Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŻWIREK DREWNIANY BENEK PINIO KOT,GRYZOŃ 10L

02-05-2015, 19:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 14.98 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 14.98 zł     
Użytkownik ZooCentrum_
numer aukcji: 5233766986
Miejscowość Lublin
Licytowało: 1    Wyświetleń: 14   
Koniec: 02-05-2015 18:48:00
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

BENEK - Żwirek drewniany Pinio 10 L

cena 14,98 zł
Super Pinio jest uniwersalnym granulatem stosowanym jako ściółka dla zwierząt domowych takich jak: koty, chomiki, świnki morskie, króliki, szynszyle oraz ptaki.

Jest to produkt naturalny powstały z mikrowłókien drewna sosnowego i świerkowego bez dodatków chemicznych. Posiada bardzo wysoką wchłanialność oraz doskonale wiąże zapachy, jest przyjazny dla środowiska i zwierząt, można go z łatwością usunąć drogą sanitarną ponieważ jest w 100% biologicznie odbudowywalny. Granulat ten poprzez swoje właściwości stwarza naturalne i przyjazne środowisko dla naszego pupila, a nam pozwala w prosty i wygodny sposób utrzymać czystość i higienę w każdej kuwecie i klatce.

Zalety:
* duża chłonność,
* pochłanianie nieprzyjemnych zapachów,
* łatwość usuwania,
* naturalność,
* ulega biodegradacji.

Surowiec:
Naturalne drewno z drzew iglastych.

Opakowanie: 10 L


 

Zoo Centrum
ul. Szmaragdowa 24 lok. 6
20-570 Lublin

Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10:30 - 17:30
Sobota: 10:00 - 14:00

 


Tel.: 533 [zasłonięte] 396
Tel.: 604 [zasłonięte] 853
E-mail: [zasłonięte]@zoocentrum.sklep.pl




mBank
numer konta bankowego:
98 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 750268

Bank PKO S.A.
numer konta bankowego:
40 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4541110 [zasłonięte] 212031

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon fiskalny lub, na życzenie klienta, fakturę VAT (prosimy wówczas o podanie numeru NIP). Prosimy zachować dowód zakupu, gdyż jest on podstawą ewentualnych reklamacji




 

Przy odbiorze paczki przez kuriera KONIECZNIE prosimy o rozpakowanie
i sprawdzenie stanu towaru przy kurierze.

W przypadku uszkodzeń, należy poprosić kuriera o spisanie protokółu szkody. Tylko
w ten sposób będą uwzględniane reklamacje wynikłe z uszkodzeń w transporcie.

Towar uszkodzony przez firmę kurierską
w transporcie i nie sprawdzony przy odbiorze w obecności kuriera nie będzie wymieniany. Tylko protokół szkody daje możliwość reklamacji z tego tytułu!