ŚWIADOMY TELEMARKETING BR
- Kod wew.: 189816
- Autor: KSIĄŻKIEWICZ KATARZYNA
- Miejsce i rok wydania:2[zasłonięte]015-02
- Ilość stron:212
- Oprawa:MIĘKKA
- Wymiary:140X210
- ISBN: 978-83-[zasłonięte]-9250-7
- Kod EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]46925
Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?
Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
- Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
- Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
- Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
- Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...
Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.
Uwaga! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.