Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. Bryce 4 f/x, od SS

14-07-2012, 17:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80.94 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395959102
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-07-2012 01:30:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2000
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.




Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


Bryce 4 f/x

Bryce 4 f/x

Autor: R. Shamms Mortier
Data wydania: 08/2000
Stron: 384+8
Zawiera CD-ROM
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 74.00 zł

Tytuł oryginału: Bryce 4 f/x and design

Tłumaczenie: Wojciech Pazdur

ISBN: 83-7197-258-X

Format: B5


Druk na żądanie Jeden z najsłynniejszych programów do tworzenia fantastycznych - nierealnych i realnych światów - nie będzie już stanowił dla ciebie żadnej tajemnicy. Nauczysz się dzięki tej książce:
skutecznie wykorzystywać modelowanie
technik edycji obiektów
nakładać właściwe, pożądane tekstury
ustawiać oświetlenie
wykorzystywać efekty specjalne
robić proste animacje
Wszystkim zagadnieniom towarzyszą liczne przykłady. Kolorowa wkładka - to nie tylko przegląd prac znanych artystów, lecz i rzetelne źródło informacji. Na dołączonym CD-ROM-ie znajdziesz wersje demonstracyjne programów (jak np. PlantStudio - program do tworzenia wirtualnej roślinności w środowisku Bryce"a), mapy tła, tekstury, trójwymiarowe obiekty, nowe gotowe ustawienia do generowania nieba oraz materiały do ćwiczeń.


Spis treści

Dedykacja (11)
O autorze (11)
Podziękowania (11)
Wprowadzenie (12)
Jak zorganizowana jest ta książka? (12)
Do kogo adresowana jest ta książka? (13)
Do dzieła! (16)
Rozdział 1: Geneza nowego świata (17)

"Ziemia zaś była bezładem i pustkowiem..." (17)
Co nowego w Bryce'ie 4? (18)
Nowe cechy i usprawnienia (18)
Renderowany podgląd animacji (20)
Importowanie obiektów (21)
Eksportowanie terenów (26)
Eksportowane formaty obiektów (30)
Laboratorium nieba (Sky Lab) (31)
Nowe możliwości Edytora terenu (Terrain Editor) (32)
Nowe możliwości internetowe (33)
Edytora obrazów (Picture Editor, okno Pictures) (34)
Rozpylacz renderujący (Spray Rendering) (34)
Obsługa formatu QuickTime w Windows (na komputerach PC) (35)
Setki megabajtów dodatkowych materiałów (35)
Przejdźmy dalej (35)
Rozdział 2: Modelomania (37)

Kategorie obiektów Bryce'a (37)
Kilka słów na temat łączenia obiektów (40)
Modelowanie z wykorzystaniem obiektów podstawowych (41)
Modelowanie grupy obiektów podstawowych (41)
Modelowanie przy pomocy obiektów połączonych poleceniem Link (45)
Zastosowanie obiektów importowanych (47)
Przekształcanie importowanych obiektów za pomocą narzędzia skalowania/rozciągania (Resize/Stretch) (48)
Przekształcanie importowanych obiektów poprzez wykonanie operacji na ich elementach składowych (49)
Modelowanie za pomocą operacji Boole'a (50)
Zastosowanie operacji Boole'a do tworzenia modelu fotela (51)
Stosowanie operacji Boole'a na powierzchniach nieograniczonych (55)
Stosowanie operacji Boole'a na zaimportowanych obiektach (57)
Tworzenie ramek przy pomocy operacji Boole'a (58)
Tworzenie napisów przy pomocy operacji Boole'a (59)
Modelowanie w Edytorze terenu (60)
Ogólne wskazówki i uwagi (60)
Tworzenie map wysokości w programach graficznych (65)
Tworzenie obiektów mechanicznych w Edytorze terenu (69)
Tworzenie map wysokości za pomocą programu Bryce (71)
Tworzenie map wysokości za pomocą filtrów Photoshopa (74)
Modele budynków w scenach Bryce'a (79)
Eksportowanie obiektów (82)
Modelowanie powierzchni nieograniczonych (82)
Wymiana elementów modelu (84)
Model cyborga (85)
Ważna, nieudokumentowana cecha Bryce'a (86)
Tworzenie szyku obiektów (87)
Szyk regularny (87)
Szyk rozproszony (89)
Obiekty powielone wzdłuż ścieżki (90)
Modelowanie obiektów w innych aplikacjach (90)
Amorphium (91)
Natural Scene Designer (91)
Nendo (92)
Organica (93)
Poser (93)
3D Builder Pro (93)
Tree Professional (93)
Kolekcje obiektów na CD-ROM-ach (94)
LightWave 3D Bug Collection (94)
3D AcuWorlds (94)
Fantasy Figures (94)
Replica Tech (94)
trueClips (95)
Newtek (95)
Przejdźmy dalej (95)
Rozdział 3: Materiały i tekstury (97)

