Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. Adobe Flash CS3/CS3 PL Professional. Biblia

14-07-2012, 17:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 147.32 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395959532
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 11   
Koniec: 03-07-2012 01:31:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

Adobe Flash CS3/CS3 PL Professional. Biblia

Adobe Flash CS3/CS3 PL Professional. Biblia



Autorzy: Robert Reinhardt, Snow Dowd
Data wydania: 02/2009
Stron: 1360
Zawiera CD-ROM
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 134.70 zł

Tytuł oryginału: Adobe Flash CS3 Professional Bible
Tłumaczenie: Rafał Jońca
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1684-8
Format: 172x245
Oprawa: twarda

Zobacz, co potrafi nowy Flash CS3
Twórz niezwykłe animacje postaci
Zaprojektuj dynamiczną stronę WWW

W dzisiejszych czasach zdecydowana większość użytkowników internetu wymaga od projektantów tworzenia dynamicznych, pełnych ekspresji stron WWW. Nikt nie chce już oglądać statycznego, nudnego serwisu - liczą się tylko pełne życia witryny, zapewniające interakcję z użytkownikiem. Dlatego właśnie technologia tworzenia animacji przy użyciu grafiki wektorowej oraz klatek kluczowych zdobyła tak ogromną popularność. Współczesne strony WWW, korzystające z możliwości dostarczanych przez Adobe Flash, zaskakują swoją dynamiką i interaktywnością, a ich projektanci nie wyobrażają sobie już pracy bez Flasha.

Robert Reinhardt oraz Snow Dowd w książce "Adobe Flash CS3/CS3 PL Professional. Biblia" omawiają wszelkie zagadnienia, które powinny być znane nowoczesnemu projektantowi serwisów WWW, używającemu technologii Flash. Dzięki temu obszernemu podręcznikowi dogłębnie poznasz środowisko Adobe Flash CS3, jego interfejs użytkownika oraz dostępne narzędzia. Autorzy pokażą Ci, w jaki sposób pracować z tekstem, warstwami, jak sprawnie tworzyć i animować postacie oraz odtwarzać pliki dźwiękowe. Po przeczytaniu tej książki opublikowanie swojej animacji na stronie WWW czy wprowadzenie interakcji pomiędzy użytkownikiem a zaprojektowaną aplikacją nie będzie stanowiło dla Ciebie żadnego problemu! Dowiesz się także, w jaki sposób tworzyć optymalne rysunki oraz jak zapewniać wysoką jakość pliku wynikowego.

Dostępne technologie sieciowe
Organizacja pracy i fazy projektu
Interfejs użytkownika Adobe Flash CS3
Kształty oraz narzędzia rysowania
Dostępne symbole w Adobe Flash CS3
Edycja i zarządzanie symbolami
Wykorzystanie kolorów
Wykorzystanie oraz animowanie tekstów
Zarządzanie czcionkami
Sposoby animacji
Użycie filtrów oraz efektów
Wykorzystanie warstw w projekcie
Animowanie postaci
Sposoby odtwarzania plików dźwiękowych
Wyświetlanie filmów wideo
Reagowanie na zdarzenia
Publikowanie optymalnego pliku wynikowego
Język ActionScript
Debugowanie projektu

