Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

0 Badania w public relations Wprowadzenie

12-07-2012, 12:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.99 zł     
Użytkownik zbyszekwlodarczy
numer aukcji: 2393579385
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 12   
Koniec: 02-07-2012 22:06:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

0 Badania w public relations Wprowadzenie

 

 

 

 

 

Anna Miotk 
Difin S.A.
DIFI-ZAR70 
Liczba stron: 231, oprawa: miękka, rok wydania: 2012
Książka to pierwsza na polskim rynku pozycja, która w sposób przekrojowy, a przy tym przystępny, prezentuje najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem badań w public relations. Podczas gdy w tej młodej jeszcze w Polsce branży większość praktyków PR bazuje na wyliczaniu „ekwiwalentu reklamowego”, aby udowodnić swoją skuteczność – okazuje się, że istnieje wiele innych sposobów na to, aby mierzenie efektów w public relations przestało być „Świętym Graalem”, a stało się wymierną codziennością. Warto przeczytać o tym, jakie metody i narzędzia mogą być wykorzystywane wprowadzeniu badań, jak konstruować mierniki, a przede wszystkim o tym, że warunkiem skutecznego mierzenia efektów działań PR jest rzetelnie opracowany plan działań.