|
David Meerman Scott Wolters Kluwer Polska Sp.z o.o. WOLT-6208 Liczba stron: 233, oprawa: twarda, rok wydania: 2012
|
Jak w dobie internetu i sieci społecznościowych prowadzić firmę i dbać o jej wizerunek?
Dlaczego czas jest tak ważnym czynnikiem w sytuacji kryzysowej?
Co zrobić, aby utrzymać najlepsze relacje z klientem w świecie zdominowanym przez błyskawiczny przepływ informacji?
We współczesnym coraz szybszym świecie liczy się przede wszystkim czas reakcji. David Meerman Scott, autor bestsellera Nowe zasady marketingu i PR, wskazuje, w jakim kierunku ewoluują nowoczesne kampanie marketingowe, wykorzystujące nowe kanały i techniki promocji.
W książce Marketing i PR w czasie rzeczywistym autor przedstawia szczegółowo:
metody natychmiastowej komunikacji z mediami i klientami,
przykłady zastosowania narzędzi internetowych do promowania swojej marki,
sposoby wykorzystania zaangażowania klientów przy rozwijaniu nowych produktów,
inspirujące historie wyjątkowo udanych i skutecznych kampanii w sieciach społecznościowych.
"Nikt nie rozumie wartości czasu lepiej od obdarzonego zmysłem biznesowym i dziennikarskim wyczuciem tematu Davida Meermana Scotta. Uczy on speców od marketingu i menedżerów najwyższego szczebla, jak wykorzystywać czas i kryzysowe sytuacje, aby osiągnąć przewagę nad konkurencją. Przeczytaj Marketing i PR w czasie rzeczywistym. Zarabiaj, kiedy Twoja konkurencja śpi".
Brian Fetherstonhaugh, prezes OgilvyOne Worldwide
"Wiele biznesowych okazji najprawdopodobniej przelatuje ci właśnie koło nosa, podczas gdy dziennikarze i potencjalni klienci przeszukują internet i wymieniają się opiniami w sieci, wypatrując rozwiązań swoich problemów. Nowa książka Scotta, Marketing i PR w czasie rzeczywistym, wyposaży Cię w niezbędną wiedzę i zestaw narzędzi, dzięki którym będziesz mógł działać szybko i uczestniczyć w tym dialogu. Prawdziwe przesłanie tej książki dotyczy jednak sposobu, w jaki w dzisiejszych czasach można szybciej uzyskać pożądany efekt".
Richard Jackson, prezes Jackson Healthcare
"Świat zmienił się w ostatnich latach diametralnie. Wkroczyliśmy w nową erę, w której liczy się działanie w czasie rzeczywistym. Zakurzone biznesplany ustępują miejsca strategiom opracowywanym i wprowadzanym w życie na bieżąco. Książka Davida Meermana Scotta to nowa mapa drogowa dla przedsiębiorców, osób na kierowniczych stanowiskach i wszystkich zainteresowanych tą tematyką. Jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce być konkurencyjny w tej nowej erze przedsiębiorczości".
Josh Linkner, prezes i założyciel ePrize oraz autor książki
"Disciplined Dreaming: A Proven System to Unleash Business Creativity