NAJTAŃSZY FUTERAŁ---ZAWSZE PRZED KONKURENCJĄ
OFERUJEMY W SPRZEDAŻY ORYGINALNY FUTERAŁ PREMIUM EXCLUSIVE RENOMOWANEJ FIRMY HOPCELL DZIAŁAJĄCEJ NA RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ.
Marka Hopcell to nowa siła na rynku akcesoriów GSM. Dbamy o swoją renomę, dlatego produkty Hopcell cechuje najwyższa niezawodność i dbałość o najdrobniejsze szczegóły. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby Nasze produkty sprostały Państwa oczekiwaniom w 100%, dlatego mogą być Państwo pewni, że wybierając markę Hopcell - wybieracie najwyższą jakość. Każdy produkt przechodzi wstępną kontrolę jakości - świadczy o tym 12 miesięczna gwarancja na wszystkie produkty Hopcell.
Futerał pasujący do telefonu LG:
GT540 Swift, GM360 Bali
Opis futerału:
Uniwersalny futerał firmy Hopcell dla telefonu komórkowego z zamkiem błyskawicznym. W komplecie posiada smyczkę. Bogate wzornictwo oraz bardzo miły w dotyku materiał. Każdy futerał jest wykonany z olbrzymią starannością i dbałością o detale. Nowoczesny design na pewno zadowoli nawet bardzo wymagających klientów. Futerały z serii Premium Exclusive to produkt z najwyższej klasy ( uwaga na podróbki ). Oferowany produkt posiada certyfikat CE oraz CCC, oznacza to, że spełnia wymogi stanowione przez Unię Europejską.
Futerał na zamek dostępny w 10 oryginalnych wzorach
(zaraz po zakupie prosimy wybrać wzór)
Neopren Zipper Kwiatek model 1
Neopren Zipper Tęcza model 1
Neopren Zipper Tęcza model 2
Neopren Zipper Tęcza model 3
Neopren Zipper Tęcza model 4
Neopren Zipper Różowy Liść model 1
Neopren Zipper Niebieski Kwiatek model 2
Neopren Zipper Zielony Kwiatek model 3
Neopren Zipper Różowy Kwiatek model 4
Neopren Zipper Fioletowy Kwiatek model 5
100% Pewności - Gwarancja 12 miesięcy!!!
U Nas masz pewność, że otrzymasz to za co płacisz!!!
Uwaga towar dostępny od ręki - nic nie czekasz jak u innych sprzedających, wszystko nie trwa dłużej jak trzy dni!!!
Jesteśmy legalnie działającą firmą i na Nasze wszystkie akcesoria wystawiamy paragon fiskalny jako dowód zakupu!!!
Zapraszamy na inne Nasze aukcje do wyboru różne akcesoria GSM (uchwyt samochodowy, kabura, futerał, etui, folia ochronna, zipper, smycz, kabel, bateria, słuchawki, części serwisowe, ładowarka samochodowa i sieciowa, karta pamięci, obudowa, rysik, itp.)
REGULAMIN:
-Wystawiamy tylko przedmioty przez opcję Kup Teraz. Taki zakup w świetle prawa jest równoznaczny z zawarciem umowy kupna-sprzedaży. Nie odwołujemy złożonych ofert! Każda transakcja jest wiążąca, prosimy więc o rozważną licytację i przemyślane zakupy.
-Realizacja zamówień odbywa się w dni powszednie
-Przy wysyłce na inny adres niżeli ten z Allegro prosimy o podanie prawidłowego adresu w formularzu sprzedaży bezpośrednio po zakupie! Nie ponosimy odpowiedzialności za nie podanie lub błędnie podane dane adresowe.
-Przy dokonywaniu płatności prosimy o wpisanie w tytule przelewu loginu z Allegro oraz numeru aukcji.
ZWROT TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
-Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie praw konsumentów".
-Zwracamy koszt produktu do 14 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru. Oprócz zwrotu przedmiotu, należy również zwrócić dowód zakupu np. paragon. Bez dowodu zakupu nie zwracamy pieniędzy.
-Koszty wysyłki zwracanego towaru nie podlegają zwrotowi.
REKLAMACJE:
-Przed złożeniem reklamacji wymagany jest wcześniejszy kontakt z Naszą Firmą.
-W przypadku jeżeli ustalimy z Państwem zwrot towaru, to należy kompletny przedmiot wraz z akcesoriami odesłać na adres firmy w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia wady. Do przesyłki proszę dołączyć paragon lub fakturę oraz dane personalne, nick z Allegro, numer konta bankowego i pisemny opis powodu reklamacji.
-Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej. Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
-Reklamacja jest rozpatrywana do 14 dni.
-Jeśli reklamacja rozpatrzona jest pozytywnie lub wynikała z naszej pomyłki to w pierwszej kolejności wymieniamy towar na nowy, w wypadku kiedy nie posiadamy towaru na wymianę - zwracamy pieniądze za towar oraz za odesłanie towaru do reklamacji. (zwracana jest kwota w wysokości rzeczywistej najniższej poleconej przesyłki na poczcie).
ZAGINIĘCIE LUB USZKODZENIE PRZESYŁKI:
-Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa lub została uszkodzona, wówczas na podstawie posiadanego przez Nas dowodu nadania zgłaszamy reklamacje. Proszę również zwrócić uwagę przy odbiorze przesyłki czy nie została uszkodzona lub naruszona. Protokół uszkodzenia trzeba spisać po odebraniu ale przy osobie dostarczającej przesyłkę, najlepiej bezpośrednio po odebraniu.