Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

11. 3D Studio MAX 3.x.Techniki i narzędzia, od SS

14-07-2012, 17:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 65.62 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2395958438
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 10   
Koniec: 03-07-2012 01:23:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2001
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.




Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia

3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia

Autor: Kelly L. Murdock
Data wydania: 02/2001
Stron: 296
Zawiera CD-ROM
Wydawnictwo Helion
Cena książki: 60.00 zł

Tytuł oryginału: 3D Studio MAX 3 Bible

Tłumaczenie: Wojciech Pazdur

ISBN: 83-7197-375-6

Format: B5

Druk na żądanie Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede wszystkim narzędzia, a biegłość w posługiwaniu się nimi pozwala znaleźć się w czołówce i... osiągnąć sukces.

Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.

Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:

Praca z oknem Track View i kontrolerami.
Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
Konstruowanie hierarchii obiektów.
Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
Matematyka i fizyka w animacji
wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
Efekty renderingu (Render Effects).
Język programowania MAXScript w animacji.


Spis treści

Od tłumacza - tytułem wstępu (11)
O Autorze (13)
Rozdział 1. Podstawowe narzędzia animacji (15)
Wykorzystanie przycisku Animate (15)
Praca z kluczami (15)
Wykorzystanie listwy kluczy (Track Bar) (17)
Podgląd i edycja wartości kluczowanych parametrów (18)
Konfigurowanie czasu i prędkości odtwarzania animacji (20)
Ustawianie prędkości odtwarzania animacji (21)
Mnożnik prędkości i kierunek odtwarzania podglądu animacji (21)
Praca w panelu ruchu (Motion) (21)
Parametry animacji (21)
Trajektorie (23)
Animacja obiektów (24)
Animacja kamery (24)
Animacja świateł (25)
Animacja materiałów (25)
Ćwiczenie: kamera podążająca za rzutką (25)
Rozdział 2. Praca z oknem Track View (29)
Interfejs okna Track View (29)
Ikony narzędzi okna Track View (29)
Ścieżki animacji (31)
Listwa statusu (32)
Tryby pracy w oknie Track View (34)
Tryb edycji kluczy (Edit Keys) (34)
Tryb edycji czasu (Edit Time) (35)
Tryb edycji zakresów (Edit Ranges) (37)
Tryb modyfikowania pozycji zakresów (Position Ranges) (37)
Tryb edycji krzywych kontrolnych (Function Curves) (38)
Praca z kluczami animacji (40)
Tworzenie i usuwanie kluczy (40)
Przesuwanie i skalowanie kluczy (40)
Wyrównywanie kluczy (40)
Edycja kluczy (40)
Ścieżki widoczności i poziom szczegółowości obiektu (41)
Ćwiczenie: praca z narzędziem Level of Detail (41)
Wykorzystanie narzędzia Randomize Keys (43)
Edycja czasu (43)
Selekcja bloków czasu i narzędzie Select Keys by Time (43)
Usuwanie, wycinanie, kopiowanie i wklejanie bloków czasu (44)
Odwracanie, wstawianie i skalowanie czasu (44)
Redukowanie liczby kluczy (44)
Przesuwanie zakresów (45)
Edycja krzywych kontrolnych (45)
Wstawianie nowych kluczy (45)
Przemieszczanie kluczy (45)
Skalowanie położenia w czasie i wartości kluczy (46)
Modyfikowanie nachylenia krzywej kontrolnej (46)
Krzywe Ease i Multiplier (46)
Ćwiczenie: animacja skaczącego szczudła (48)
Filtry wyświetlania ścieżek (50)
Praca z kontrolerami animacji (51)
Określanie wartości parametrów poza zakresem ścieżki (Out-of-Range Types) (52)
Ścieżki notatek (Note Tracks) (53)
Synchronizacja animacji z dźwiękiem (54)
Wykorzystanie okna Sound Options (54)
Ćwiczenie: dodawanie dźwięku do animacji (54)
Rozdział 3. Wykorzystanie kontrolerów animacji (57)
Zróżnicowanie kontrolerów (57)
Przypisywanie kontrolerów (58)
