Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

świetny prezent! seks ewolucja zachowania klienta

24-01-2012, 5:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32 zł     
Użytkownik quazor
numer aukcji: 2040959314
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 16-01-2012 17:09:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

OPIS WYDAWCY:Czym właściwie jest kapitalizm konsumpcyjny? Konsumpcjonizm trudno opisać; jest jak ocean, a my – jak unoszący się w nim plankton. Zdrowy rozsądek podpowiada nam, że kupujemy rzeczy, aby cieszyć się z ich posiadania, badania dowodzą jednak, że przyjemność związana z nabyciem nowej rzeczy nie trwa długo. Dlaczego w takim razie biegniemy dalej w kołowrocie konsumpcji – pracując, kupując, nakręcając aspiracje?
Odpowiedź daje nam biologia. Środowiskiem naszych przodków były małe grupy społeczne, w których dobry wygląd i wysoki status pomagały nie tylko przetrwać, lecz także zdobyć partnera i wychować dzieci. Świadczy to o tym, jak bardzo nieadekwatne jest słowo „materializm” w odniesieniu do konsumpcji. Dziś stroimy się w dobra materialne i usługowe bardziej po to, by zrobić wrażenie na innych ludziach, niż po to, by cieszyć się kęsem świeżo upolowanej materii. Wiele produktów jest przede wszystkim sygnałami, a dopiero potem materialnymi przedmiotami. Nasze mózgi wykształciły się, by dążyć do podstawowego społecznego celu: wyglądać dobrze w oczach innych. Nabywanie robiących duże wrażenie produktów w gospodarce pieniężnej jest jednym z najnowszych sposobów realizacji tego celu.
Geoffrey Miller (ur. 1965) - amerykański psycholog ewolucyjny, profesor Uniwersytetu w Nowym Meksyku, m.in. autor książek "Umysł w zalotach. Jak wybory seksualne kształtowały naturę człowieka" (wyd. Rebis 2004) oraz "Mating Intelligence: Sex, Relationships, and the Mind's Reproductive System".
Spis treści:1. Darwin w galerii handlowej 2. Geniusz marketingu 3. Dlaczego marketing jest tak ważny w kulturze 4. Stymulacja umysłu 5. Podstawowe złudzenie konsumeryzmu 6. Atrakcyjność na pokaz 7. Ostentacyjna rozrzutność, precyzja i rozpoznawalność 8. Branding ciał i marketing umysłów 9. Sześcioczynnikowy model osobowości 10. Cechy eksponowane przez konsumentów i ignorowane przez marketingowców 11. Inteligencja ogólna 12. Otwartość 13. Sumienność 14. Ugodowość 15. Dusza centryfugalna 16. Wola autoprezentacji 17. Zalegalizować wolność, oraz Ćwiczenia dla Czytelników, Polecane książki i filmy.

 

Chętnie udzielę dodatkowych informacji, prześlę inne fotografie.

 

WYPRZEDAJĘ DOMOWĄ BIBLIOTEKĘ I PŁYTOTEKĘ, A ZATEM ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA MOICH KSIĄŻEK I PŁYT!

 

Wysyłka w ciągu 24h od otrzymania wpłaty!

 

Przy zakupie więcej niż jednego przedmiotu proszę o kontakt w sprawie kosztów przesyłki łącznej!