| |
TEL. 793 [zasłonięte] 838
[zasłonięte]@dam-tech.pl | | Dostępny na stronie Omnie | | PKO BP IPKO 77 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]8120002 [zasłonięte] 008407 | | | | | | WPŁATA NA KONTO POBRANIE POCZTOWE -------------------------------------------------------------- KUPUJĄC WIĘCEJ NIŻ JEDEN PRZEDMIOT NA NASZYCH AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ ZAPŁACISZ TYLKO RAZ -----------------------------------------
| | KAŻDY SPRZEDAWANY PRZEZ NAS TOWAR OBJĘTY JEST GWARANCJĄ I UDOKUMENTOWANY PARAGONEM LUB FAKTURĄ VAT
Zdjęcia i opisy oferowanych przez Nas przedmiotów stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. nr 24 poz. 93) oraz ochronie z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. nr 47 poz. 211).
| | |
ŚWIECA ZAPŁONOWA +1 WR7DC+_______________________________________________________________________________ INDEKS BOSCH: 024[zasłonięte]5663_______________________________________________________________________________ Odstęp elektrod [mm]: 0,8 Moment obrotowy dokręcenia [Nm]: 28 Gwint zewnętrzny [mm]: 14 Skok gwintu [mm]: 1,25 Długość gwintu [mm]: 19 Rozmiar klucza: 20,8 Położenie elektrod [mm]: 3 Ilość biegunów: 1
_______________________________________________________________________________ Technologia sprawdzona na torach wyścigowych całego świata. Wieloletnie doświadczenia w sporcie potwierdziły wyjątkową trwałość świec wykonanych z unikalnego stopu Itru. Obecnie jest stosowany w świecach SUPER plus, co sprawia, że są one wyjątkowo odporne na korozję i wysokie temperatury. Decydujący Plus - teraz dostępny do wszystkich pojazdów.
Zalety świec Bosch Super Plus:
-Wyjątkowa odporność na korozję, nawet do 50% większa trwałość, dzięki unikalnemu stopowi Itru -Lepsza skuteczność zapłonu podczas rozruchu zimnego silnika dzięki wcięciu V w elektrodzie masowej -Rezystor przeciwzakłóceniowy,Gwarantuje sprawne funkcjonowanie wszystkich systemów elektronicznych w pojeździe (np. ABS, ESP) -Żebrowany profil izolatora, zapobiega wypadaniu zapłonów, jako bariera przeciwko przeskokom powierzchniowym iskry.
ZASTOSOWANIE W SAMOCHODACH: RENAULT TRAFIC autobus (T5, T6, T7)
1.6 (1984.01 - 1986.06); 1647.00 ccm - 65.00 KM/48.00 kW; Silnik: 841 705; A1M 707; A1M 708
1.7 (1986.06 - 1989.04); 1721.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: F1N 724
2.0 (1986.06 - 1989.04); 1995.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: J5R 716; J5R 722; J5R 726
1.4 (1980.03 - 1989.04); 1397.00 ccm - 48.00 KM/35.00 kW; Silnik: 847 700; 847 701; C1J 700
2.0 4x4 (1986.06 - 1989.04); 1995.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: J5R 716; J5R 722; J5R 726
1.6 4x4 (1980.03 - 1986.08); 1647.00 ccm - 65.00 KM/48.00 kW; Silnik: A1M 707
RENAULT TRAFIC autobus (TXW)
1.7 (1992.08 - 1994.08); 1721.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: F1N 724
2.0 (1989.05 - 1990.08); 1995.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: J5R 726
RENAULT TRAFIC nadwozie pełne (T1, T3, T4)
1.6 (1983.01 - 1986.06); 1647.00 ccm - 65.00 KM/48.00 kW; Silnik: A1M 707; A1M 708
1.7 (1986.06 - 1989.04); 1721.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: F1N 724
1.4 (1980.03 - 1989.04); 1397.00 ccm - 48.00 KM/35.00 kW; Silnik: 847 700; 847 701; C1J 700
2.0 4x4 (1986.06 - 1989.04); 1995.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: J5R 716; J5R 722; J5R 726
2.0 (1986.06 - 1989.04); 1995.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: J5R 716; J5R 722; J5R 726
1.6 4x4 (1985.08 - 1986.06); 1647.00 ccm - 65.00 KM/48.00 kW; Silnik: A1M 707
2.0 (1985.05 - 1989.02); 1995.00 ccm - 82.00 KM/60.00 kW; Silnik: J5R 716
RENAULT TRAFIC nadwozie pełne (TXX)
2.0 (1989.05 - 1990.08); 1995.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: J5R 716
1.4 (1989.05 - 1991.06); 1397.00 ccm - 48.00 KM/35.00 kW; Silnik: C1J 700
RENAULT TRAFIC platforma / podwozie (P6)
2.0 (1980.03 - 1986.12); 1995.00 ccm - 86.00 KM/63.00 kW; Silnik: 829 720; 829 721
2.0 (1980.03 - 1989.04); 1995.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: J5R 726
1.4 (1980.03 - 1989.04); 1397.00 ccm - 48.00 KM/35.00 kW; Silnik: 847 700; C1J 700
1.7 (1986.06 - 1989.04); 1721.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: F1N 722
2.0 4x4 (1985.05 - 1989.02); 1995.00 ccm - 82.00 KM/60.00 kW; Silnik: J5R 716
RENAULT TRAFIC platforma / podwozie (PXX)
2.0 [RWD] (1989.05 - 1997.10); 1995.00 ccm - 80.00 KM/59.00 kW; Silnik: J5R 726
1.7 (1989.05 - 1994.08); 1721.00 ccm - 68.00 KM/50.00 kW; Silnik: F1N 722
2.0 (1989.03 - 1991.12); 1995.00 ccm - 82.00 KM/60.00 kW; Silnik: J5R 726
| | |