Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŚWIECA ZAPŁONOWA NGK B7HS F80S ROMET KOMAR BMW BSA

10-05-2014, 12:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8.90 zł     
Użytkownik marmot74
numer aukcji: 4141151803
Miejscowość Gdynia
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 7   
Koniec: 10-05-2014 12:25:58
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dane do przelewu:
nr konta: 41 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]9120002 [zasłonięte] 007244
MAR MOT MOTOCYKLE MARIUSZ ZDUNEK
ul. Unruga 111
81-153 Gdynia

Kontakt:
tel. 609 [zasłonięte] 587
ul. Unruga 111
81-153 Gdynia
[zasłonięte]@gmail.com

Po zakupie przedmiotu prosimy o niezwłoczne powiadomienie nas o formie płatności oraz rodzaju przesyłki.
Na życzenie wystawiamy fakturę VAT.
Podstawą reklamacji części elektrycznych i elektronicznych jest przedstawienie dowodu montażu w punktach usługowych posiadających odpowiednie do tego celu wyposażenie oraz wiedzę.
Klikając opcje Kup Teraz, dokonana została umowa kupna-sprzedaży, dlatego prosimy o przemyślane zakupy.

ŚWIECA ZAPŁONOWA
NGK B7HS
ZAMIENNIK ISKRY F80S



Średnica gwintu: 14mm
Na klucz: 21mm
Opornik: nie
Wartość cieplna: 7
Długość gwintu: 12,7mm
Rodzaj elektrody: standardowy


O Firmie NGK
Firma NGK Spark Plug Co. Ltd to największy na świecie producent świec zapłonowych, posiadający swe fabryki w większości regionów naszego globu. Historia firmy sięga 1936 roku. W 1949 roku utworzono odłam firmy pod nazwą NTK, gdzie obecnie produkowane są inne, pokrewne świecom zapłonowym produkty, takie jak fajki zapłonowe, czy sondy lambda dla przemysłu motoryzacyjnego.
Kraj pochodzenia większości produktów - Japonia.
Niektóre motocyklowe świece zapłonowe są produkowane we francuskim oddziale firmy NGK.


Pamiętaj! Po wkręceniu nowej świecy do silnika należy uruchomić silnik i pozostawić go uruchomionym do momentu uzyskania przez niego temperatury eksploatacyjnej. Powoduje to tzw. wygrzanie świecy.
Jest to szczególnie ważne podczas pierwszego uruchomienia. Pod żadnym pozorem prosimy nie wyłączać silnika po krótkotrwałej pracy. Ponowne uruchomienie silnika często pokazuje, że świeca nie działa.
Dzieje się tak, ponieważ silnik pracujący na ssaniu ma bardzo bogatą mieszankę, podczas spalania której powstaje sadza, która osadzając się na świecy tworzy powłokę bogatą w węgiel, który przewodzi iskrę.
Stosowanie się do powyższych zasad zaowocuje długim czasem eksploatacji, a co za tym idzie, zadowoleniem z jakości świec NGK.
Pamiętaj! Świece należy wymieniać zgodnie z zaleceniami producenta motocykla, zawartymi w książce serwisowej.
Nigdy nie wykręcaj świecy z silnika, który jest jeszcze gorący - grozi to uszkodzeniem głowicy.

Pasuje do:

BSA B.S.A.
A7
Ariel 3
B32
B33
B34
Bantam Supreme
C12
D1
D3
D5
D7

BMW
R5

Clipic
Trial

Ducati
100 Sport
125 Sport
160 Monza
175 Sport
200 Elite
250 Mach 1
250 Monza
250 SCR
250 SCR-MC
350 Sebring
450 SCR
500 GTL
500 Pantah
500 Sport Twin

Kawasaki
KD 100
KM 100
KM 90
KT 250
KV 100

KTM
50 GP
50 ME
50 MMS
50 RSL
FOXI
PONY

Royal Enfield
India 350

Sachs
Lastboy
Supra 4
Ultra 80AC

Suzuki
GT 185
Maxi 50
RC 125
RM 50
RV 125
TS 125

Triumph
Trophy TR 6

Yamaha
AG 100
DT 50
DX 100
GT 50 80
MR 50
MX 80
RD 50
RD 200
RS 125
RX 125
YB 50
YB 60