektów (392)
Kopiowanie właściwości obwiedni (393)
Tworzenie obwiedni z obiektów (394)
Usuwanie obwiedni (394)
Efekty zniekształcenia (395)
Narzędzie Interactive Distortion i pasek właściwości (395)
Tryby zniekształcania (396)
Zniekształcenie Push and Pull (396)
Zniekształcenie Zipper (396)
Zniekształcenie Twister (398)
Korzystanie ze znaczników zniekształcenia (399)
Predefiniowane zniekształcenia (402)
Zarządzanie predefiniowanymi zniekształceniami (402)
Korzystanie z narzędzia Roughen Brush (403)
Działanie narzędzia Roughen Brush (403)
Pasek właściwości narzędzia Roughen Brush (404)
Rozdział 19. Metamorfoza i obrys (407)
Porównanie metamorfozy i obrysu (407)
Metamorfoza w Corelu (407)
Przykłady metamorfozy (408)
Narzędzie Interactive Blend i pasek właściwości (409)
Tworzenie typowej metamorfozy (409)
Anatomia metamorfozy (410)
Edycja efektu metamorfozy (411)
Opcje metamorfozy (411)
Zaawansowane efekty metamorfozy (416)
Określanie ścieżki przebiegu metamorfozy (419)
Metamorfoza pomiędzy wieloma obiektami (423)
Kopiowanie i klonowanie metamorfozy (424)
Doker Blend (425)
Na czym polega efekt obrysu? (425)
Zastosowania efektu obrysu (426)
Narzędzie Interactive Contour i pasek właściwości (427)
Tworzenie efektu obrysu (428)
Interakcyjna edycja obrysów (428)
Wybór kierunku tworzenia obrysu (430)
Kolory obrysu (432)
Efekty gładkiego obrysu (433)
Przyspieszenie obrysu (434)
Predefiniowane obrysy (435)
Doker Contour (436)
Rozdział 20. Soczewki i efekty przezroczystości (437)
Jak działa soczewka? (437)
Doker Lens (437)
Efekty soczewki (438)
Soczewka Brighten (439)
Soczewka Color Add (439)
Soczewka Color Limit (440)
Soczewka Custom Color Map (441)
Soczewka Fish Eye (442)
Soczewka Heat Map (442)
Soczewka Invert (443)
Soczewka Magnify (444)
Soczewka Tinted Grayscale (444)
Soczewka Transparency (445)
Soczewka Wireframe (445)
Opcje soczewki (446)
Opcja Frozen (446)
Opcja Viewpoint (447)
Opcja Remove Face (448)
Przezroczystość w Corelu (448)
Narzędzie Interactive Transparency i pasek właściwości (449)
Właściwości efektu przezroczystości (451)
Typy przezroczystości (451)
Tryby mieszania efektu przezroczystości (454)
Przezroczystość konturów i wypełnień (457)
Blokowanie efektu przezroczystości (457)
Kopiowanie efektu przezroczystości (458)
Przykłady efektów przezroczystości (459)
Rozdział 21. Rzucanie cieni (461)
Cienie w Corelu (461)
Narzędzie Interactive Drop Shadow i pasek właściwości (462)
Anatomia cienia (463)
Opcje płaskich cieni (465)
Kierunek rozmycia (465)
Rozmycie krawędzi (467)
Cienie perspektywiczne (468)
Kolor i rozdzielczość cienia (470)
Predefiniowane cienie (472)
Strategie rzucania cieni (472)
Cienie jako poświata (473)
Jak uniknąć nakładania się cieni? (473)
Rozdział 22. Szybkie kadrowanie (475)
Szybkie kadrowanie w Corelu (475)
Umieszczanie obiektu w kadrze (476)
Automatyczne wyśrodkowanie zawartości kadru (479)
Edycja zawartości kadru (479)
Opcje blokowania (481)
Ograniczenia szybkiego kadrowania (481)
Część VII Praca w trzech wymiarach (483)
Rozdział 23. Tworzenie iluzji głębi za pomocą efektu perspektywy (485)