O autorach (29)
O redaktorze technicznym (31)
Podziękowania (33)
Wstęp (35)
Część I: Wprowadzenie do tworzenia witryn we Flashu (43)
Rozdział 1. Struktura Flasha (45)
Integracja to podstawa (46)
Topografia Flasha CS3 (49)
Typy plików Flasha (49)
Spojrzenie na strukturę programu (55)
Przetwarzanie obrazów rastrowych (55)
Program wektorowy (56)
Animacje wektorowe (56)
Kompresja wideo (56)
Odtwarzacz audio (57)
Środowisko edycyjne (57)
Sekwenser animacyjny (57)
Programowanie interfejsu i obsługi baz danych (58)
Podsumowanie (59)
Rozdział 2. Przegląd technologii sieciowych (61)
Miejsce Flasha w internetowej ewolucji (61)
Wielkie nadzieje (61)
Flash - tak czy nie? (64)
Metody alternatywne (68)
Technologie towarzyszące (70)
HTML wciąż żywy (71)
Skrypty JavaScript (72)
Świat usług sieciowych (72)
Technologie serwerowe firmy Adobe (73)
Projekt i jego potencjał (73)
Prezentacje liniowe (73)
Prezentacje interaktywne (74)
Prezentacje sterowane przepływem danych (74)
Aplikacje sterowane przepływem danych (lub aplikacje RIA) (74)
Podsumowanie (75)
Rozdział 3. Planowanie projektów (77)
Podstawy organizacji pracy (77)
Faza I - Pomysł i podstawowe założenia projektu (78)
Faza II - Produkcja, testowanie i publikacja prezentacji (90)
Panel Project Flasha CS3 (93)
Określenie definicji witryny i utworzenie projektu (1) (94)
Dodawanie plików do projektu (2) (98)
Przekazywanie i edycja plików w projekcie (3) (99)
Publikacja całego projektu (4) (100)
Podsumowanie (102)
Część II: Środowisko Flasha (103)
Rozdział 4. Interfejs - podstawy (105)
Zaczynamy (105)
Witamy we Flashu CS3 (106)
Strona startowa (106)
Opcje menu pomocy (108)
Interfejs Flasha w systemach Mac OS i Windows (109)
Inspektor właściwości (112)
Zarządzanie oknami i panelami (113)
Menu kontekstowe (114)
Panele swobodne i dokowane (114)
Uaktywnianie paneli lub okien (115)
Tworzenie własnych układów paneli (115)
Skróty klawiaturowe (117)
Przybornik (panel Tools - Narzędzia) (119)
Sterowanie przybornikiem (119)
Poznawanie przybornika (120)
Korzystanie z opcji narzędzi (120)
Dostosowywanie przybornika (121)
Okno dokumentu (125)
Sterowanie oknem dokumentu (126)
Poznawanie okna dokumentu (128)
Korzystanie ze scen (129)
Korzystanie z menu opcji okna dokumentu (131)
Praca z szablonami (133)
Oś czasu (134)
Sterowanie oknem osi czasu (135)
Korzystanie z paska narzędziowego Controller (136)
Poznawanie osi czasu (136)
Edycja klatek i warstw (141)
Opcje widoku klatek (149)
Drukowanie (151)
Podsumowanie (152)
Rozdział 5. Rysowanie we Flashu (155)
Kształty geometryczne (156)
Narzędzie Oval (Owal) (157)
Narzędzie Oval Primitive (Owal pierwotny) (157)
Narzędzia Rectangle (Prostokąt) i Rectangle Primitive (Prostokąt pierwotny) (159)
Ustawienia zgięcia (160)
Narzędzie PolyStar (Gwiazda-Wielokąt) (161)
Narzędzie Line (Linia) (162)
Narzędzia rysowania (163)
Narzędzie Pencil (Ołówek) (163)
Narzędzie Brush (Pędzel) (164)
Narzędzie Eraser (Gumka) (170)
Tworzenie precyzyjnych linii za pomocą narzędzia Pen (171)
Wypełnienia i zarysy (175)
Wybieranie kolorów (175)
Wybór stylu linii (177)
Sterowanie zachowaniem skalowania linii (179)
Optymalizacja rysunków (181)
Wykorzystanie narzędzi zaznaczania (182)
Narzędzie Selection (Wybór narzędzia) (182)
Narzędzie Lasso (188)
Narzędzie Subselect (Podzaznaczenie) (190)