Automatyczne przypisywanie kontrolerów (58)
Przypisywanie kontrolerów w panelu Motion (58)
Przypisywanie kontrolerów w oknie Track View (59)
Konfigurowanie domyślnego kontrolera (59)
Przegląd kontrolerów (60)
Najważniejsze kontrolery domyślne (60)
Kontrolery położenia (Position) (66)
Kontrolery obrotu (Rotation) (70)
Kontroler skalowania (Scale XYZ) (72)
Kontrolery transformacji (Transform Controllers) (72)
Kontrolery Float (75)
Kontroler Color RGB (78)
Kontrolery morfingu (Morph) (80)
Kontrolery specjalnego przeznaczenia (81)
Przykłady wykorzystania kontrolerów (90)
Ćwiczenie: animacja przekładni zębatej z wykorzystaniem kontrolera Reactor (91)
Ćwiczenie: animacja toczącego się koła z wykorzystaniem kontrolera Surface (92)
Ćwiczenie: animacja ruchu ołówka z wykorzystaniem kontrolera Motion Capture (94)
Rozdział 4. Wyrażenia matematyczne w animacji (97)
Wyjaśnienie terminu "wyrażenie" (97)
Zmienne, operatory i funkcje (97)
Zmienne i stałe w MAX-ie (98)
Operatory (98)
Funkcje (100)
Konstruowanie wyrażeń (101)
Zmienne typu skalarnego (Scalar) (101)
Zmienne typu wektorowego (Vector) (102)
Zmienne typu RGB (102)
Interfejs kontrolera Expression (103)
Definiowanie zmiennych (103)
Budowanie wyrażeń (104)
Analizowanie wartości zmiennych i wyrażenia (105)
Obliczanie wartości wyrażenia (105)
Zarządzanie wyrażeniami (106)
Sterowanie transformacjami obiektu (106)
Animowanie transformacji z wykorzystaniem kontrolera Expression (106)
Sterowanie zmianami parametrów (108)
Animacja wartości parametrów z wykorzystaniem kontrolera Expression (108)
Ćwiczenie: nadmuchiwanie balonika (109)
Animacja materiałów z wykorzystaniem wyrażeń (110)
Ćwiczenie: sterowanie sygnalizacją świetlną (111)
Rozdział 5. Symulacja dynamiki obiektów (115)
Kiedy warto symulować dynamikę obiektów (115)
Wykorzystanie obiektów dynamicznych (116)
Sprężyna (Spring) (116)
Tłumik - siłownik (Damper) (118)
Właściwości dynamiczne materiałów (120)
Pola sił w symulacji dynamiki (122)
Wykorzystanie narzędzia Dynamics (122)
Roleta Dynamics (122)
Roleta Timing & Simulation (124)
Edycja właściwości obiektów wykorzystanych w symulacji (126)
Optymalizowanie symulacji (128)
Ćwiczenie: kula przewracająca kręgle (128)
Rozdział 6. Tworzenie hierarchii obiektów (131)
Obiekt-rodzic, obiekt-dziecko i obiekt-korzeń (131)
Definiowanie połączeń (links) pomiędzy obiektami (132)
Przyłączanie obiektów (Link) (132)
Rozłączanie obiektów (Unlink) (133)
Ćwiczenie: tworzenie modelu Układu Słonecznego (133)
Wyświetlanie połączeń i drzewa hierarchii (134)
Wyświetlanie połączeń w oknach widokowych (134)
Wyświetlanie drzewa hierarchii (135)
Praca z połączonymi obiektami (137)
Selekcjonowanie hierarchii (137)
Operowanie środkiem obrotu (pivot point) obiektu (138)
Transformowanie połączonych obiektów (139)
Blokowanie transformacji (Locks) (140)
Dziedziczenie transformacji (Inherit) (141)
Narzędzie dziedziczenia transformacji (Link Inheritance) (141)
Przyłączanie do obiektu pozornego (Dummy) (141)
Ćwiczenie: samochody kaskaderów w sferycznej klatce (141)
Konstruowanie systemu kości (bones) (143)
Przypisywanie kolorów kościom (145)
Automatyczne tworzenie systemu kości (145)
Ćwiczenie: tworzenie szkieletu misia (145)
Animacja połączeń (146)
Wykorzystanie kontrolera Link (147)
Ćwiczenie: łyżwiarka zataczająca ósemki na lodzie (148)
Rozdział 7. Praca z widokiem schematycznym sceny (151)
Podstawy posługiwania się oknem Schematic View (151)
Menu Schematic View (151)
Interfejs okna Schematic View (152)
Praca z blokami w oknie Schematic View (155)
Rozmieszczenie bloków (156)
Kolory bloków (156)
Zmiana nazwy obiektu (157)
Zmiana koloru obiektu (157)
Usuwanie bloków (157)
Tworzenie hierarchii obiektów (157)
Kopiowanie materiałów pomiędzy obiektami (157)
