| |
TEL. 793 [zasłonięte] 838
[zasłonięte]@dam-tech.pl | | Dostępny na stronie Omnie | | PKO BP IPKO 77 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]8120002 [zasłonięte] 008407 | | | | | | WPŁATA NA KONTO POBRANIE POCZTOWE -------------------------------------------------------------- KUPUJĄC WIĘCEJ NIŻ JEDEN PRZEDMIOT NA NASZYCH AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ ZAPŁACISZ TYLKO RAZ -----------------------------------------
| | KAŻDY SPRZEDAWANY PRZEZ NAS TOWAR OBJĘTY JEST GWARANCJĄ I UDOKUMENTOWANY PARAGONEM LUB FAKTURĄ VAT
Zdjęcia i opisy oferowanych przez Nas przedmiotów stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. nr 24 poz. 93) oraz ochronie z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. nr 47 poz. 211).
| | |
ŚWIECA ZAPŁONOWA +2 WR7LTC+_______________________________________________________________________________ INDEKS BOSCH: 024[zasłonięte]5664_______________________________________________________________________________ Odstęp elektrod [mm]: 1 Moment obrotowy dokręcenia [Nm]: 28 Gwint zewnętrzny [mm]: 14 Skok gwintu [mm]: 1,25 Długość gwintu [mm]: 19 Rozmiar klucza: 20,8 Położenie elektrod [mm]: 5 Ilość biegunów: 3
_______________________________________________________________________________ Technologia sprawdzona na torach wyścigowych całego świata. Wieloletnie doświadczenia w sporcie potwierdziły wyjątkową trwałość świec wykonanych z unikalnego stopu Itru. Obecnie jest stosowany w świecach SUPER plus, co sprawia, że są one wyjątkowo odporne na korozję i wysokie temperatury. Decydujący Plus - teraz dostępny do wszystkich pojazdów.
Zalety świec Bosch Super Plus:
-Wyjątkowa odporność na korozję, nawet do 50% większa trwałość, dzięki unikalnemu stopowi Itru -Lepsza skuteczność zapłonu podczas rozruchu zimnego silnika dzięki wcięciu V w elektrodzie masowej -Rezystor przeciwzakłóceniowy,Gwarantuje sprawne funkcjonowanie wszystkich systemów elektronicznych w pojeździe (np. ABS, ESP) -Żebrowany profil izolatora, zapobiega wypadaniu zapłonów, jako bariera przeciwko przeskokom powierzchniowym iskry.
ZASTOSOWANIE W SAMOCHODACH: VW POLO CLASSIC (6KV2)
75 1.6 (1995.11 - 2001.09); 1598.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: AEE; ALM
60 1.4 (1995.12 - 2001.09); 1390.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: AEX; AKV; AKK; AUD; ANW; APQ
90 1.8 (1997.01 - 2001.09); 1781.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: ADD
54 1.4 (1998.01 - 1999.08); 1390.00 ccm - 54.00 KM/40.00 kW; Silnik: ANX
VW POLO nadwozie pełne (6NF)
1.4 (1998.05 - 1999.12); 1390.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: AEX; APQ
1.6 (1994.09 - 1995.12); 1598.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: AEA
VW POLO sedan
1.0 (1996.08 - 2001.12); 999.00 ccm - 50.00 KM/37.00 kW; Silnik: AER
VW POLO Variant (6KV5)
1.4 (1997.05 - 2001.09); 1390.00 ccm - 60.00 KM/44.00 kW; Silnik: AEX; AKV; AKK; ANW; APQ; AUD
1.6 (1997.05 - 2001.09); 1598.00 ccm - 75.00 KM/55.00 kW; Silnik: AEE; ALM
| | |