Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

0 Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie

08-03-2012, 0:20
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 25.99 zł     
Użytkownik zbyszekwlodarczy
numer aukcji: 2107613882
Miejscowość PL
Wyświetleń: 8   
Koniec: 08-03-2012 22:00:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 


0 Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie

 

Diagnoza dziecka rozpoczynającego naukę w klasie pierwszej

Kwestionariusz zgodny z nową podstawą programową

Iwona Rokicińska

 

    
  


 
Kwestionariusz zgodny z nową podstawą programową


Jest to narzędzie badawcze przygotowane z myślą o nauczycielach przedszkola, klas pierwszych i nauczycielach prowadzących zajęcia terapii pedagogicznej. Zebrane tu zadania i kryteria oceny umożliwiają zdiagnozowanie rozwoju dziecka w określonych obszarach funkcjonowania. Są to:

  • podstawowe wiadomości

  • lateralizacja oraz orientacja w schemacie ciała, w przestrzeni i na płaszczyźnie

  • percepcja słuchowa

  • umiejętności matematyczne

  • czytanie (zastosowanie tej części jest uzależnione od stopnia przygotowania dziecka do nauki czytania; można ją pominąć w badaniu)

  • pamięć i myślenie

  • percepcja wzrokowa i sprawność manualna

  • komunikowanie się

  • zachowanie dziecka podczas badania

  • rozwój fizyczny i stan zdrowia

  • rozwój emocjonalno-społeczny (obserwowany w pierwszych tygodniach nauki w klasie pierwszej).

 
Dzięki diagnozie nauczyciel może:
  • określić poziom przygotowania dziecka do nauki w klasie pierwszej

  • określić potrzeby związane z jego rozwojem psychofizycznym

  • opracować indywidualne programy pracy (dostosowane do możliwości rozwojowych i potrzeb edukacyjnych uczniów, tzn. przygotować programy działań terapeutycznych dla dzieci z trudnościami w nauce oraz wyznaczyć kierunki pracy z uczniami o wysokim poziomie przygotowania do nauki w klasie pierwszej).

 
Komplet materiałów zebranych w teczce składa się z:
  • charakterystyki narzędzia diagnozy

  • instrukcji dla badającego

  • kryteriów oceny

  • arkusza badania

  • kart pracy dla dziecka

  • pomocy dydaktycznych potrzebnych do przeprowadzenia badania.

 

 

Informacje dodatkowe

Wydawca brak
Język polski
Nr wydania 01
SKU A0001HARM-1704
Kod KSI HARM-1704
Ilość w magazynie 20
Rok 2010
Waga 0.53
Ilość stron 28
ISBN 13 [zasłonięte]978-8334-417-6
ISBN 10 brak
Tom brak
Seria brak
Oprawa miękka