|
|
TEL. 793 [zasłonięte] 838
[zasłonięte]@dam-tech.pl |
|
Dostępny na stronie Omnie
|
|
PKO BP IPKO 77 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]8120002 [zasłonięte] 008407 |
|
|
|
|
|
WPŁATA NA KONTO
POBRANIE POCZTOWE
--------------------------------------------------------------
KUPUJĄC WIĘCEJ NIŻ JEDEN PRZEDMIOT NA NASZYCH AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ ZAPŁACISZ TYLKO RAZ
-----------------------------------------
|
|
KAŻDY SPRZEDAWANY PRZEZ NAS TOWAR OBJĘTY JEST GWARANCJĄ I UDOKUMENTOWANY
PARAGONEM LUB FAKTURĄ VAT
Zdjęcia i opisy oferowanych przez Nas przedmiotów stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. nr 24 poz. 93) oraz ochronie z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. nr 47 poz. 211).
|
|
|
ŚWIECA ZAPŁONOWA
+3WR8DC+_______________________________________________________________________________ INDEKS BOSCH:
024[zasłonięte]9656
_______________________________________________________________________________ Odstęp elektrod [mm]: 0,8Moment obrotowy dokręcenia [Nm]: 28Gwint zewnętrzny [mm]: 14Skok gwintu [mm]: 1,25Długość gwintu [mm]: 19Rozmiar klucza: 20,8Położenie elektrod [mm]: 3Ilość biegunów: 1
_______________________________________________________________________________ Technologia sprawdzona na torach wyścigowych całego świata. Wieloletnie doświadczenia w sporcie potwierdziły wyjątkową trwałość świec wykonanych z unikalnego stopu Itru. Obecnie jest stosowany w świecach SUPER plus, co sprawia, że są one wyjątkowo odporne na korozję i wysokie temperatury. Decydujący Plus - teraz dostępny do wszystkich pojazdów.
Zalety świec Bosch Super Plus:
-Wyjątkowa odporność na korozję, nawet do 50% większa trwałość, dzięki unikalnemu stopowi Itru -Lepsza skuteczność zapłonu podczas rozruchu zimnego silnika dzięki wcięciu V w elektrodzie masowej -Rezystor przeciwzakłóceniowy,Gwarantuje sprawne funkcjonowanie wszystkich systemów elektronicznych w pojeździe (np. ABS, ESP) -Żebrowany profil izolatora, zapobiega wypadaniu zapłonów, jako bariera przeciwko przeskokom powierzchniowym iskry.
ZASTOSOWANIE W SAMOCHODACH:
VW POLO (86C, 80)
1.3 CAT (1987.07 - 1994.09); 1272.00 ccm - 55.00 KM/40.00 kW; Silnik: MH; NZ; 2G; AAV
1.0 CAT (1989.08 - 1994.09); 1043.00 ccm - 45.00 KM/33.00 kW; Silnik: AAK; AAU; ACM
VW POLO CLASSIC (86C, 80)
1.0 (1985.01 - 1994.09); 1043.00 ccm - 45.00 KM/33.00 kW; Silnik: HZ; AAU; AAK
VW POLO coupe (86C, 80)
1.0 CAT (1989.08 - 1994.09); 1043.00 ccm - 45.00 KM/33.00 kW; Silnik: AAK; AAU; ACM
1.3 CAT (1987.07 - 1994.08); 1272.00 ccm - 55.00 KM/40.00 kW; Silnik: 2G; AAV; MH; NZ
VW POLO nadwozie pełne (86CF)
1.0 (1992.08 - 1994.07); 1043.00 ccm - 45.00 KM/33.00 kW; Silnik: AAU
1.3 (1992.08 - 1994.07); 1272.00 ccm - 54.00 KM/40.00 kW; Silnik: AAV
------------------------------------------------
|
|
|