Projektowanie i wyrównywanie elementów (192)
Upraszczanie ustawień przyciągania (192)
Panele projektowania (197)
Menu Edit (Edycja) (202)
Podsumowanie (204)
Rozdział 6. Biblioteka Flasha - symbole i klony (205)
Biblioteka i jej zawartość (206)
Praca z bibliotekami wspólnymi i zewnętrznymi (207)
Praca z wieloma bibliotekami dokumentów (208)
Praca z biblioteką (210)
Organizowanie zawartości biblioteki (214)
Definiowanie typu zawartości (215)
"Surowe" dane (216)
Obiekty rysowania i kształty podstawowe (216)
Grupy (217)
Symbole (217)
Importowane elementy (219)
Edycja symboli (222)
Tryb edycji symbolu (222)
Edycja symbolu w nowym oknie (Edit In New Window) (222)
Edycja symbolu w głównym obszarze roboczym (Edit In Place) (222)
Edycja symbolu z poziomu biblioteki (223)
Powrót do filmu po zakończeniu edycji symbolu (223)
Praca z symbolami efektów osi czasu (223)
Modyfikowanie właściwości klonu (226)
Modyfikowanie koloru i przezroczystości klonów (226)
Zmiana zachowania klonu (227)
Zamiana symbolu (Swap Symbol) (228)
Tworzenie zagnieżdżonych struktur symboli (228)
Konwersja prostego kształtu na symbol graficzny (229)
Wykorzystanie symbolu graficznego w przycisku (230)
Animacja symboli graficznych w klipie filmowym (232)
Dodanie klipu filmowego do symbolu przycisku (233)
Modyfikacja klonu klipu filmowego (234)
Skalowanie dziewięcioplasterkowe dla tła klipu filmowego (236)
Narzędzie Movie Explorer (Eksplorator filmu) (239)
Filtrowanie widoku (240)
Lista obiektów (241)
Menu opcji okna Movie Explorer (Eksplorator filmu) (241)
Menu podręczne (243)
Praca ze współdzielonymi bibliotekami (244)
Podsumowanie (247)
Rozdział 7. Kolor (249)
Podstawowe zagadnienia dotyczące koloru (250)
Paleta kolorów bezpiecznych dla sieci (251)
Kod szesnastkowy (251)
Efektywne posługiwanie się kolorem (252)
Praca z panelem Swatches (Próbki) (256)
Opcje panelu Swatches (Próbki) (258)
Importowanie własnych palet (260)
Panel Color (Kolor) (263)
Zmiana stopnia krycia wypełnienia lub obrysu (265)
Praca z wypełnieniami gradientowymi (266)
Edycja kolorów w wypełnieniach gradientowych (268)
Wypełnienia gradientowe a przezroczystość (270)
Zaznaczanie wypełnień rastrowych (272)
Korzystanie z narzędzi Eyedropper (Kroplomierz), Paint Bucket (Wiadro z farbą) oraz Ink Bottle (Kałamarz) (273)
Podsumowanie (274)
Rozdział 8. Praca z tekstem (275)
Typografia (276)
Rodzaje pól tekstowych we Flashu (277)
Statyczne pola tekstowe (278)
Pola tekstowe dające się edytować, czyli pola dynamiczne i wejściowe (280)
Narzędzie Text (Tekst) i inspektor właściwości (281)
Praca z narzędziem Text (Tekst) (282)
Ustawianie atrybutów tekstu w inspektorze właściwości (285)
Eksport czcionek i ich wyświetlanie (291)
Wygładzanie czcionek (292)
Renderowanie tekstu bez wygładzania (294)
Czcionki urządzenia (294)
Opcja Use Device Fonts (Użyj czcionek urządzenia) (295)
Problemy z wyświetlaniem czcionek (296)
Zastępowanie czcionek (297)
Symbole czcionek i współdzielone biblioteki czcionek (301)
Tworzenie symbolu czcionki (302)
Aktualizacja symboli czcionek w środowisku edycyjnym (304)
Stosowanie symboli czcionek w bibliotekach współdzielonych w trakcie odtwarzania filmu (304)
Modyfikacja tekstu (309)
Ręczna edycja tekstu (309)
Stosowanie efektów osi czasu dla statycznego tekstu (311)
Rozwiązania zaawansowane, czyli filtry dla tekstu (313)
