Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

0 Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej

12-03-2012, 8:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 163.99 zł     
Użytkownik zbyszekwlodarczy
numer aukcji: 2116956895
Miejscowość PL
Wyświetleń: 6   
Koniec: 13-03-2012 17:44:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

0 Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej



Philip Kotler, Joel Shalowitz , Robert J. Stevens
Wolters Kluwer Polska Sp.z o.o.
WOLT-5213
Liczba stron: 361, oprawa: miękka, rok wydania: 2011
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.
Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych.

W książce autorzy zawarli m.in.:

opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;
analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;
omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;
tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;
zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;
kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.


Adresaci:
Jest to lektura obowiązkowa dla wszystkich, których zainteresowania naukowe bądź zawodowe związane są z sektorem zdrowia.