| Moje Dane : | Marek Stelmaszyk ul. Małopolska 56/21 70-514 Szczecin | | | | Koszt Wysyłki : | Poczta Polska wysyłka: 1 książka - 9,50 zł 2 książki - 10,50 zł 3 książki - 12,00 zł 4 i więcej książek - 15,00 zł w cenie bezpieczne opakowanie | | Sposób Płatności : | wpłata na konto bankowe mBank 85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150 | | Informacje : | 1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt. 2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt. 3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji. 4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa. | 5. Nie ma możliwości odbioru osobistego. | Uwagi : Nie odwołuję ofert. |
| | | |
| Najczęściej kupowane |
WAŻNE PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś | Animacja cyfrowych twarzyAutorzy: Bill Fleming, Darris Dobbs Data wydania: 06/2002 Stron: 388 Zawiera CD-ROM Wydawnictwo Helion Cena książki: 70.00 zł Tytuł oryginału: Animating Facial Features & Expressions Tłumaczenie: Łukasz Oberlan ISBN: 83-7197-707-7 Format: B5
|
| Ta jedyna w swoim rodzaju książka jest przewodnikiem po najbardziej wymagających zagadnieniach, związanych z animacją cyfrowych twarzy. Znajdziesz w niej wszystko, co tylko może być Ci potrzebne w pracy, polegającej na opracowywaniu twarzy postaci, wyrażających prawdziwe emocje. Omawiane w książce techniki nie ograniczają się jedynie do twarzy ludzkich; można je stosować także podczas prac z modelami postaci bajkowych, zwierzęcych i wszystkich innych, jakie tylko przyjdą Ci do głowy. Liczne przykłady i ilustracje (jest ich ponad 300!) wprowadzą Cię w niesamowity, wirtualny świat. Dzięki niej nie będziesz już niczego imitować, staniesz się prawdziwym twórcą cyfrowego życia!
Spis treści
Przedmowa (7) Część I Ludzka głowa (17) Rozdział 1. Anatomia głowy (19) Podstawowe elementy czaszki (19) Proporcje czaszki (32) Podsumowanie (35) Rozdział 2. Proporcje głowy (37) Elementy twarzy (44) Łuk brwiowy (44) Oczy (45) Nos (50) Kości policzkowe (52) Usta (54) Podbródek (63) Dolna szczęka (63) Ucho (64) Podsumowanie (68) Rozdział 3. Mięśnie twarzy (69) Mięśnie twarzy (69) Mięśnie szczękowe (70) Mięśnie wargowe (71) Mięśnie gałki ocznej (76) Mięśnie czoła i szyi (77) Podsumowanie (80) Część II Wyraz twarzy (93) Rozdział 4. Ekspresyjne twarze (95) Mimika twarzy pytającej (95) Mimika twarzy orzekającej (97) Mimika twarzy odpowiadającej (99) Elementy twarzy kształtujące jej mimikę (102) Usta, czyli podstawa (102) Oczy jako modyfikator (106) Brwi jako modyfikator (108) Animacja mimiki twarzy (110) Zasady animowania twarzy (111) Podsumowanie (113) Część III Animacja (115) Rozdział 5. Synchronizacja głosu z ruchem warg (117) Czym są fonemy (118) Wizualna reprezentacja fonemów (121) Klasyfikacja fonemów (124) Fonemy samogłoskowe (129) Zasady animacji mowy (130) Najpierw nagraj dialog (131) Animuj fonemy stosownie do sposobu ich artykulacji (131) Niech głos nie wyprzedza ruchu warg (133) Nie próbuj przedobrzyć (133) Miej pod ręką lusterko (133) Zasady istnieją po to, by je łamać (134) Przebieg procesu synchronizacji (135) Animacja ruchu warg postaci (135) Zasady opuszczania fonemów (142) Podsumowanie (146) Rozdział 6. Animacja z wykorzystaniem morfingu (147) Morfing do wielu celów (147) Morfing dzielony (149) Animacja szczęki z wykorzystaniem morfingu dzielonego (150) Tworzenie biblioteki celów morfingu (152) Tworzenie wyrazu twarzy za pomocą celów morfingu (152) Łączenie celów morfingu (158) Tworzenie wizualnej reprezentacji fonemów na potrzeby morfingu dzielonego (159) Sześć podstawowych pozycji języka (159) Animacja twarzy z wykorzystaniem morfingu dzielonego (162) Analiza ruchów szczęki (163) Tworzenie ujęć kluczowych w animacji morfingu dzielonego (163) Animacja mimiki twarzy (165) Podsumowanie (166) Rozdział 7. Synchronizacja głosu z ruchem warg w programie Magpie (167) Analiza ścieżki dźwiękowej w programie Magpie (168) Wczytywanie pliku dźwiękowego (168) Praca z plikiem dźwiękowym (169) Analiza ścieżki dźwiękowej - jak to się robi (170) Analiza frazy "All right" (172) Najważniejsze jest wyczucie czasu (175) Tworzenie testowego pliku AVI (176) Kompensacja w czasie rzeczywistym (176) Kompensacja z wykorzystaniem tabeli ujęć (177) Zmiana ustawienia ust (178) Tworzenie własnych zestawów ustawień ust i fonemów (178) Eksportowanie tabeli ujęć (182) Przyszłość programu Magpie (183) Podsumowanie (183) Dodatki (185) Dodatek A Cele morfingu twarzy typowe dla ludzkich postaci (187) Dodatek B Fonemy typowe dla twarzy ludzkiej postaci (213) Dodatek C Cele morfingu twarzy typowe dla postaci bajkowych (231) Dodatek D Fonemy typowe dla twarzy postaci bajkowej (255) Dodatek E Przykłady ekspresyjnych twarzy (261) Dodatek F Dla zabawy - przykłady ekspresyjnych twarzy postaci bajkowych (343) Skorowidz (377)
Książka jest wysyłana listem priorytetowym. Zapraszam na moje pozostałe aukcje W chwili obecnej książka jest w cenie 70,00 zł - najniższa cena na Allegro.
| | | 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji: po prostu zwracam pieniądze "bez gadania" Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty. Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%. Jak to działa?
Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze. | | | | | Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii
| | | | | Języki obce | Diety | Firma | Inwestowanie | | | | | Giełda | Coś dla kobiet | Zdrowie | Negocjacje | | | | | Bukmacherka | Dziecko | Różne | Nauka |
| | | |