FAQ - odpowiedzi na najcz��ciej zadawane pytania
Czy Pa�stwa przesy�ki s� ubezpieczone?
Tak , każda nasza przesy�ka jest rejestrowana i ubezpieczona. W razie jej zagini�cia sk�adamy reklamacj� na poczcie. Procedury reklamacyjne znajdziecie Pa�stwo na stronie Poczty Polskiej www.poczta-polska.pl .
W czym wysy�aj� Pa�stwo towar?
Towar wysy�amy jako listy polecone w kopercie b�belkowej / do 2 kg/ lub w kartonach jako paczki /powyżej 2 kg/
Czy przesy�ki wysy�acie Pa�stwo dopiero po zako�czeniu aukcji?
NIE. Towar wysy�amy od razu do Ciebie jak tylko otrzymamy Twoj� wp�at�.
Czy za towar wp�acam dopiero po zako�czeniu aukcji ?
NIE. WpÅ�aty dokonujesz od razu po klikniÄ�ciu KUP TERAZ i po podaniu kolorów.
Co si� dzieje w sytuacji gdy wp�ac� przez Poczt� Polsk� lub inny punkt wp�at i nie podam swojego nicku w tytule ?
Je�li b�dzie podane nazwisko we wp�acie takie samo jak w allegro to nic si� wtedy nie dzieje . Jeste�my wtedy w stanie wp�at� zidentyfikowa�.
Je�li jednak PP lub punkt wp�at przeleje nam pieni�żki bez podania nazwiska tylko podaj�c "wp�ata za zakupy allegro " wtedy nie jeste�my w stanie wp�aty zidentyfikowa�. CZEKAMY NA PA�STWA UPOMNIENIE SI� O TOWAR!!! tym samym transakcja trwa o wiele d�użej , oczywi�cie nie z naszej winy . Dlatego tak bardzo ważne jest podawanie swojego nicku w tytule wp�aty nic wi�cej nie trzeba na w tytule przelewy,wp�aty podawa� !
Jeżeli kupiÄ� kilka rzeczy na różnych PaÅ�stwa aukcjach za przesyÅ�kÄ� zapÅ�acÄ� raz?
TAK. Kupujesz kilka rzeczy na naszych aukcjach? Wszystko pakujemy w jednÄ� paczkÄ� i za wysyÅ�kÄ� pÅ�acisz tylko raz. Zapraszamy do Å�Ä�czenia zakupów z naszym drugim kontem reactivee.
Czy towar jest identyczny jak na zdj�ciu?
TAK. Nie retuszujemy zdj��.
Jedynie kolor może siÄ� nieznacznie różniÄ� – wszystko zależy od ustawieÅ� Twojego monitora.
Czy musz� czeka� do zako�czenia aukcji żeby poda� wybrane kolory ?
NIE. Wybór kolorów trzeba podaÄ� od razu po klikniÄ�ciu KUP TERAZ.
Co zrobi� po dokonaniu zakupu?
Najważniejsze potwierdź kolory!
ProszÄ� przeczytaÄ� wiadomoÅ�Ä� od sprzedajÄ�cego w której zamieÅ�ciliÅ�my wszystkie informacje potrzebne do finalizacji transakcji.(wiadomoÅ�Ä� od sprzedajÄ�cego znajduje siÄ� na dole e-maila, który otrzymujesz od Allegro - o temacie "KupiÅ�eÅ� przedmiot poprzez Kup Teraz...")
Chcia�bym otrzyma� przesy�k� na inny adres niż ten podany w Allegro
Nie ma problemu - jedynym warunkiem jest podanie adresu wysy�ki poprzez odno�nik zamieszczony w wiadomo�ci od sprzedaj�cego.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Standardowo do każdej przesy�ki jest do��czony paragon fiskalny. Aby otrzyma� faktur� kliknij link zamieszczony w wiadomo�ci od sprzedaj�cego. Podaj wszelkie dane do faktury. Wylicytowana kwota jest kwot� brutto, doliczona zostanie tylko okre�lona w aukcji op�ata za przesy�k�.
