Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

100 Classic Graphic Design Journals ostatnia szt.!

30-03-2015, 22:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 145 zł     
Użytkownik tmcart
numer aukcji: 5196303683
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 30-03-2015 22:20:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2014
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

                       
  REGULAMIN               KOMENTARZE                    POZOSTAŁE AUKCJE 

  •                
  • Kontakt
  • tel: 22 [zasłonięte] 14
  • e-mail: [zasłonięte]@tmc.com.pl
  • gadu-gadu: 988904
  • Wysyłka
  • przesyłka kurierska - 13 zł
  • paczka pocztowa priorytetowa - 10 zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa - 15 zł
  • paczka pobraniowa priorytetowa - 15 zł
  • odbiór osobisty - 0 zł
  • Pocztę wysyłamy dwa razy w tygodniu.
  • Odbiór osobisty
  • Książki znajdują się w magazynie w Raszynie. Przy wyborze odbioru osobistego wysyłamy wiadomość kiedy zamówienie będzie gotowe do odbioru.
  • w Warszawie w księgarni Sklep z książkami "Jak wam się podoba" ul.Emilii Plater 4 (róg Koszykowej).
  • Krakowie w księgarni Sklep z książkami "Jak wam się podoba" ul.Stradomska 10.
  •  w Raszynie ul.Jaworskiego 7
  •  
  • Rzetelna firma – program pod patronatem KRD – Krajowy rejestr długów

100 Classic Graphic Design Journals

 

 



  • 100 Classic Graphic Design Journals surveys a unique collection of the most influential magazines devoted to graphic design, advertising and typography. These journals together span over 100 years of the history of print design and chart the rise of graphic design from a necessary sideline to the printing industry to an autonomous creative profession.

    Each magazine is generously illustrated with a large selection of spreads and covers. A descriptive text based, where possible, on interviews with editors, designers and publishers is also included for each magazine alongside comprehensively researched bibliographic material. The magazines featured cover a range of industries and eras, from advertising (Publimondial, La Pubblicità Italiana), posters (Das Plakat, Affiche) and typography (Typografische Monatsblätter, Typographica), to Art Nouveau (Bradley, His Book), Modernist design (Neue Grafik, ULM) and Post-Modern and contemporary graphics (Emigre, It’s Nice That).

    These 100 journals offer an invaluable resource to historians and students of graphic design, and a rich seam of visual research and inspiration for graphic designers.

    About the Author

    Jason Godfrey is the director of Godfrey Design, London. He studied at the Royal College of Art before pursuing a career in print and digital media in London, New York and Austin, Texas. His work has been shown in the annuals of D&AD and the New York Type Directors Club and he is the author of Bibliographic: 100 Classic Graphic Design Books (Laurence King).

    Steven Heller is the co-chair of the MFA Designer as Author + Entrepreneur program and co-founder of the MFA Design Criticism program, both at the School of Visual Arts, New York. He was an art director at the New York Times for 33 years and now writes a weekly blog for The Atlantic and also writes The Daily Heller blog for Print magazine. He is the author of over 150 books on design and popular culture, including 100 Ideas That Changed Graphic Design and Art Direction Explained at Last (both Laurence King). In 1999 he received the AIGA Medal for Lifetime Achievement and in 2011 a Smithsonian National Design Award.

    • Rok wydania: 2[zasłonięte]014-05
      Ilość stron: 224
      Oprawa: twarda
      Format: 288 x 235 mm