Jak działa efekt perspektywy? (485)
Tworzenie efektu głębi perspektywy (485)
Symulacja perspektywy w programie CorelDRAW (486)
Przypisywanie efektu perspektywy (487)
Edycja efektu perspektywy (488)
Włączenie trybu edycji efektu perspektywy (488)
Zmiana położenia punktów zbiegu i uchwytów kontrolnych (488)
Wzmocnienie efektu perspektywy (490)
Ograniczenia programu w stosowaniu efektu perspektywy (491)
Kopiowanie i usuwanie efektu perspektywy (492)
Rozdział 24. Wytłaczanie obiektów wektorowych (495)
Jak działa wytłaczanie? (495)
Wybór i stosowanie efektu wytłoczenia (496)
Anatomia wytłoczenia (497)
Narzędzie Interactive Extrude i pasek właściwości (498)
Stany narzędzia Interactive Extrude (498)
Rodzaje kształtów wytłoczenia (498)
Obrót w przestrzeni trójwymiarowej (502)
Dodatkowe oświetlenie (505)
Ustawienia koloru efektu wytłoczenia (508)
Fazowanie efektu wytłoczenia (510)
Zastosowanie predefiniowanych ustawień wytłoczenia (511)
Doker Extrude (512)
Kontrola złożoności efektu wytłoczenia (512)
Kopiowanie efektów przy użyciu narzędzi Eyedropper oraz Paintbucket (515)
Część VIII Zagadnienia zaawansowane (517)
Rozdział 25. Edycja bitmap (519)
Obsługa bitmap w Corelu (519)
Importowanie bitmap do dokumentu (519)
Przekształcanie obiektów wektorowych w bitmapy (523)
Transformacja bitmap (525)
Skalowanie i pochylanie bitmapy (525)
Kadrowanie bitmapy (526)
Najważniejsze polecenia służące do edycji bitmap (528)
Edycja obrazu - polecenie Edit Bitmap (528)
Kadrowanie - polecenie Crop Bitmap (529)
Wektoryzacja - polecenie Trace Bitmap (529)
Zmiana rozmiaru lub rozdzielczości - polecenie Resample (530)
Jasność, kontrast, nasycenie (531)
Równoważenie kolorów (531)
Dobór współczynnika gamma (532)
Barwa, nasycenie, jasność (533)
Doker Bitmap Color Mask (533)
Tworzenie maski kolorów (534)
Opcje dokera Bitmap Color Mask (534)
Łącza do plików zewnętrznych (535)
Polecenia dokera Link Manager (536)
Poszerzanie bitmap (538)
Obsługa okien filtrów (539)
Przewijanie i powiększanie widoku podglądu (542)
Rozdział 26. Wszystko o drukowaniu (543)
Drukowanie dokumentu (543)
Opcje wydruku (544)
Ustawienia ogólne (545)
Style drukowania (546)
Drukowanie do pliku (547)
Układ strony (548)
Separacje barwne (550)
Przygotowywanie klisz (556)
Druk postscriptowy (557)
Inne opcje drukowania (560)
Raport o problemach związanych z drukiem (561)
Podgląd wydruku (563)
Tryby podglądu (563)
Narzędzia okna podglądu i paski właściwości (565)
Preferencje drukowania (569)
Ogólne preferencje drukowania (569)
Zgodność sterownika (572)
Opcje ostrzeżeń drukowania (572)
Drukowanie dokumentów dwustronnych (572)
Współpraca z przygotowalnią (573)
Polecenie Print Merge (574)
Rozdział 27. Tworzenie stron internetowych (579)
Doker Web Connector (579)
Pasek narzędziowy Internet (580)
Przyciski z efektem rollover (581)
Reagowanie obiektów internetowych (583)
Zakładka Internet dokera Object Properties (585)
Doker Bookmark Manager (586)
Obiekty internetowe (587)
Właściwości strony WWW (587)
Tytuł strony (588)
Nazwa pliku HTML (588)
Dodatkowe informacje o stronie (588)