Różnica pomiędzy materiałem a teksturą (97)
Materiały (98)
Korzystanie z gotowych zestawów materiałów (98)
Laboratorium materiałów (Materials Lab) (109)
Mapa Laboratorium materiałów (110)
Wskazówki dotyczące korzystania z Laboratorium materiałów (113)
Kanał mapowania nierówności (Bump Channel) (114)
Praca z Edytorem tekstur proceduralnych (Deep Texture Editor) (115)
Edycja tekstur proceduralnych (117)
Praca z Edytorem obrazów (Pictures) (119)
Elementy Edytora obrazów (120)
Specjalne uwagi dotyczące pracy z kanałem alfa w Edytorze obrazów (121)
Maski przeźroczystości (121)
Symulowanie obiektów trójwymiarowych przy pomocy bitmap (122)
Wykorzystanie bitmap do tworzenia tekstur o chaotycznej strukturze (122)
Tworzenie materiałów złożonych z wykorzystaniem bitmap (123)
Tworzenie tekstur w innych programach graficznych (126)
50 oryginalnych materiałów (127)
Alien Tree (127)
Banded Gold (128)
BiGrid 1 (129)
BiGrid 2 (129)
Bi-Wood Laminate (129)
Blue Flame (131)
Cracked Warpaint (131)
Dark Marble (131)
Decayed Wood (133)
DeepSpace (133)
ElectroGrid (133)
ElectroSpring (135)
Fine Knotwood (135)
Fog Grid (135)
Galvanized Tin (136)
Glow Beads (137)
Glowing Coal (137)
GoldPlate (139)
IceKnobs 1 (139)
IceKnobs 2 (139)
Mecho 1 (141)
Old Brick (141)
Old Mosaic (141)
PatternBar (143)
Phagus (143)
Pineapple (143)
SnowPlane (145)
StoneWall (145)
TotalNet 1 (147)
Vegetative 1 (147)
WildWeave (147)
Materiały utworzone za pomocą plug-inów (148)
P_Burst (149)
P_Carnival (150)
P_Cloth (151)
P_Parquet (152)
P_Signal (153)
P_Berry (154)
P_Hot 1 (155)
P_Hot 2 (156)
P_PCock (157)
P_Shaz (158)
P_Sym (159)
P_Veins (160)
P_Web (160)
P_FibOptx (161)
P_FrExp1 (163)
P_FrcFlm (164)
P_OrbIt (165)
P_Knoll (166)
Materiał "Przerażone oczy" (167)
Materiał "Przerażone oczy" na tle białej gałki ocznej (168)
Przejdźmy dalej (169)
Rozdział 4: Scena i jej otoczenie (171)

Oświetlanie cyfrowego świata (171)
Cienie (172)
Różne kategorie świateł - kiedy i gdzie ich używać (176)
Wykorzystanie przeźroczy (Gels) (184)
Tworzenie kul i snopów światła (191)
Świat widziany zza kamery (192)
Pozycja kamery (192)
Określanie atrybutów kamery (192)
Tworzenie efektów optycznych (196)
Laboratorium nieba (Sky Lab) (201)
Panel Słońca i Księżyca (Sun & Moon) (201)
Panel chmur (Cloud Cover) (203)
Panel atmosfery (Atmosphere) (204)
ReelFire - kolekcja animowanych płomieni (207)
Burza piaskowa (208)
Przejdźmy dalej (209)
Rozdział 5: Animacja (211)

