Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ŚWIADOMY TELEMARKETING BR KSIĄŻKIEWICZ

06-07-2015, 16:50
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.73 zł     
Użytkownik twojaksiega
numer aukcji: 5246868515
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 1   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt i płatność
(58)[zasłonięte]349 44
Wpłat prosimy dokonywać poprzez PayU lub na nasz rachunek:
L&L Sp. z o.o.
47 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640023 [zasłonięte] 278337
dostawa
Allegro polecony InPost
paczkomaty InPost
list polecony ekonomiczny*
*kolejna książka - dopłata 1.50 zł
kurier (przedpłata)
kurier (za pobraniem)
odbiór osobisty
Książki odebrać można osobiście
(Pn.-Pt. w godz. 9:00-16:00)
w Gdańsku, ul. Budowlanych 64F. zobacz na mapie
ŚWIADOMY TELEMARKETING BR
Wydawca: ONE PRESS
  • Kod wew.: 189816
  • Autor: KSIĄŻKIEWICZ KATARZYNA
  • Miejsce i rok wydania:2[zasłonięte]015-02
  • Ilość stron:212
  • Oprawa:MIĘKKA
  • Wymiary:140X210
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-9250-7
  • Kod EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46925

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?
Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:

  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
  • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?

Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

Uwaga! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.