Kopiowanie i zmiana kolejności modyfikatorów (158)
Ćwiczenie: konstruowanie "odwróconego" Układu Słonecznego (158)
Rozdział 8. Tworzenie systemu kinematyki odwrotnej (161)
Na czym polega kinematyka odwrotna? (161)
Kinematyka prosta kontra kinematyka odwrotna (161)
Metody pracy z kinematyką odwrotną (162)
Konstruowanie systemu kinematyki odwrotnej (162)
Definiowanie połączeń (162)
Wybór terminatora (163)
Ustalanie ograniczeń złączy (164)
Kopiowanie, wklejanie oraz opcja Mirror Paste dla parametrów złącza (165)
Przyłączanie do obiektu wzorcowego (165)
Kolejność (priorytet) złączy (166)
Ćwiczenie: pająk na uwięzi (166)
Animacja systemów kinematyki odwrotnej (168)
Animacja w metodzie interaktywnej (Interactive IK) (168)
Animacja w metodzie kopiowania ruchu (Applied IK) (169)
Ćwiczenie: animacja wysięgnika metodą interaktywną (170)
Parametry kinematyki odwrotnej w oknie Preference Settings (172)
Wykorzystanie kontrolera IK (173)
Rozdział 9. Wykorzystanie pól sił (177)
Tworzenie pól sił i przyłączanie do nich obiektów (177)
Tworzenie pola sił (177)
Przyłączanie obiektu do pola sił (178)
Różne typy pól sił (178)
Pola sił z kategorii Geometric/Deformable (178)
Pola sił z kategorii Particles & Dynamics (185)
Pola sił z kategorii Modifier-Based (190)
Pola sił z kategorii Particles Only (196)
Pola sił z kategorii Dynamics Interface (201)
Praca z polami sił (205)
Ćwiczenie: tworzenie fal na powierzchni stawu (205)
Ćwiczenie: rozbite lustro (206)
Podsumowanie (208)
Rozdział 10. Efekty specjalne z systemami cząstek (209)
Ćwiczenie: eksplodująca planeta (209)
Ćwiczenie: dmuchawiec (213)
Ćwiczenie: fontanna fajerwerków (214)
Ćwiczenie: farba w sprayu (215)
Rozdział 11. Efekty renderingu (219)
Dodawanie efektów renderingu (219)
Typy efektów renderingu (220)
Efekty soczewkowe (Lens Effects) (220)
Efekt rozmycia (Blur) (234)
Filtr jasności i kontrastu (Brightness and Contrast) (236)
Filtr balansu kolorów (Color Balance) (236)
Filtr głębi ostrości (Depth of Field) (237)
Narzędzie File Output (238)
Efekt ziarnistości filmu (Film Grain) (239)
Ćwiczenie: lampa dżina (239)
Rozdział 12. Praca z językiem MAXScript (243)
Co to jest MAXScript? (243)
Architektura języka MAXScript (244)
Narzędzie MAXScript w panelu Utilities (244)
Ćwiczenie: uruchamianie skryptu SphereArray (245)
Ćwiczenie: rozmowa z interpreterem MAXScriptu (248)
Ćwiczenie: rejestrowanie prostego skryptu (255)
Sposoby uruchamiania skryptów (259)
Pisanie własnych skryptów (260)
Zmienne i typy danych (260)
Ćwiczenie: wykorzystanie zmiennych (262)
Instrukcje i komentarze w kodzie skryptu (264)
Wyrażenia logiczne (265)
Instrukcja warunkowa if (267)
Kolekcje obiektów i tablice (267)
Pętle (268)
Funkcje (270)
Ćwiczenie: animacja rybek (272)
Różne typy skryptów (279)
Skrypty typu makro (Macros) (279)
Narzędzia skryptowe (Scripted utilities) (280)
Skrypty dostępne w menu podręcznym (280)
Narzędzia sterowane myszą (280)
Procedury zewnętrzne (280)
Zaawansowane zastosowania MAXScriptu (280)
Ćwiczenie: skrypt automatyzujący rendering (280)
Szyfrowanie skryptów (282)
MAXScript jako narzędzie do projektowania pluginów (282)
Dodatek A Płyta CD-ROM dołączona do książki (283)
Materiały do ćwiczeń (283)
Pluginy (283)
Modele 3D (284)
3D Studio MAX Demo (285)
Rhinoceros 1.0 Evaluation (285)



Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

Zapraszam na moje pozostałe aukcje

W chwili obecnej książka jest w cenie 60,00 - najniższa cena na Allegro.



10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

Jak to działa?


Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

Języki obce Diety Firma Inwestowanie
Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
Bukmacherka Dziecko Różne Nauka