Standardowe narzędzia kontroli animacji (211)
Paleta Animation Controls (211)
Zastosowanie zaawansowanych kontrolerów animacji (Advanced Animations Controls) (213)
Zaawansowane kontrolery kamery (Camera) (214)
Zaawansowane kontrolery nieba (Sky) (214)
Zaawansowane kontrolery Słońca (Sun) (214)
Zaawansowane kontrolery wyselekcjonowanego obiektu (214)
Okno dialogowe ustawień animacji (214)
Laboratorium ruchu (Advanced Motion Lab) (216)
Krzywe kontrolne ruchu (Motion Wave) (217)
Związek pomiędzy kształtem krzywych kontrolnych i zmianami animowanego parametru (217)
Podgląd sceny (218)
Linie czasu (timelines) (218)
Ścieżki ruchu (Paths) (219)
Ścieżki standardowe (Standard Paths) (219)
Ścieżki taśmowe (Ribbon Paths) (219)
Modyfikowanie ścieżek taśmowych (220)
Animowanie ścieżek taśmowych (221)
Połączenia obiektów (links) (221)
Różne możliwości łączenia obiektów (222)
Połączenia hierarchiczne (222)
Różnice pomiędzy grupowaniem (group) a łączeniem (link) obiektów (222)
Łączenie obiektów z włączoną opcją śledzenia (Track Object) (223)
Animowanie pojedynczych obiektów (223)
Bryły podstawowe Bryce'a (primitives) (223)
Łączenie i grupowanie pojedynczych obiektów (223)
Ruch pojedynczego obiektu wzdłuż ścieżki taśmowej (224)
Środek obrotu (origin point) pojedynczego obiektu (225)
Wskazówki dotyczące animacji pojedynczych obiektów (225)
Obiekty złożone (226)
Obiekty zbudowane z siatek symetrycznych (226)
Łączenie i grupowanie obiektów złożonych (226)
Animowanie ruchu złożonych obiektów wzdłuż ścieżki (226)
Animowanie obiektów Boole'a (226)
Odejmowanie obiektów (Negative/Positive) (227)
Animowana operacja wyznaczania części wspólnej obiektów (Intersecting) (227)
Animacja kamery przyłączonej do obiektu Boole'a (228)
Animacja terenu (228)
Animacja powierzchni nieograniczonych (229)
Animacja kamery (229)
Różne możliwości animowania ruchu kamery (230)
Animacja świateł (232)
Animacja nieba (233)
Tworzenie animacji w Laboratorium nieba (233)
Animacja powierzchni chmur (Cloud Planes) (236)
Animacja materiałów (237)
Dodatkowe wskazówki i uwagi dotyczące animacji (238)
Ruch ramion, nóg i innych części ciała (238)
Dziedziczenie transformacji (240)
Animacja rozbudowanych obiektów (240)
Kolekcjonowanie części ciała (240)
Powłoka obiektu (241)
Obiekty niewidoczne (nulls) (241)
Przejdźmy dalej (242)
Rozdział 6: Kolorowe plansze (243)

