Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

0 Droga do aktywizowania polskich nabywców finalny

28-01-2012, 0:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 33 zł     
Użytkownik zbyszekwlodarczy
numer aukcji: 2020797607
Miejscowość PL
Wyświetleń: 11   
Koniec: 25-01-2012 21:54:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 


0 Droga do aktywizowania polskich nabywców finalny

 

Droga do aktywizowania polskich nabywców finalnych na rynku produktów spożywczych

Agnieszka Izabela Baruk

 

 


Publikacja jest efektem badań przeprowadzonych przez pracowników Zakładu Marketingu Produktów Żywnościowych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie. W książce autorzy zaprezentowali wybrane czynniki wpływające na ostatecznych nabywców wyrobów spożywczych. Omówiono tu chociażby kulturę organizacyjną rodzinnych gospodarstw rolnych jako czynnik warunkujący ich konkurencyjność. Przedstawione zostały także zagadnienia związane z rolą jakości i marki oraz innych atrybutów produktu w oddziaływaniu na zachowania nabywców. Ukazano je w oparciu o wyniki badań odzwierciedlających funkcjonowanie producentów wyrobów spożywczych zlokalizowanych w województwie lubelskim.
Wydawca Dom Organizatora Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa
Język brak
Nr wydania 1
SKU A0001DOOR-0183
Kod KSI DOOR-0183
Ilość w magazynie 11
Rok 2009
Waga 360
Ilość stron 252
ISBN 13 [zasłonięte]978-8385-454-4
ISBN 10 brak
Tom brak
Seria brak
Oprawa miękka