Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Świetne pomysły. Jak je skutecznie... [nowa]

02-06-2012, 18:38
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.20 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2285636112
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-05-2012 20:59:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką - John P. Kotter, Lorne A. Whitehead



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką

John P. Kotter, Lorne A. Whitehead

Dane o książce:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3362-3
  • liczba stron: 192
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: vip
  • wymiary: 140 x 208 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-12
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką opis książki:
    Eureka i co dalej...
    • Wpadłeś na świetny pomysł?
    • Zamierzasz go wdrożyć?
    • Najpierw musisz go OBRONIĆ!
    Jestem na TAK!

    Masz dobry pomysł? Ułatwiający ludziom życie, podnoszący dochody Twojej firmy, taki, który zmieni oblicze świata? A może po prostu wymyśliłeś małą innowację, która znajdzie zastosowanie w zaciszu Twojego własnego domu? Gratulacje! Tyle że teraz przed Tobą niełatwe zadanie - doskonale przygotować, przedstawić i przede wszystkim OBRONIĆ swój wyjątkowy pomysł!

    Jeśli chcesz, aby Twoja idea nie zatrzymała się na umysłowej blokadzie rozmówców, jeśli marzysz o tym, by ludzie mieli szansę z niej skorzystać, użyj metody proponowanej w tej książce. Jest ona rzadko stosowana lub też rzadko stosowana właściwie, dlatego masz pewność, że Twoi oponenci nie będą mieli gotowych recept na jej obalenie. Metoda, o której mowa, nie wymaga ani niezwykłych umiejętności krasomówczych, ani też wyjątkowej charyzmy. Doskonale sprawdza się za to w ogniu walki, pozwalając jednocześnie okazać szacunek oponentom oraz formułować jasne i rozsądne odpowiedzi, osłaniające dobry pomysł przed ostrzałem. Metoda zaproponowana przez autorów pozwala na jeszcze więcej; umożliwi Ci wykorzystanie ataku do własnych celów, gdy przeciągniesz na swoją stronę niezdecydowanych.
    • Przygotuj się na wszystkie typowe i irytujące ataki, stosowane przez ludzi wokół.
    • Odpowiadaj na każdy atak w sposób prosty, jasny, zdroworozsądkowy i dosadny.
    • Poznaj przykłady prawdziwych sytuacji, prezentujące działanie tej metody w praktyce.
    • Sprawdź, jak można zastosować tę metodę do wprowadzania zmian na wielką skalę.




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze
    Przedmowa (7)
    Część I. Opowieść o Środkowie
    ROZDZIAŁ 1. Śmierć dobrego planu (15)
    ROZDZIAŁ 2. Jak uratowano sytuację w Środkowie, część pierwsza (21)
    ROZDZIAŁ 3. Jak uratowano sytuację w Środkowie, część druga (47)
    ROZDZIAŁ 4. Jak uratowano sytuację w Środkowie, część trzecia (63)
    Część II. Metoda
    ROZDZIAŁ 5. Cztery sposoby na zabicie dobrego pomysłu (79)
    ROZDZIAŁ 6. Sprzeczna z intuicją strategia ratowania dobrych pomysłów (93)
    ROZDZIAŁ 7. 24 ataki i odpowiedzi na nie (111)
    ROZDZIAŁ 8. Ściąga: jak ratować dobre pomysły? (171)
    DODATEK. Jak nasza metoda pomaga przeprowadzić zmiany na wielką skalę (177)
    O autorach (187)