Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzi

06-02-2014, 16:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.95 zł     
Użytkownik iTOiOWO
numer aukcji: 3938145109
Miejscowość Bytom
Wyświetleń: 1   
Koniec: 06-02-2014, 16:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Dodaj do ulubionych
  • Inne aukcje
  • Strona o mnie
Informacje


UWAGA!
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach
8:00 - 16:00

Telefon:
32[zasłonięte]750-02

napisz do nas

67 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0110001 [zasłonięte] 036112


100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Susan Weinschenk
wydawnictwo: Helion Gliwice
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46628
data wydania: 2013
stron: 244
34,95
*cena z VAT

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!

Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?