| |
TEL. 793 [zasłonięte] 838
[zasłonięte]@dam-tech.pl | | Dostępny na stronie Omnie | | PKO BP IPKO 77 1020 [zasłonięte] 4[zasłonięte]8120002 [zasłonięte] 008407 | | | | | | WPŁATA NA KONTO POBRANIE POCZTOWE -------------------------------------------------------------- KUPUJĄC WIĘCEJ NIŻ JEDEN PRZEDMIOT NA NASZYCH AUKCJACH ZA WYSYŁKĘ ZAPŁACISZ TYLKO RAZ -----------------------------------------
| | KAŻDY SPRZEDAWANY PRZEZ NAS TOWAR OBJĘTY JEST GWARANCJĄ I UDOKUMENTOWANY PARAGONEM LUB FAKTURĄ VAT
Zdjęcia i opisy oferowanych przez Nas przedmiotów stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie zgodnie z ustawą z dn. 04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych ( Dz. U. nr 24 poz. 93) oraz ochronie z ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. nr 47 poz. 211).
| | |
ŚWIECA ZAPŁONOWA +1 WR7DC+_______________________________________________________________________________ INDEKS BOSCH: 024[zasłonięte]5663_______________________________________________________________________________ Odstęp elektrod [mm]: 0,8 Moment obrotowy dokręcenia [Nm]: 28 Gwint zewnętrzny [mm]: 14 Skok gwintu [mm]: 1,25 Długość gwintu [mm]: 19 Rozmiar klucza: 20,8 Położenie elektrod [mm]: 3 Ilość biegunów: 1
_______________________________________________________________________________ Technologia sprawdzona na torach wyścigowych całego świata. Wieloletnie doświadczenia w sporcie potwierdziły wyjątkową trwałość świec wykonanych z unikalnego stopu Itru. Obecnie jest stosowany w świecach SUPER plus, co sprawia, że są one wyjątkowo odporne na korozję i wysokie temperatury. Decydujący Plus - teraz dostępny do wszystkich pojazdów.
Zalety świec Bosch Super Plus:
-Wyjątkowa odporność na korozję, nawet do 50% większa trwałość, dzięki unikalnemu stopowi Itru -Lepsza skuteczność zapłonu podczas rozruchu zimnego silnika dzięki wcięciu V w elektrodzie masowej -Rezystor przeciwzakłóceniowy,Gwarantuje sprawne funkcjonowanie wszystkich systemów elektronicznych w pojeździe (np. ABS, ESP) -Żebrowany profil izolatora, zapobiega wypadaniu zapłonów, jako bariera przeciwko przeskokom powierzchniowym iskry. ZASTOSOWANIE W SAMOCHODACH: FIAT TIPO (160)
1.4 (160.AC) (1987.07 - 1989.12); 1372.00 ccm - 71.00 KM/52.00 kW; Silnik: 160 A1.000; 160 A1.048
1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) (1989.05 - 1995.04); 1372.00 ccm - 70.00 KM/51.00 kW; Silnik: 160 A1.046; 836 A4.000
1.6 i.e. (1988.02 - 1991.05); 1595.00 ccm - 90.00 KM/66.00 kW; Silnik: 149 C2.046
1.6 (160.AE) (1988.01 - 1991.10); 1581.00 ccm - 83.00 KM/61.00 kW; Silnik: 160 A2.000
1.4 i.e. (1989.05 - 1995.04); 1372.00 ccm - 78.00 KM/57.00 kW; Silnik: 159 A2.000
| | |