Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK BKR5EKUP GOLF 4 2.3 V5 PASSAT

07-02-2014, 13:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38 zł     
Użytkownik MotoApteka_eu
numer aukcji: 3866699555
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 8    Wyświetleń: 15   
Koniec: 07-02-2014 13:17:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

ORYGINAŁ NGK
ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK BKR5EKUP

OZNACZENIE NGK: BKR5EKUP

BKR5EKUP 2890

16,0 mm


14,0 mm


19,0 mm


0,6 mm


Platin-Mittelelektrode


5 kOhm

Rozmiar klucza: 16,0 mm
Gwint zewnętrzny [mm]: 14,0
Długość gwintu [mm]: 19
świeca zapłonowa: Połączenie trwałe SAE
Położenie elektrod [mm]: 4,7
świeca zapłonowa: Elektroda środkowa platynowa
świeca zapłonowa: 2 elektrody masowe
świeca zapłonowa: odkłócony, 5 kOhm
świeca zapłonowa: z płaskim gniazdem uszczelki


ZAMIENNIKI: ZASTOSOWANIE:

024[zasłonięte]9613 BOSCH
FGR8KQE BOSCH
[zasłonięte]10327 FORD
AGPR32PD MOTORCRAFT
101 [zasłonięte] 035AH SEAT
101 [zasłonięte] 035AH VAG


FORD GALAXY (WGR) 2.8 i V6 1995.11->2000.04 128 kW 174 KM 2792ccm AAA, AMY
FORD GALAXY (WGR) 2.8 i V6 4x4 1996.04->2000.04 128 kW 174 KM 2792ccm AAA, AMY
MERCEDES-BENZ KLASA V (638/2) V 280 (638.244, 638.294) 1997.08->2003.07 128 kW 174 KM 2792ccm M 104.900
SEAT TOLEDO II (1M2) 2.3 V5 1999.04->2001.05 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW BORA (1J2) 2.3 V5 1998.10->2000.10 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW BORA (1J2) 2.3 V5 4motion 1998.12->2000.10 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW BORA kombi (1J6) 2.3 V5 1999.05->2000.10 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW BORA kombi (1J6) 2.3 V5 4motion 1999.05->2000.10 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW GOLF III (1H1) 2.8 VR6 1992.01->1997.08 128 kW 174 KM 2792ccm AAA
VW GOLF III (1H1) 2.9 VR6 Syncro (1HX1) 1994.10->1997.08 140 kW 190 KM 2861ccm ABV
VW GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 1994.10->1999.04 140 kW 190 KM 2861ccm ABV
VW GOLF III Variant (1H5) 2.9 VR6 Syncro 1994.10->1999.04 140 kW 190 KM 2861ccm ABV
VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5 1997.08->2000.10 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW GOLF IV (1J1) 2.3 V5 4motion 1998.12->2000.10 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 1999.05->2006.06 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW GOLF IV Variant (1J5) 2.3 V5 4motion 1999.05->2006.06 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW PASSAT (3A2, 35I) 2.8 VR6 1991.06->1996.08 128 kW 174 KM 2792ccm AAA
VW PASSAT (3B2) 2.3 VR5 1996.10->2000.11 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW PASSAT (3B2) 2.3 VR5 Syncro/4motion 1997.10->2000.11 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.8 VR6 1991.06->1997.05 128 kW 174 KM 2792ccm AAA
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.9 VR6 Syncro 1994.01->1997.05 135 kW 184 KM 2861ccm ABV
VW PASSAT Variant (3B5) 2.3 VR5 1997.06->2000.11 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW PASSAT Variant (3B5) 2.3 VR5 Syncro/4motion 1997.10->2000.11 110 kW 150 KM 2324ccm AGZ
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 2.8 VR6 1995.09->2000.04 128 kW 174 KM 2792ccm AAA, AMY
VW SHARAN (7M8, 7M9, 7M6) 2.8 VR6 Syncro 1996.11->2000.04 128 kW 174 KM 2792ccm AAA, AMY
VW TRANSPORTER IV Autobus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.8 VR 6 1995.11->2000.04 103 kW 140 KM 2792ccm AES
VW VENTO (1H2) 2.8 VR6 1992.01->1998.09 128 kW 174 KM 2792ccm AAA

KATALOG PRODUKTÓW NGK
 

Gdy "iskra przeskakuje", NGK zawsze bierze w tym udział. Jako dostawca wyposażenia oryginalnego dla czołowych producentów samochodów osobowych i motocykli, w tym pojazdów odnoszących sukcesy w wyścigach Formuły 1, w sportach motorowych i oczywiście w pojazdach do codziennego ruchu drogowego. Najważniejsi producenci pojazdów dwukołowych, małych silników i silników do łodzi stawiają na technikę NGK i tym samym na najwyższą jakość. Dlatego paleta produktów NGK zawiera produkt pasujący prawie do każdego silnika.

Firma NGK ndardy dla spełnienia najwyższych wymagań jakościowych. Dzięki nowoczesnym technologiom firma NGK zapewnia standard osiągów, które wytrzymują także skrajne warunki. W zakresie asortymentu i serwisu firma NGK nie pozostawia żadnych życzeń bez odpowiedzi.

 

Na starych, wykręconych z silnika świecach po objawach zużycia widać wyraźnie, jak pracuje silnik - dobrze czy źle.Konserwacja świec zapłonowych

 
 

Na starych, wykręconych z silnika świecach po objawach zużycia widać wyraźnie, jak pracuje silnik - dobrze czy źle. Świeca zapłonowa, która została wykręcona z dobrze pracującego silnika, wygląda "wysuszona" - obszary wokół elektrod wyglądają sucho, szaro i wykazują odcienie od białego poprzez żółty do brązowego. Elektrody, także widoczny występ izolatora, nie wykazują z reguły żadnych oznak uszkodzeń.

 

 

 

 NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ ŚWIECE ZAPŁONOWE ORAZ INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA
CHCESZ POTWIERDZIĆ CZY DANA CZĘŚĆ PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU ?
NA AUKCJI NIE WYSTĘPUJE CZĘŚĆ DO TWOJEGO SAMOCHODU ?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

NA INNYCH AUKCJACH KUPISZ U NAS INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA I MOTOCYKLA


[DANE_EU][KOD]BKR5EKUP 2890[/KOD][WYS]48[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]