Kiedy mogÄ� spodziewaÄ� siÄ� dostawy zamówionego towaru?
Przesy�ki nadajemy zazwyczaj w nast�pnym dniu roboczym po dotarciu należno�ci na nasze konto, lub po wp�yni�ciu pro�by o wysy�k� za pobraniem. Poczta Polska dostarcza przesy�ki ekonomiczne w ci�gu 4-5 dni roboczych, natomiast przesy�ki priorytetowe w ci�gu 2-3 dni roboczych.
Wp�aci�em już dawno - a towaru nie otrzyma�em, nie dosta�em żadnego maila potwierdzaj�cego, że moja wp�ata dosz�a.
NIE WYSY�AMY emaili że wp�ata wesz�a na konto i przesy�ka zosta�a nadana.
JeÅ�li dawno termu wpÅ�aciÅ�eÅ� pieniÄ�żki a przesyÅ�ki nadal nie ma skontaktuj siÄ� z nami podajÄ�c swój nick.
Min��o już kilka dni a przesy�ki dalej nie ma
Po pierwsze zapytaj na swojej poczcie - niestety zdarza siÄ� doÅ�Ä� czÄ�st, że przesyÅ�ka wÅ�aÅ�nie na poczcie cze na odebranie, a w skrzynce nie ma awizo. JeÅ�li na poczcie przesyÅ�ki nie ma - prosimy nas poinformowaÄ�. ZÅ�ożymy na poczcie reklamacjÄ�. Niestety, musimy poczekaÄ� do zakoÅ�czenia procedury reklamacyjnej (reklamacjÄ� skÅ�ada siÄ� po 14 dniach od nadania), procedura trwa okoÅ�o 30 dni. Z reguÅ�y udaje siÄ� jednak nam skróciÄ� ten okres do kilkunastu dni.
Otrzymali�cie ode mnie wp�at�, dlaczego nie wystawiacie komentarza, przecież wp�acaj�c na konto wywi�za�em si� z transakcji?
Transakcja nie ko�czy si� wp�at� na konto - trzeba towar jeszcze wys�a�, kupuj�cy musi go sprawdzi� i potwierdzi� że otrzyma� to co zamawia�. Pozytywny komentarz od kupuj�cego jest potwierdzeniem dla nas że wszystko zosta�o przeprowadzone prawid�owo i klient jest zadowolony - wtedy wystawiamy komentarz (robimy to zbiorczo - raz na kilka, kilkana�cie dni)
JeÅ�li coÅ� z przesyÅ�kÄ� jest nie tak - nie wystawiaj od razu negatywnego czy neutralnego komentarza - skontaktuj siÄ� z nami - na pewno wszystko zostanie wyjaÅ�nione i poprawione jeÅ�li tylko zawiniliÅ�my - nie mamy przecież zamiaru nikogo oszukiwaÄ� ani naciÄ�gaÄ� - nie zależy nam na sprzedaży jak najwiÄ�kszej iloÅ�ci bubli i zwiniÄ�ciu interesu, zależy nam na Kliencie, który wróci i poleci nas jeszcze swoim znajomym
KUPI�EM TOWAR ale si� rozmy�li�em. Co teraz?
Przede wszystkim - napisz do nas. Każdy ma prawo siÄ� rozmyÅ�liÄ�, niestety w takim przypadku wysyÅ�amy do Allegro formularz zwrotu prowizji (serwis Allegro jÄ� zwraca a nie kupujÄ�cy) do kupujÄ�cego wysyÅ�any przez Allegro jest mail celem weryfikacji zasadnoÅ�ci formularza, po zakoÅ�czeniu procedury Allegro zwraca nam naliczonÄ� prowizjÄ�, a kupujÄ�cemu przyznaje ostrzeżenie za niewywiÄ�zanie siÄ� z transakcji. Po 3 ostrzeżeniu konto jest blokowane. Nie kupuj wiÄ�c pochopnie. Wygranie aukcji i brak kontaktu z nami - oznacza oprócz formularza także negatywny komentarz od nas. Prosimy o przemyÅ�lane licytacje.
|