Podsumowanie (313)
Rozdział 9. Modyfikacja grafiki (315)
Próbkowanie i przełączanie pociągnięć i wypełnień (316)
Narzędzie Eyedropper (Kroplomierz) (316)
Narzędzie Ink Bottle (Kałamarz) (317)
Narzędzie Paint Bucket (Wiadro z farbą) (318)
Działanie opcji zamykania odstępów (320)
Zastosowanie opcji Lock Fill (Zablokuj wypełnienie) (320)
Przekształcanie wypełnień gradientowych i bitmapowych (322)
Modyfikacja środka wypełnienia narzędziem Gradient Transform (Przekształć gradient) (323)
Obrót wypełnienia narzędziem Gradient Transform (Przekształć gradient) (324)
Zmiana skali narzędziem Gradient Transform (Przekształć gradient) (325)
Ustawianie stylów przepełnienia (326)
Pochylanie wypełnień rastrowych (327)
Wykorzystanie narzędzia Gradient Transform (Przekształć gradient) do uzyskania efektów oświetlenia (327)
Polecenia menu Modify/Shape (Modyfikuj/Kształt) (328)
Polecenie Convert Lines to Fills (Przekonwertuj linie na wypełnienia) (328)
Tworzenie skalowanej grafiki (329)
Rozszerzenie wypełnienia - polecenie Expand Fill (Rozwiń wypełnienie) (329)
Wygładzanie krawędzi wypełnienia - polecenie Soften Fill Edges (Zmiękcz wypełnienie krawędzi) (331)
Polecenie Free Transform (Przekształcanie swobodne) i jego opcje (332)
Panel Transform (Przekształć) (333)
Menu Modify/Transform (Modyfikuj/Przekształć) (334)
Narzędzie Free Transform (Przekształcenie swobodne) (334)
Przekształcanie kształtów, symboli, tekstu oraz grup (335)
Modyfikacja typów elementów (337)
Stos elementów (337)
Grupowanie (338)
Polecenie Break Apart (Rozdziel) (339)
Modyfikator Magic Wand (Magiczna różdżka) (343)
Wektoryzacja map bitowych (344)
Praca z obiektami rysunkowymi i związanymi z nimi poleceniami (346)
Praca z kształtami złożonymi (348)
Edycja za pomocą polecenia Find & Replace (Znajdź i zamień) (349)
Panel History (Historia) (351)
Powtórzenie kroków (352)
Kopiowanie kroków (352)
Czyszczenie historii (353)
Widok historii (353)
Zapis jako polecenie (353)
Podsumowanie (354)
Część III: Animacje i efekty specjalne (355)
Rozdział 10. Sztuka ruchu (357)
Podstawowe reguły (358)
Czynniki wpływające na kształt animacji (358)
Środowisko (359)
Materiały (360)
Ruch (360)
Dodawanie osobowości (361)
Manipulacja percepcją i iluzja (363)
Punkt widzenia, zakres widzenia i głębia (364)
Przewidywanie (365)
Ruch dodatkowy (367)
Prawa natury (367)
Pierwsze prawo - inercja (369)
Drugie prawo - przyspieszenie (369)
Trzecie prawo - akcja i odpowiadająca jej reakcja (370)
Podsumowanie (371)
Rozdział 11. Animacja - podstawy (373)
Podstawowe techniki animacji (373)
Animacja "klatka po klatce" (374)
Dodawanie ujęć kluczowych (376)
Tworzenie animacji "klatka po klatce" (377)
Modyfikowanie sekwencji wieloklatkowych (377)
Przenikanie ujęć (378)
Jednoczesna edycja grupy ujęć (380)
Animacja automatyczna (381)
Automatyczna animacja kształtu (382)
Wskaźniki zmiany kształtu (386)
Automatyczna animacja ruchu (389)
Modyfikacja sposobu animacji za pomocą krzywych ruchu (394)
Wykorzystanie kilku krzywych zmian (399)
Łączenie sekwencji animacji (400)
Umieszczanie animacji w oddzielnych osiach czasu (401)
Porządkowanie klonów symboli na głównej osi czasu (404)
Modyfikowanie i ponowne użycie klonów symboli (406)
Sterowanie klonami z poziomu kodu ActionScript (406)
Przekształcanie klonów symboli (407)
Odwrócenie animacji w celu utworzenia płynnych pętli (409)
Duplikacja właściwości animacji automatycznych przy użyciu polecenia kopiowania ruchu (410)
Kopiowanie i wklejanie ruchu (411)
Przenoszenie wybranych właściwości za pomocą specjalnego wklejania ruchu (413)
Niech Flash pracuje dla Ciebie (414)
Podsumowanie (415)
Rozdział 12. Filtry i efekty (417)
Filtry Flasha (417)
Dodawanie i modyfikacja filtrów (418)
Tworzenie trójwymiarowego cienia (422)
Łączenie filtrów i zapis własnych ustawień (424)
Animowane efekty filtrów powstające podczas animacji automatycznej (425)
Krzywa zmian sterująca sposobem interpolacji filtrów (426)
Porównanie filtru kolorów i zaawansowanych efektów koloru (427)
Filtr Adjust Color (Ustaw kolor) (428)
Właściwości koloru (431)
Zaawansowane efekty kolorów dla klonów symboli (431)
Wykorzystanie trybów mieszania (434)
Działanie trybów mieszania (435)
Zastosowanie prostych trybów mieszania (437)
Złożone tryby mieszania - Alpha (Alfa) i Erase (Gumka) (438)
Tworzenie animowanego efektu przezroczystości (439)
Ustawienie i modyfikacja efektów osi czasu (441)
Ograniczenia efektów osi czasu (441)
Opcje efektów osi czasu (442)
Statyczne efekty osi czasu (444)
Zastosowanie animowanego efektu osi czasu (444)
Modyfikacja symboli efektów osi czasu (448)
Podsumowanie (451)
Rozdział 13. Praca na warstwach (453)
Warstwy linii pomocniczych (454)
Ścieżki ruchu (456)
Automatyczne animowanie ruchu wzdłuż ścieżki (457)
Sterowanie animacją wzdłuż ścieżki (459)
Warstwy maskujące (461)
Maskowanie za pomocą grafiki (461)
Maskowanie za pomocą grupy (463)
Maskowanie za pomocą klonu symbolu (463)
Maskowanie z udziałem tekstu (465)
Ścieżki ruchu i maski w postaci klipów filmowych (466)
Korzystanie z polecenia Distribute to Layers (Rozmieść na warstwach) (470)
Podsumowanie (471)
Rozdział 14. Animacja postaci (473)
Praca z dużymi plikami (474)
Historyjka obrazkowa (474)
Sceny Flasha a pliki projektu (475)
Głos, efekty dźwiękowe i muzyka w tle (475)
Podstawy animacji kreskówkowej (477)
Wyrażanie ruchu i emocji (477)
Przewidywanie (478)
Waga (478)
Nakładanie się działań (478)
Rozmycie w celu symulacji ruchu (478)
Ujęcia kluczowe i pośrednie (482)
Pętla chodu (483)
Powtarzanie (485)
Rodzaje chodu (485)
Stosowanie koloru (486)
Zastosowanie modelu (486)
Problemy z przerwami (487)
Szybkie kolorowanie (487)
Tymczasowe tło (487)
Animacja automatyczna (491)
Panoramowanie (491)
Podmiana symboli (491)
Warstwy ścieżek ruchu (492)
Synchronizacja ruchu warg (492)
Nie warto stosować morfingu kształtu (493)
Ekspresja a synchronizacja ruchu warg (493)
Sztuczki synchronizacji ruchu warg (493)
Synchronizacja z muzyką i efektami dźwiękowymi (494)
Tło i scenografia (498)
Buforowanie bitmap w czasie odtwarzania (498)
Mapy bitowe (499)
Ograniczenia formatu QuickTime (499)
Tworzenie we Flashu warstwowego tła za pomocą Photoshopa (500)
Warstwy typu Mask (Maska) (501)
Animowanie dużych przemieszczeń (501)
Złożone tła (502)
Symulacja głębi za pomocą rozmycia (502)
Końcowe poprawki (502)
Renderowanie wyników (503)
Podsumowanie (507)
Część IV: Flash i multimedia (509)
Rozdział 15. Dźwięk (511)
....

  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 134,70 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    M

    ożesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka