Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. Ajax dla zaawansowanych. Architektura

04-03-2012, 18:57
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59.06 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2101178402
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 6   
Koniec: 05-03-2012 22:31:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2008
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

Ajax dla zaawansowanych. Architektura i najlepsze rozwiązania

Ajax dla zaawansowanych. Architektura i najlepsze rozwiązania



Autor: Shawn M. Lauriat
Data wydania: 10/2008
Stron: 392
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 54,00 zł
  • Tytuł oryginału: Advanced Ajax: Architecture and Best Practices
  • Tłumaczenie: Radosław Meryk
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1585-8
  • Format: 168x237
  • Dowiedz się:

    Jak tworzyć rozbudowane i idealnie dopasowane do potrzeb interfejsy?

    Jak zapewnić uniwersalność, skalowalność oraz łatwość eksploatacji?

    Jak zaprojektować architekturę aplikacji?

    Ajax (skrót od ang. Asynchronous JavaScript and XML) to niezwykle popularna technologia tworzenia serwisów internetowych, w której połączono kilka sprawdzonych technik. Dzięki tej zintegrowanej technologii do niezbędnego minimum została ograniczona ilość danych przesyłanych pomiędzy serwerem a oknem przeglądarki użytkownika. Nie tylko to przysporzyło Ajaksowi zwolenników — jest on także bardzo dobrym narzędziem do tworzenia interaktywnych serwisów internetowych. Sprawdza się również przy przeprowadzaniu weryfikacji danych oraz rysowaniu wykresów w czasie rzeczywistym. Dzięki asynchronicznym wywołaniom umożliwia szybszą interakcję z użytkownikiem, a poszczególne sekcje mogą być wywoływane indywidualnie, dzięki czemu aplikacja sprawia wrażenie bardziej dynamicznej.

    Książka „Ajax dla zaawansowanych. Architektura i najlepsze praktyki” to idealna lektura dla programisty, który miał już przyjemność pracować z Ajaksem. Podjęto tu wszystkie zagadnienia niezbędne do tworzenia dynamicznych aplikacji, niezależnie od użytych narzędzi i technologii. Na praktycznych przykładach przedstawiono sposoby wykorzystania Ajaksa do tworzenia rozbudowanych interfejsów w przeglądarce dla aplikacji internetowych, ze szczególnym uwzględnieniem ich uniwersalności, możliwości wielokrotnego wykorzystania kodu, skalowalności oraz łatwości eksploatacji. Podręcznik wskazuje zarówno sytuacje, w których Ajax jest przydatny, jak i takie, w których jego wybór nie spełni oczekiwań użytkownika.

    Planowanie interfejsów Ajaksa

    Debugowanie, walidacja i optymalizacja kodu

    Tworzenie skalowalnych interefejsów

    Architektura aplikacji po stronie serwera oraz klienta

    Bezpieczeństwo aplikacji internetowych

    Projektowanie gier

    Podziękowania (11)
    O autorze (13)
    Wprowadzenie (15)

    0.1. Ajax - znaczenie skrótu (16)

    0.1.1. Asynchroniczny (17)

    0.1.2. JavaScript (17)

    0.1.3. XML (18)

    0.2. Cele niniejszej książki (19)

    0.3. Wymagania wstępne potrzebne do studiowania tej książki (23)

    Rozdział 1. Użyteczność (27)

    1.1. Interfejs czy pokaz (28)

    1.1.1. Implementacja (30)

    1.2. Oczekiwania użytkowników (32)

    1.3. Wskaźniki i inne formy kontaktu z użytkownikami (34)

    1.3.1. Throbber (34)

    1.3.2. Wskaźniki postępu (37)

    1.3.3. Komunikaty dla użytkowników wyświetlane w pętli (40)

    1.4. Znaczniki semantyczne (47)

    1.4.1. Lepsza dostępność (48)

    1.4.2. Łatwość użytkowania (50)

    1.4.3. Łatwiejsza pielęgnacja (51)

    1.4.4. Łatwiejsze przetwarzanie (52)

    1.5. Co łączy style CSS z językiem JavaScript (55)

    Rozdział 2. Dostępność (61)

    2.1. Wymagania WCAG i wytyczne sekcji 508 (62)

    2.1.1. WCAG (63)

    2.1.2. Wytyczne sekcji 508 (71)

    2.2. Czytniki ekranu mogą obsługiwać wywołania Ajax (73)

    2.2.1. Zastępowanie treści (74)

    2.2.2. Walidacja formularzy (75)

    2.3. Dyskretny Ajax (77)

    2.4. Projektowanie z uwzględnieniem zasad dostępności (79)

    2.4.1. Projektowanie aplikacji o wysokim kontraście (79)

    2.4.2. Interfejs z możliwością powiększania fragmentów ekranu (81)

    2.4.3. Kontrolki, do których łatwo dotrzeć (83)

    2.5. WAI-ARIA (84)

    Rozdział 3. Architektura aplikacji po stronie klienta (87)

    3.1. Obiekty i wyzwalanie zdarzeń (88)

    3.1.1. Obsługa zdarzeń obiektów wbudowanych (90)

    3.1.2. Obiekty JavaScript (92)

    3.2. Wzorzec projektowy Model-Widok-Kontroler (108)

    3.2.1. Model (109)

    3.2.2. Widok (113)

    3.2.3. Kontroler (122)

    3.3. Projektowanie aplikacji sterowanych zdarzeniami (125)

    3.3.1. Zalety wykorzystanej architektury (126)

    Rozdział 4. Debugowanie kodu po stronie klienta (129)

    4.1. Walidacja, walidacja, walidacja (130)

    4.1.1. Walidator zestawu znaczników (132)

    4.1.2. Walidator CSS (133)

    4.1.3. Ekstraktor semantyczny (134)

    4.2. Narzędzia w przeglądarkach i wtyczki (135)

    4.2.1. Konsola (135)

    4.2.2. Internet Explorer (136)

    4.2.3. Firefox (141)

    4.2.4. Opera (147)

    4.2.5. Safari (149)

    4.3. Profilowanie kodu JavaScript (152)

    4.3.1. Rozpoznawanie "wąskich gardeł" (154)

    4.4. Testy jednostkowe (158)

    4.4.1. Asercje (160)

    4.4.2. Konfiguracja testu (161)

    4.4.3. Właściwy test (164)

    4.4.4. Obiekty-atrapy (166)

    4.4.5. Zestawy testów (169)

    Rozdział 5. Optymalizacja wydajności (173)

    5.1. Wydajność bazy danych (174)

    5.1.1. Schemat (175)

    5.1.2. Zapytania (179)

    5.2. Zajętość pasma i opóźnienia (181)

    5.2.1. Pasmo (183)

    5.2.2. Opóźnienia (187)

    5.3. Pamięć podręczna (190)

    5.3.1. System plików (191)

    5.3.2. Pamięć (193)

    5.3.3. Uzupełnienie implementacji (200)

    5.4. Wykorzystanie HTTP/1.1 (202)

    5.4.1. If-Modified-Since (205)

    5.4.2. Range (206)

    5.5. Profilowanie kodu PHP (209)

    5.5.1. Debuger APD (209)

    5.5.2. Xdebug (213)

    Rozdział 6. Skalowalne i łatwe do pielęgnacji aplikacje Ajaksa (219)

    6.1. Ogólne praktyki (220)

    6.1.1. Użycie procesora (221)

    6.1.2. Zużycie pamięci (223)

    6.2. Wiele prostych interfejsów (227)

    6.2.1. Modularność (227)

    6.2.2. Późne ładowanie (230)

    6.3. Rozbudowane interfejsy (233)

    6.3.1. Aplikacje monolityczne (233)

    6.3.2. Wstępne ładowanie (237)

    Rozdział 7. Architektura aplikacji po stronie serwera (239)

    7.1. Projektowanie aplikacji dla wielu interfejsów (240)

    7.2. Wzorzec projektowy Model-Widok-Kontroler (244)

    7.2.1. Model (244)

    7.2.2. Kontroler (254)

    7.2.3. Widok (263)

    7.3. Wykorzystanie wzorca Fabryka wraz z mechanizmem obsługi szablonów (269)

    Rozdział 8. Bezpieczeństwo aplikacji internetowych (275)

    8.1. HTTPS (277)

    8.1.1. Po co używać HTTPS? (277)

    8.1.2. Bezpieczeństwo a wydajność (279)

    8.2. Ataki typu SQL Injection (280)

    8.2.1. Nie używaj opcji magic_quotes (281)

    8.2.2. Filtrowanie (282)

    8.2.3. Instrukcje preparowane (284)

    8.3. XSS (285)

    8.3.1. Unieszkodliwianie zestawu znaczników (286)

    8.3.2. Unieszkodliwianie adresów URL (291)

    8.4. CSRF (292)

    8.4.1. Sprawdzanie adresu, z którego pochodzi żądanie (294)

    8.4.2. Przesyłanie dodatkowego nagłówka (296)

    8.4.3. Pomocnicze, losowe tokeny (297)

    8.5. Nie ufaj użytkownikowi (300)

    8.6. Nie ufaj serwerowi (302)

    Rozdział 9. Dokumentacja (307)

    9.1. Dokumentowanie kodu jest potrzebne (308)

    9.1.1. Odtwarzanie projektu we własnej pamięci (308)

    9.1.2. Ułatwienie nauki (310)

    9.1.3. Uważajcie na autobusy (311)

    9.2. Dokumentowanie interfejsu API (311)

    9.2.1. phpDocumentor (312)

    9.2.2. JSDoc (320)

    9.3. Wewnętrzna dokumentacja programisty (325)

    9.3.1. Standardy kodowania (327)

    9.3.2. Przewodniki programowania (332)

    9.3.3. Przewodniki stylu (333)

    Rozdział 10. Projektowanie gier (335)

    10.1. Inny rodzaj bezpieczeństwa (337)

    10.1.1. Walidacja (338)

    10.1.2. Logika serwerowej strony aplikacji (340)

    10.2. Pojedynczy gracz (343)

    10.2.1. Podwójne buforowanie (343)

    10.3. Tryb czasu rzeczywistego - wielu graczy (348)

    10.3.1. Odpowiedzi w postaci strumieni (349)

    10.3.2. Element event-source grupy WHATWG (354)

    10.3.3. Animacje z wykorzystaniem technik przewidywania (356)

    Rozdział 11. Wnioski (359)

    11.1. Pamiętaj o użytkownikach (360)

    11.2. Projektuj z myślą o przyszłości (361)

    11.3. Programuj z myślą o przyszłości (362)

    Bibliografia (365)
    Dodatek A: Zasoby (369)
    Dodatek B: OpenAjax (373)

    Zgodność ze standardem (374)

    Rejestracja przestrzeni nazw (377)

    Zarządzanie zdarzeniami (378)

    Skorowidz (381)

  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 54,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka