Na początku kilka ważnych informacji:
1. Aukcja ma charakter grzecznościowy - samochód należy do mojego znajomego. Nie jest on jednak osobą wirtualną, zatem potencjalny nabywca nie musi obawiać się podpisywania umowy bez właściciela samochodu. Samochód jest zaparkowany obok mojego domu, a podany poniżej numer telefonu jest moim numerem. Znam to auto od 4 lat, byłem zaangażowany w jego zakup - mam zatem nadzieję, iż odpowiem na każde pytanie.
2. Dlaczego ja wystawiam aukcję - Auto jest do sprzedania od około dwóch miesięcy. Mój znajomy nie cierpi na nadmiar czasu, przez co nie rwie się do sprzedaży Omegi. Od jakiegoś czasu jeździ jednak innym autem - kupionym okazyjnie, od rodziny, trzyletnim kombi podobnej klasy - a mi zwyczajnie szkoda, żeby Opel się marnował - za dużo w niego zainwestowano, żeby stał nieużywany pod domem.
3. Nasza dewiza jest prosta - jesteśmy uczciwi i zależy nam przede wszystkim na przekazaniu potencjalnemu nabywcy 100% informacji o aucie. Nie jesteśmy nastawieni na szybką sprzedaż za wszelką cenę - więcej satysfakcji sprawi nam "oddanie" auta osobie, szukającej BARDZO DOINWESTOWANEGO, dużego, świetnie wyposażonego samochodu za pieniądze właściwe dla auta kompaktowego.
4. W promieniu 1km od naszej lokalizacji znajduje się kilka warsztatów samochodowych, w tym ASO Opla. Z chęcią poświęcimy czas na sprawdzenie samochodu w wybranym punkcie.
_________________________________________________________________________
Dlaczego Omega? To proste - to olbrzymie, wygodne i tanie auto. Poprzednio również była to Omega, również z dieslem 2,5 DTI, jednak ze skrzynią manualną i z roku bodajże 1995. Poprzednia Omega, sprzedana w 2008 r., wciąż cieszy młodego chłopaka z Warszawy - to chyba o czymś świadczy!
Niniejszy samochód wyprodukowano w maju 2003r. jako najbogatszą wersję tego modelu.
Do Polski przyjechał 5 lat później, w roku 2008 ,mając około 140 000 km przebiegu. Wspólnie z moim przyjacielem i jego teściem (obecnym właścicielem auta) szukaliśmy Omegi przez kilka miesięcy. Jakość oferty rynkowej była i jest bowiem po prostu słaba i fałszywa. W końcu zdecydowaliśmy się na ten egzemplarz i, jak się później okazało, słusznie.
Samochód nie wykazywał i nie wykazuje żadnych śladów wypadkowej przeszłości, a jego sprawność mechaniczna okazała się zgodna z oczekiwaniami.
Auto zakupiono do ciągłej, kilkuletniej eksploatacji, a nie oszczędzania na czym się dało. Omega miała za zadanie odpalać w każdych warunkach i jechać - nieważne, czy do pracy w klinice, czy też z przyczepą na wakacje do Holandii. Efektem takiego podejścia do samochodu są:
- fabrycznie nowa turbosprężarka,
- nowa głowica !!!,
- nowe amortyzatory oraz wszelkie zużywające się elementy zawieszenia,
- regularnie serwisowana klimatyzacja,
- regularnie serwisowane Webasto,
- nowy akumulator (na gwarancji),
- regularnie wymieniane wszystkie filtry,
- regularnie wymieniany olej w silniku i skrzyni biegów,
Serwisowanie i użytkowanie tego auta nie zaczynało się nigdy z kalkulatorem w ręku - jeżeli dana część eksploatacyjna wymagała już wymiany - po prostu ją wymieniano, aby tylko zapewnić ciągłą niezawodność. W efekcie, diesel zapala bez problemu, nie kopci nawet przy maksymalnych obrotach silnika, skrzynia biegów nawet po rozgrzaniu oleju zmienia biegi idealnie nawet po wciśnięciu gazu głęboko w podłogę - widać to też na poniższych filmach.
Omega posiada kilka, typowych dla dziewięciu lat eksploatacji, rys i lekkich wgnieceń na nadwoziu. Tylna klapa, również typowo dla starszej generacji Opli, posiada kilka ognisk korozji.
Tylna klapa mogłaby być naprawiona w chwili obecnej - wolimy jednak pokazać potencjalnemu nabywcy, jak auto wygląda w rzeczywistości, bez tuszowania nielicznych śladów kilkuletniej eksploatacji.
Auto ma ważne badanie techniczne oraz ubezpieczenie. Do tego komplet dokumentów, dwa oryginalne kluczyki oraz garść protokółów serwisowych.
Na koniec, dla porządku, główne pozycje wyposażenia:
- automatyczna skrzynia biegów
- skórzana tapicerka w idealnym stanie
- fabryczne ksenony
- nawigacja + zmieniarka CD fabryczna (nawigacja nie działa na terenie Polski)
- podgrzewane i sterowane elektrycznie fotele
- climatronic dwustrefowy
- samościemniające się lusterko wsteczne
- samopoziomujące zawieszenie (Nivomat)
- hak fabryczny zdejmowany
- szyberdach fabryczny elektryczny
- 4 x elektryczne szyby
- telefon wbudowany
- wielofunkcyjna, skórzana kierownica
- duży, kolorowy wyświetlacz
- tempomat
- kontrola trakcji
- halogeny
- 2 komplety kół (lato + zima na aluminowych felgach)
Samochód jest zazwyczaj zaparkowany koło Makro w Ząbkach (k. Warszawy)
Zachęcam do obejrzenia auta - to nic nie kosztuje.
Może Cię to auto przekonać, a może nie. Na pewno nie poczujesz się jednak oszukany.
Pełna, szczera informacja o samochodzie gwarantowana.
Naprawdę zdecydowanych kupców zapraszam do rozmowy o cenie.
Osobom rozpoczynającym rozmowę od ceny - dziękuję.
Serdecznie zapraszam!
Pozdrawiam,
Maciek.
tel. 600 [zasłonięte] 23 76
Jeśli nie odbieram - oddzwonię!
Filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=jHjvuY0gmlM&feature=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=axh-3tRxhyk
|