[zasłonięte]@buziaczek.pl
działamy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00
dane do płatności otrzymacie Państwo od allegro zaraz po zakupie artykułu
jeśli jest adres wysyłki inny niż w allegro, proszę o wiadomość
Nie odwołuję aukcji, komentarze wystawiam zaraz po otrzymaniu od kupującego
Dokładamy wszelkich starań aby klienci byli zadowoleni z naszej obsługi, dlatego w kwestiach nieuregulowanych przez Allegro pracujemy według zasad przytoczonych poniżej:
PRZY ZAKUPIE WIĘKSZEJ ILOŚCI TOWARU PROSZĘ O KONTAKT W CELU USTALENIA KOSZTÓW WYSYŁKI
Procedurę realizacji zamówienia uruchamiamy po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia wraz z kwotą dostawy. Na przelewie w polu tytułem prosimy podać nick z Allegro i numer aukcji.
W przypadku wyboru płatności przelewem oraz przez Płace z Allegro towar wysyłany jest po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowy, zazwyczaj trwa to około od jednego do dwóch dni roboczych.
§ 4 Niezgodność towaru z umową i procedura reklamacyjna
W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej z tytułu niezgodności towaru z umową należy zgłosić pisemne reklamację , (listem, lub pocztą elektroniczną na zawierające imię i nazwisko Klienta lub osoby zgłaszającej, jej adres do korespondencji, numer dokumentu zakupu, datę zakupu, nazwę towaru oraz możliwie szczegółowy opis problemu i żądania. Listowne reklamacje należy składać na adres korespondencyjny.
W momencie zgłoszenia reklamacji Klient, może zostać poproszony o uzupełnienie dokumentacji, niezbędnej do rozpatrzenia reklamacji m. in. dokumentacji zdjęciowej lub o przesłanie reklamowanego towaru . W razie konieczności przesłania towaru do Sklepu powinien on zostać należycie opakowany w sposób gwarantujący odpowiednią ochronę podczas transportu do Sklepu.
W terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku uznania reklamacji w terminie 14 dni od dnia podjęcia decyzji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.
W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną Sprzedawca przedstawi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz niezwłocznie odeśle reklamowany towar.
§ 5 Prawo do odstąpienia od umowy i zwroty
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru towaru.
Klient w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia towary w stanie niezmienionym powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport
Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni.
5. Koszt odesłania przesyłki pokrywa kupujący, sprzedający natychmiast przelewa na wskazane konto wartość zakupionego towaru.
Nie sfinalizowanie transakcji i rezygnacja z zakupu
1. Każdy zakup po przez „Kup Teraz” wiąże się z opłatą jaką musi ponieś sprzedający na rzecz portalu allegro,
jest to tzw. prowizja.
2. Po zakupie przedmiotu każdy klient ma prawo zrezygnować, nie mniej jednak musi w tej sprawie napisać maila z taką informacją
3. W przypadku rezygnacji, z woli klienta, nasz pracownik występuje do portalu allegro o zwrot pobranej prowizji za nie zrealizowaną transakcje.
4. Portal allegro poprosi kupującego o przesyłanie wyjaśnienia i jeśli zerwanie transakcji nastąpiło z woli kupującego portal allegro zwróci prowizję sprzedającemu a kupujący otrzyma ostrzeżenie lub ewentualnie zostanie poproszony o zwrot prowizji na konto allegro.