Jak korzystać z tego rozdziału? (243)
"Mgławica pyłu" ("Dusty Nebula") - autor: Sandy Birkholz (244)
"Prawie raj" ("Almost Eden") - autor: Jeff Richardson (246)
"Przechadzka po wyspie" ("Promenade dans l'île") - autor: Martial Fauteux (249)
"Melbourne, Australia" - autor: Kuzey Atici (250)
"Bonsai" - autor: Andrew Paul (252)
"Cyfrowa tawerna" ("Digital Tavern") - autor: Bruce "HangTime" Caplin (255)
"W pochwale bestsellera" ("In Praise Of The Best Seller") - autor: Robert Cross (257)
"Skarby" ("Treasures") - autor: Lannie Caranci (259)
"Koleżeńska partyjka" ("A Friendly Card Game") - autor: Lee Chapel (262)
"Creada" - autor: Mark J. Smith (266)
"Thor" - autor: Mark J. Smith (269)
"Paskudne łapska" ("Forbidding Hands") - autor: Celia Ziemer (270)
"Środowisko" ("Environment") - autor: Celia Ziemer (272)
Prace autora książki, R. Shamms Mortiera (274)
"Miasto gdzieś indziej" ("A City Somewhere Else") (274)
"Taniec na stole" ("Tabletop Dance") (276)
"Obserwatorzy" ("Watchers") (278)
"Wiosenną porą" ("Springtime") (280)
"Pałac fantazji" ("Fantasy Palace") (282)
"Ołtarz" ("Altar") (284)
"Trzech koleżków" ("Three Comrades") (286)
"Do pracy by się szło!" ("Off To The Mines") (288)
"Placówka w okowach lodu" ("Frozen Outpost") (290)
"Przybycie" ("Arrival") (292)
"Pęcherzyk powietrza" ("Air Bubble") (294)
"Surrealizm na całego" ("Extreme Surrealism") (296)
"Owadziarnia" ("Insectium") (298)
"Tajemnicza wyspa" ("Mystery Island") (300)
"Medytacja" ("Transcending") (302)
"Godziny szczytu" ("Rush Hour") (304)
"Galeria sztuki" ("Art Gallery") (306)
"Herbatka i dobra książka" ("Tea And A Good Book") (308)
Przejdźmy dalej (310)
Rozdział 7: Skarbnica projektów (311)

"Owad straszydło" ("A Creepy Insect") (311)
Rodowód insekta (311)
Narzędzia Bryce'a (311)
Edytor terenu (Terrain Editor) (312)
Modelowanie głowy (313)
Żuwaczki (Mandibles) (315)
Warga dolna (Labium) (316)
Rozdzielenie głowy owada na dwie połowy (317)
Głaszczki (Palps) (318)
Oczy pojedyncze (Ocelli) (321)
Trąbka ssąca (Proboscis) (321)
Czułki (Antennae) (322)
Tułów (Thorax) (324)
Odwłok (Abdomen) (325)
Odnóża (Legs) (326)
Skrzydła (Wings) (328)
Materiały i tekstury owada (330)
"Światełko w mroku" ("A Light In The Dark") (332)
Obiekty sceny (333)
"Booley 2000" (338)
Elementy pojazdu (338)
"Ogród" ("The Garden") (349)
Podstawowe narzędzie ogrodnika (350)
"Dzika jazda" ("Wild Ride") (354)
Canoma (358)
Jak działa Canoma? (358)
Rozwinięcie możliwości Bryce'a w zakresie eksportowania obiektów (360)
Możliwości współpracy Canomy z Bryce'em (360)
Na zakończenie (363)
Dodatek A: Bryce 4.1 - uaktualnienie (365)

Nowości w wersji 4.1 Bryce'a (365)
Dodatek B: Informacje o współautorach (371)

Kuzey Atici, "Melbourne, Australia" (371)
Sandy Birkholz, "Mgławica pyłu" ("Dusty Nebula") (371)
Bruce "HangTime" Caplin, "Cyfrowa tawerna" ("Digital Tavern") (372)
Lannie Caranci, "Skarby" ("Treasures") (372)
Lee Chapel, "Koleżeńska partyjka" ("A Friendly Card Game") (373)
Robert Cross, "W pochwale bestsellera" ("In Praise Of The Best Seller"). (373)
Martial Fauteux, "Przechadzka po wyspie" ("Promenade dans l'île") (373)
Andrew Paul, "Bonsai" (374)
Jeff Richardson, "Prawie raj" ("Almost Eden") (374)
Mark J. Smith, "Creada", "Thor" (375)
Celia Ziemer, "Paskudne łapska" ("Forbidding Hands") i "Środowisko" ("Environment") (375)
Skorowidz (377)



Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Zapraszam na moje pozostałe aukcje

W chwili obecnej książka jest w cenie 74,00 - najniższa cena na Allegro.



10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

Jak to działa?


Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

Języki obce Diety Firma Inwestowanie
Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
Bukmacherka Dziecko Różne Nauka