Program świec żarowych DENSO o jakości części oryginalnych zapewnia klientom rynku wtórnego szeroki wybór zamienników dla wszystkich marek i uwzględnia ich rosnące potrzeby w zakresie zapłonu silnika wysokoprężnego.
Od 1963 DENSO wyznacza standardy technologii świec żarowych. W 1991 roku byliśmy pierwszą firmą, która produkowała świece żarowe wyposażone w ceramiczny element grzejny. Jesteśmy dumni z opracowanych przez DENSO nowych rozwiązań dla świec żarowych, takich jak niezawodny start przy zimnym silniku, szybszy czas nagrzewania (od zaledwie dwóch sekund), wydłużony czas dogrzewania oraz cieńsze elementy grzejne. Te zalety eksploatacyjne przekładają się na zmniejszenie emisji spalin oraz wydłużenie żywotności świec.
Program świec żarowych DENSO dla rynku wtórnego opiera się na nowatorskiej, eksperckiej wiedzy o silniku Diesla oraz naszym doświadczeniu jednego z wiodących na świecie dostawców świec żarowych na pierwszy montaż. Ponadto - z uwagi na nieustanne aktualizowanie programu świec żarowych DENSO - zapewniamy stałe dostawy dla niemal każdego silnika wysokoprężnego na rynku. Nasza oferta świec żarowych, opracowana zgodnie ze standardami pierwszego montażu, obejmuje 130 pozycji katalogowych pokrywających ponad 2.600 zastosowań, co odpowiada 98% europejskiego, japońskiego i amerykańskiego parku samochodowego.
Świece żarowe DENSO pod względem jakości, wyboru oraz osiągów znajdują się wśród najlepszych na rynku. Są one również szeroko dostępne, łatwe w montażu i niezawodne, produkowane w zakładach posiadających certyfikaty zgodności z normami ISO TS16949, ISO 14001 oraz OHSAS 18001.
Jak montować świece żarowe
Użyj odpowiedniego klucza do świecy żarowej i gniazda.
Przy wymianie świec żarowych, upewnij się aby olej, zabrudzenia, itp. znajdujące się na zewnątrz wymontowanej świec nie przedostały się do cylindra.
Przy montażu świecy żarowej, oczyść stronę kołnierza przylegającą do silnika i sprawdź czy świeca żarowa znajduje się w osi gwintu głowicy cylindra.
Sprawdź czy świeca jest prawidłowo ustawiona i dokręcaj ją ręcznie, do momentu, w którym dalej jest to niemożliwe.
Następnie, za pomocą klucza dynamometrycznego dokręć ją dokładnie z momentem podanym w tablicy.
NIE STOSUJ SMARÓW DO GWINTÓW! Jeśli na gwincie znajduje się smar, opór pomiędzy świecą żarową a głowicą cylindra będzie mniejszy, co będzie skutkowało nadmiernym dokręceniem.
Dokręcanie z momentami większymi niż podane w tablicy może spowodować uszkodzenie świecy żarowej i silnika.
Uszkodzenie świecy żarowej jest najczęściej spowodowane nadmiernym napięciem i/lub temperaturą. Świece żarowe są przewidziane do pracy w przedziale temperatur 850 do 1100°.
Jeśli prąd elektryczny w świecy żarowej płynie zbyt długo, z powodu uszkodzonego przekaźnika i/lub sterownika, może to prowadzić do przegrzania, które spowoduje napęcznienie, rozszczepienie lub rozerwanie świecy żarowej i spowoduje natychmiastową awarię silnika. Dlatego zalecane jest sprawdzenie całego układu elektrycznego przed dokonaniem wymiany na nową świecę.
Nadmierne wyprzedzenie zapłonu, nieszczelne wtryskiwacze lub przedostawanie się oleju napędowego do silnika będą powodować nadmierne wrastanie temperatury spalania, niszczące dla świec żarowych.
NA INNYCH NASZYCH AUKCJACH ZNAJDZIESZ INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA
CHCESZ POTWIERDZIĆ CZY DANA CZĘŚĆ PASUJE DO TWOJEGO SAMOCHODU ?
NA AUKCJI NIE WYSTĘPUJE CZĘŚĆ DO TWOJEGO SAMOCHODU ?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
NA INNYCH AUKCJACH KUPISZ U NAS INNE CZĘŚCI DO SWOJEGO AUTA I MOTOCYKLA