Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Żalikowski Jacek (red) - Wpływ hipermarketów

23-08-2014, 23:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4454614581
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-08-2014 23:16:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Żalikowski Jacek (red) - Wpływ hipermarketów
ISBN: 839[zasłonięte]3008
Wymiar: 210 x 360 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 618
Ocena: Dobry +
Waga: 3,34 kg
Indeks: 0236/37/0021
Rok wydania: 2002
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: PRO VERITATE
Stan: Używana
Autor: Żalikowski Jacek (red)

Opis książki


Niniejszy raport powstał z wyłącznej inicjatywy Fundacji "PRO VERITATE".
Konieczność opracowania takiego raportu wynika w sposób oczywisty z braku obiektywnego opracowania na temat oddziaływania hipermarketów na wszystkie dziedziny życia w Polsce.

Uwagi:


Lekko zakurzone brzegi stron. Zabrudzona i zakurzona oprawa.
Zobacz także...