| Moje Dane : | Marek Stelmaszyk ul. Małopolska 56/21 70-514 Szczecin | |
| | Koszt Wysyłki : | Poczta Polskawysyłka: 1 książka - 9,50 zł 2 książki - 10,50 zł 3 książki - 12,00 zł 4 i więcej książek - 15,00 zł w cenie bezpieczne opakowanie |
| Sposób Płatności : | wpłata na konto bankowe mBank 85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150 |
| Informacje : | 1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt. 2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt. 3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.
4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa. |
5. Nie ma możliwości odbioru osobistego. | Uwagi :Nie odwołuję ofert. |
|
|
| |
| Najczęściej kupowane |
WAŻNE PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś
|
| Blender. KompendiumAutorzy: Kamil Kuklo, Jarosław Kolmaga Data wydania: 10/2007 Stron: 880 Zawiera CD-ROM Wydawnictwo Helion Cena książki: 91.00 zł
- ISBN: 83-[zasłonięte]-0824-9
- Format: B5
- Oprawa: twarda
|
|
Wkrocz w świat trójwymiarowej grafiki programu Blender Blender jest najbardziej zaawansowanym darmowym pakietem do tworzenia grafiki trójwymiarowej. Umożliwia wygodne modelowanie za pomocą wielu typów obiektów, stosowanie efektów specjalnych, przygotowywanie realistycznych renderingów, a także udostępnia silnik graficzny do gier oraz liczne funkcje do tworzenia animacji. Pod względem możliwości Blender nie ustępuje komercyjnym produktom, a o zasłużonej popularności tego programu świadczą miliony jego pobrań i nieustannie rosnące grono użytkowników. "Blender. Kompendium" to wszechstronny podręcznik z zakresu teorii i praktyki tworzenia modeli i animacji trójwymiarowych skierowany zarówno do początkujących, jak i bardziej zaawansowanych grafików 3D. Dzięki niemu poznasz interfejs i podstawowe funkcje programu Blender, techniki edycji obiektów czy metody przygotowywania materiałów oraz tekstur. Nauczysz się manipulować oświetleniem i kamerami, tworzyć animacje oraz renderować sceny. Dowiesz się także, jak wykorzystać najnowsze funkcje programu Blender, takie jak System Nodes czy Render Layers. Interfejs i funkcje programu Blender Edytowanie obiektów i tekstu Stosowanie Modifiers Przygotowywanie materiałów i tekstur Modelowanie poprzez mapowanie UV Korzystanie z funkcji System Nodes Operowanie kamerą i manipulowanie oświetleniem Stosowanie efektów fizycznych (m.in. Particles, Soft Body) Wprowadzenie do animacji Stosowanie filtrów Constraints Renderowanie obrazów Spis treści
Przedmowa (11) Wstęp (13) Rozdział 1. Interfejs (15) Strefa User Preferences (17) Strefa 3D View (20) Strefa Buttons Window (23) Rozdział 2. Podstawowe funkcje (29) Dodawanie obiektów do sceny (29) Najważniejsze operacje (30) Kasowanie obiektów (33) Rodzaje widoków 3D (34) Wprowadzanie danych (35) Menu Pivot (37) Rozdział 3. Edit Mode (47) Podstawowe informacje (47) Edycja obiektów Mesh (51) Okno Mesh Tools 1 (52) Okno Mesh Tools (54) Menu Specials (59) Edge And Face Tools (62) Edycja obiektów Meta (64) Okno MetaBall (64) Okno MetaBall tools (65) Edycja obiektów Surface (66) Okno Curve and Surface (67) Okno Curve Tools 1 (68) Okno Curve Tools (69) Edycja obiektów Curve (71) Okno Curve Tools (73) Okno Curve and Surface (74) Edycja obiektów Empty (77) Edycja tekstu (78) Okno Font (78) Okno Char (80) Rozdział 4. Object Mode (137) Podstawowe operacje (137) Tworzenie rodzin i więzi (141) Strefa Outliner (143) Rozdział 5. Metody edycji (147) Wprowadzenie (147) Edycja proporcjonalna (147) Edycja wzorowana (149) Edycja metodą Skinning (152) Edycja symetryczna (153) Edycja za pomocą krzywych (155) Edycja za pomocą funkcji Warp (161) Rozdział 6. Modyfikatory (225) Podstawowe informacje (225) Modyfikator Array (227) Modyfikator Lattice (228) Modyfikator Curve (231) Modyfikator Subsurf (231) Wygładzanie alternatywne (233) Podsumowanie (234) Modyfikator Decimator (235) Modyfikator Build (236) Modyfikator Wave (237) Modyfikator Mirror (239) Modyfikator Boolean (239) Modyfikator Armature (241) Modyfikator Hook (241) Modyfikator Softbody (243) Rozdział 7. Materiały (273) Wprowadzenie (273) Jeden obiekt - wiele materiałów (276) Okno Preview (278) Okno Links and Pipeline (278) Okno Material (281) Okno Ramps (285) Okno Shaders (290) Diffuse Shader (294) Specular Shader (296) Podsumowanie (297) Okno Mirror Transp - Raytracing (298) Opcje Ray Mirror (299) Opcje Ray Transp (301) Halo (306) Uwagi końcowe (311) Rozdział 8. Tekstury (317) Wprowadzenie (317) Okno Texture (317) Edycja tekstur (319) Tekstura a kolor (323) Rodzaje tekstur (327) Distorted Noise (327) Voronoi (328) Musgrave (329) Noise (330) Blend (331) Magic (331) Wood (331) Stucci (332) Marble (333) Clouds (333) Image (334) Env Map (338) Plugin (341) Okno Map Input (341) Materiał a tekstura (341) Okno Map To (349) Tekstura a materiał (350) Menu Texture Blending Mode (356) Informacje dodatkowe (359) Bump Maps (360) Normal Maps (360) Rozdział 9. Mapowanie UV (385) Podstawowe informacje (385) Unwrapping (388) Okno UV Calculation (392) Szwy - Seams (395) Edycja siatki (398) Strefa UV/Image Editor (398) Edycja tekstury (412) Wrapping (413) Podsumowanie (414) Rozdział 10. Materiały czasu rzeczywistego (417) Wprowadzenie (417) Ręczne malowanie wierzchołków (417) Ręczne malowanie tekstury (421) Image Paint (421) Tryb Texture Paint (424) Rozdział 11. System Nodes (427) Podstawowe informacje (427) Budowa Node (429) Pasek narzędzi (432) Render Layers (434) Material Nodes (436) Input Nodes (437) Color Nodes (440) Vector Nodes (443) Convertor Nodes (446) Output Nodes (447) Composite Nodes (447) Input Nodes (449) Color Nodes (453) Vector Nodes (455) Filter Nodes (456) Convertor Nodes (458) Output Nodes (460) Podsumowanie (461) Nodes (470) Rozdział 12. Kamera i światło (487) Wprowadzenie (487) Kamera (487) Światło (490) Okno Preview (492) Okno Lamp (492) Okno Shadow and Spot (494) Okno Texture and Input (494) Okno Map To (495) Rodzaje lamp (496) Lamp (496) Area (498) Spot (501) Sun (505) Hemi (506) Dodatkowe informacje (507) Rozdział 13. Radiosity (533) Podstawowe informacje (533) Przygotowanie sceny (535) Radiosity buttons (536) Okno Radio Render (537) Okno Radio Tool (538) Okno Calculation (541) Podsumowanie (543) Rozdział 14. Ustawienia świata (545) Wprowadzenie (545) Okno Preview (546) Okno World (547) Okno Mist/Stars/Physics (548) Physics (548) Mist (549) Stars (551) Okno Ambient Occ (552) Okno Texture and Input (556) Okno Map To (557) Mapy HDRI (559) Rozdział 15. Physics buttons (561) Wprowadzenie (561) Efekt Particles (562) Okno Particles (562) Okno Particle Motion (570) Podsumowanie (576) Efekt Soft Body (577) Okno Soft Body (578) Bake Settings (583) Podsumowanie (584) Fluid Simulation (585) Domain (586) Fluid (593) Obstacle (594) Inflow (595) Outflow (596) Particle (596) Podsumowanie (598) Pola (Fields) i bariery (Deflection) (599) Pola (599) Bariery (602) Rozdział 16. Podstawy animacji (625) Wprowadzenie (625) Krzywe IPO (628) Edycja podstawowa (630) Edycja zaawansowana (636) Dodatkowe informacje (641) Shape Keys (642) Absolute Vertex Keys (643) Relative Vertex Keys (645) Animacja po ścieżce (647) Strefa Timeline (652) Rozdział 17. Anim Settings (657) Wprowadzenie (657) DupliFrames (658) DupliVerts (660) Pozostałe opcje (663) Rozdział 18. Armatura (673) Podstawowe informacje (674) Editing Options (676) Display Options (677) Deform Options (680) Okno Armature Bones (680) Vertex Groups (684) Envelopes (686) Model i armatura (688) Weight Paint (690) Weight Paint a Vertex Groups (693) Weight Paint a Envelopes (694) Weight Paint a deformacje (695) Tryb Pose Mode (696) Kości a sterowniki (700) Rozdział 19. Constraints (705) Podstawowe informacje (705) Null Constraint (708) Action Constraint (708) IK Solver Constraint (709) Stretch To Constraint (715) Follow Path Constraint (716) Locked Track Constraint (717) Floor Constraint (717) Track To Constraint (719) Copy Scale Constraint (720) Copy Rotation Constraint (721) Copy Location Constraint (721) Rozdział 20. Akcje i NLA (731) Wprowadzenie (731) Action Editor (731) Podstawy edycji (732) Dodatkowe informacje (735) NLA Editor (737) Podstawy edycji (737) Okno Transform Properties (742) Stride (744) Podsumowanie (750) Rozdział 21. Rendering (759) Wprowadzenie (759) Rodzaje renderingu (760) Render buttons (762) Okno Render (763) Okno Anim (770) Okno Format (771) Okno Output (773) Okno Render Layers (776) Anim/playback buttons (776) Sound block buttons (777) Okno Sound (777) Okno Listener (778) Okno Sequencer (779) Rozdział 22. Sekwencje (781) Wprowadzenie (781) Podstawowe informacje (781) Pasek narzędzi (784) Efekty (787) Add (789) Sub (789) Mul (789) Cross (790) Cross Gamma (790) Alpha Over (790) Alpha Under (790) Alpha Over Drop (791) Wipe (791) Glow (792) Plugin (793) Sekwencje a krzywe IPO (794) Rozdział 23. Aneks (797) Blender 2.43 (797) Edit Mode (797) Transformation Snap (797) Mesh Tools (798) Multires (799) Retopo (801) Sculpt Mode (804) Modifiers (809) Displace Modifier (809) Edgesplit Modifier (810) UVProject Modifier (811) Materiały czasu rzeczywistego (814) System Nodes (815) Material Nodes (815) Composite Nodes (816) Kamera i światło (828) Physics buttons (829) Fluid simulation (829) Efekt Soft Body (830) Okno Anim settings (833) Podstawy animacji (834) Armatura (836) Okno Armature Visualisation (836) Pozostałe opcje (838) Akcje i NLA (839) Action Editor (839) Rendering (840) Skorowidz (843)
Książka jest wysyłana listem priorytetowym. Zapraszam na moje pozostałe aukcje W chwili obecnej książka jest w cenie 91,00 zł - najniższa cena na Allegro.
|
| |
| | 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji: po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty. Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%. Jak to działa? M ożesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze. | | | | | Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii
|
| | | | Języki obce | Diety | Firma | Inwestowanie | | | | | Giełda | Coś dla kobiet | Zdrowie | Negocjacje | | | | | Bukmacherka | Dziecko | Różne | Nauka |
|
| | |