Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Światy z pikseli. Antologia studiów nad...

19-01-2012, 14:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53.40 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1997069405
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 13-01-2012 11:18:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi

Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]92819
  • liczba stron: 472
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Academica
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Światy z pikseli. Antologia studiów nad grami komputerowymi to zbiór tekstów, które pomogą lepiej zrozumieć zjawisko gier komputerowych, a także ilustrują ewolucję myślenia o grach. To pozycja, która ma ambicje poszukiwania odpowiedzi na m.in. następujące pytania: - czy gry komputerowe bliższe są mediom, czy może tradycyjnym grom i zabawom?- o gry komputerowe wnoszą do estetyki mediów i komunikacji z odbiorcami kultury? - jak w świecie nowych technologii będzie wyglądać praca, jakie powstaną modele produkcji? Książka zawiera podstawowe propozycje metodologiczne i przegląd kluczowych perspektyw obecnych w badaniach nad grami komputerowymi, definicje gier komputerowych, prezentuje przykłady kulturoznawczej interpretacji konkretnych gier, jak i samej sytuacji grania. Pozycja skierowana przede wszystkim do: - zainteresowanych grami studentów kierunków takich, jak kulturoznawstwo, socjologia, antropologia, ale też ekonomia i informatyka; - pedagogów chcących bliżej poznać jedną z ulubionych form rozrywki młodych ludzi; - graczy, którzy chcą rozszerzać wiedzę na temat swojego hobby.Książka może też posłużyć jako podręcznik wykorzystywany na kursach poświęconych badaniom mediów cyfrowych, zwłaszcza gier, jak i kursach specjalistycznych, kształcących przyszłych twórców gier.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa