|
|
|
|
|
Wpłata na konto: 02 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 678255 Dane do wpłaty:Sklep Weeboo Adrian Palczewski Unii Europejskiej 10 32-600 Oświęcim Tytulem: nick_z_allegro W tytule przelew proszę w żadnym wypadku nie zamieszczać:* tytułów wylicytowanych książek * numerów aukcji * dodatkowych informacji To wszystko utrudnia nam zidentyfikowanie transakcji, co może spowodować opóźnienia w dostawie. Aby wpłata znalazła się na naszym koncie od razu prosimy dokonywać płatności PŁACĘ Z ALLEGRO !
|
|
Z cennikiem dostawy mogą się Państwo zapoznać w ramce "Cennik dostawy". Opłata pobierana jest bez względu na wagę i format książki, a każdy dodatkowy egzemplarz książki w paczce to dodatkowa opłata 1,5zł.
Wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii a także norwegii- 27zł ekonomiczna, 35zł priorytetowa.
Wysyłki realizowane są maksymalnie w ciągu 36 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie, a w większości przypadków tego samego dnia!
Decydując się na wysyłkę listem zwykłym (najtańsza opcja dostawy), nie bierzemy odpowiedzialności za ew. problemy z dostawą zamówienia przez listonosza!
Transport odbywa sie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej (w zależności od wybranej formy dostawy).
|
|
ŚWIAT PRZEZ PRYZMAT JA. TOM 1. TEORIA I AUTOBIOGRAFICZNE REKONESANSE
BEATA GONTARZ, MAŁGORZATA KRAKOWIAK
Oprawa: miękka Format: 165x 240 mm Rok wydania: 19.01.2012 Liczba stron: 266
UWAGA! Książka wystawiona w przedsprzedaży. Towar wysyłamy po otrzymaniu go na magazyn. Za ewentualne opóźnienia nie odpowiadamy!
"Kiedy dzisiaj, w pierwszej dekadzie XXI wieku, stawiamy przed sobą jako problem badawczy tytułowe dla niniejszego tomu prac zagadnienie - "Świat przez pryzmat JA. Teorie i autobiograficzne rekonesanse", to zdajemy sobie sprawę z wielu zawartych w nim niejednoznaczności. Czy w relatywnej epoce można mówić o transcendentnym i obiektywnym świecie? Kim bądź czym ma być "ja" konstytuujące obraz świata? Czy i jak potrafimy rozpoznać relacje między "ja" i światem oraz ich rangę? To tylko pytania wstępne." (ze Wstępu)
|
|
|