Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

100 rzeczy, które każdy projektant... [nowa]

03-05-2015, 5:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42.50 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 5234913606
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 2   
Koniec: 03-05-2015 05:59:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Weinschenk Susan

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]46628
  • liczba stron: 256
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Helion
  • Data wydania: 2[zasłonięte]013-06
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klientaJak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


    Przed zakupem zapoznaj się ze stroną o mnie

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.






    Wróć na początek aukcji