DANE KONTAKTOWE
LUMENMAX POLSKA Sp. z o.o. 47-400 Racibórz, ul. Stefana Batorego 7/2 fax: (32)[zasłonięte]417 04 [zasłonięte]@lumenmax.eu
DZIAŁ WYSYŁEK I REKLAMACJI: [zasłonięte]@lumenmax.eu
INFOLINIA: tel.: 787 [zasłonięte] 535 SKYPE 1: SKYPE 2:
OPCJE WYSYŁKI
Odbiór osobisty:niezależnie od ilości, oczywiście DARMOWY!
|
KURIER UPS |
Wysyłka do 24 godzin od zaksięgowania Wpłata na konto (1-50 szt):19.99 PLN brutto Pobranie (1-50 szt):25.99 PLN brutto Wpłata na konto (od 50 szt): wysyłka gratis!Przy wyborze opcji UPS otrzymają Państwo numer monitorowania, dzięki któremu można śledzić przesyłkę on-line!
|
POCZTA POLSKA |
Wysyłka do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty List polecony:6,99 PLN brutto (1-4szt) List priorytetowy:7,99 PLN brutto (1-4szt) Paczka zwykła:11,99 PLN brutto (bez limitu ilości) Paczka priorytetowa:12,99 PLN brutto (bez limitu ilości) Nie zarabiamy na przesyłkach!W cenę wliczony jest koszt pakowania i dostarczenia na pocztę
FINALIZACJA
Większość naszych produktów wysyłana jest w dzień zaksięgowania wpłaty ubezpieczoną usługą kurierską. Gwarantujemy realizację wysyłki w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności. Na wpłatę czekamy do 7 dni od zakupu. Konto do wpłat: ING Bank Śląski021 [zasłonięte]157510 [zasłonięte]09072 [zasłonięte]396
Lumenmax Polska Sp. z o.o. zastrzega sobie Prawa Autorskie do treści niniejszej aukcji. Kopiowanie i powielanie tekstów, zdjęć i obiektów graficznych bez pisemnej zgody Lumenmax Polska Sp. z o.o. jest zabronione.
Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170.
UWAGA!!!! w cenę każdego produktu wliczony jest koszt gospodarowania odpadami (KGO)
Gwarancja i reklamacje
1. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu jakim jest paragon lub faktura VAT. 2. Aby zareklamować zakupiony przedmiot należy dołączyć dowód zakupu i opis uszkodzenia zawarty w Formularzu reklamacji/zwrotu towaru. 3. Przedmiot podlegający reklamacji należy przesłać na adres Sprzedającego wraz z dołączonym adresem zwrotnym. 4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu przesyłki kurierskiej będą realizowane tylko wtedy, gdy przy odbiorze zostanie sporządzony protokół szkód w obecności osoby dostarczającej przesyłkę. Reklamacja uwzględniona będzie również w przypadku stwierdzenia zaginięcia przesyłki. 5. Proces reklamacji trwa 20 dni od momentu odebrania przez Sprzedającego reklamowanego towaru. 6. Koszt transportu reklamowanego towaru pokrywa Kupujący. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie koszty te są zwracane Kupującemu przez Sprzedającego. W przypadku, gdy reklamacja będzie rozpatrzona negatywnie produkt jest odsyłany na koszt Kupującego, a moment nadania wysyłki przez Sprzedającego zależny jest od terminu uregulowania przez Klienta kosztów wysyłki.
Zwroty
1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w okresie 10 dni od terminu jego otrzymania. 2. Zwrotowi podlega tylko towar nieuszkodzony, zapakowany w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie. 3. Za podstawę zwrotu uważa się dowód zakupu towaru oraz wypełniony przez Kupującego Formularz reklamacji/zwrotu towaru. 4. W przypadku odbioru osobistego w siedzibie Sprzedającego towar nie podlega zwrotowi. 5. Koszty nadania przesyłki zwrotnej pokrywa Kupujący. 6. Towar należy odesłać na adres siedziby firmy: Lumenmax Polska Sp. z o.o. ul. Stefana Batorego 7/2 47-400 Racibórz 7. Jeśli dowodem zakupu zwracanego towaru była faktura VAT, zostanie wystawiona korekta do faktury. Oryginał i kopia faktury korygującej wysyłane są do Kupującego z prośbą o podpisanie kopii i odesłanie jej na adres Sprzedającego. 8. Procedura zwrotu towaru rozpoczyna się w chwili otrzymania przez Sprzedającego podpisanej i opieczętowanej kopii faktury korygującej. 9. Zwrot kosztów odbywa się w czasie do 14 dni roboczych od momentu otrzymania przez Sprzedającego zwracanego towaru i dokonywany jest na numer konta bankowego podany wcześniej przez Kupującego na Formularzu reklamacji/zwrotu towaru.
|
|
ZDJĘCIA
kliknij na zdjęcie, aby powiększyć
|