Tło strony (589)
Publikowanie na potrzeby internetu (590)
Ustawienia ogólne (591)
Szczegóły eksportowania (591)
Przeglądanie eksportowanych obrazów (592)
Ustawienia zaawansowane (592)
Podsumowanie eksportu (593)
Analiza wstępna (594)
Ustawienia preferencyjne dla publikacji internetowych (595)
Zarządzanie obrazami (596)
Konwersja tekstu (597)
Kolory łączy (598)
Optymalizacja publikacji internetowych (598)
Zmiana ustawień optymalizacji (598)
Corel R.A.V.E. 3.0 (601)
Listwa czasowa (602)
Ustawienia animacji (602)
Tworzenie prostej animacji (603)
Automatyczne tworzenie animowanych sekwencji (605)
Zapisywanie animacji (605)
Rozdział 28. Konfigurowanie programu (607)
Najważniejsze obszary konfigurowania (607)
Przemieszczanie pasków narzędziowych (607)
Edycja zawartości pasków narzędziowych (609)
Przypisywanie i zmienianie skrótów klawiaturowych (610)
Zmiana ustawień domyślnych dla tekstu i obiektów graficznych (611)
Zmiana ustawień domyślnych dla nowych dokumentów (613)
Tworzenie własnych pasków narzędziowych (613)
Kopiowanie narzędzi lub opcji pomiędzy rozwijanymi paletami (614)
Dostosowanie wyglądu palety kolorów (615)
Dostosowanie zawartości paska stanu (616)
Przezroczystość interfejsu (617)
Obszary robocze CorelDRAW (618)
Tworzenie i wczytywanie obszarów roboczych (619)
Importowanie i eksportowanie obszarów roboczych (621)
Rozdział 29. Skrypty i VBA (625)
Czego można dokonać z VBA? (625)
Nowości w wersji 12. programu (626)
Uaktualnianie makropoleceń utworzonych w CorelDRAW 11 (626)
Definicje ważniejszych terminów (626)
Podstawy obsługi edytora VBA (628)
Okno edytora VB (628)
Nagrywanie i odtwarzanie makropoleceń (633)
Nagrywanie makropoleceń za pomocą rejestratora VBA (633)
Zapisywanie zawartości dokera Undo jako makropolecenia (634)
Odtwarzanie nagranych lub zapisanych makropoleceń (635)
Przypisywanie makropoleceń do elementów interfejsu użytkownika (635)
Nagrywanie makropoleceń (635)
Tworzenie zaawansowanych makropoleceń na podstawie nagrań (637)
Analiza skryptu DrawRectangle (637)
Analiza skryptu RedFill_BlueOutline (639)
Rozbudowa skryptu RedFill_BlueOutline (640)
Składanie elementów w całość - wyrażenie warunkowe działające w pętli (642)
Programowanie od podstaw (643)
Rozpowszechnianie makropoleceń (644)
Gdzie instalowane są projekty? (644)
Tworzenie nowych plików projektów (644)
Rozpowszechnianie elementów interfejsu użytkownika (644)
Inne źródła informacji (644)
"CorelDRAW VBA Programming Guide" oraz "VBA Object Model Guide" (645)
Grupy dyskusyjne (645)
Witryny firmy Corel (645)
Witryny poświęcone Visual Basicowi (645)
Dodatki (647)
Dodatek A Skróty klawiaturowe (649)
Skorowidz (661)



Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Zapraszam na moje pozostałe aukcje

W chwili obecnej książka jest w cenie 87,00 - najniższa cena na Allegro.



10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

Jak to działa?

M

ożesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

Języki obce Diety Firma Inwestowanie
Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
Bukmacherka Dziecko Różne Nauka