|
|
|
|
Autor: Arkadiusz Podlaski
Wydawca: Złote Myśli
Typ okładki: Miękka
Liczba stron: 81
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]58246
Format: 21 x 15cm
|
Jak bronić się przed technikami manipulacyjnymi stosowanymi w hipermarketach i oszczędzać pieniądze?
Ujawniamy sekrety hipermarketów!
- Czy chcesz zaoszczędzić swoje pieniądze?
- Czy chcesz kupować tylko i wyłącznie to, na co masz w danej chwili ochotę i co faktycznie jest Ci potrzebne, a nie to, co chcą Ci wcisnąć?
- Czy nie chcesz płacić już tak dużych sum pieniędzy i zabierać ze sobą długich paragonów?
- Czy chcesz wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas robienia zakupów?
- Czy chcesz wiedzieć, jak zaoszczędzić swój cenny czas?
- Czy chcesz nabyć umiejętność rozpoznawania fałszywych promocji?
- Czy chcesz zacząć dostrzegać wszelkie manipulacje i stać się bardziej świadomym konsumentem?
Przeczytaj specjalną wiadomość od Arkadiusza Podlaskiego, autora poradnika:
Tę publikację kieruję przede wszystkim do osób, które chcą kontrolować swoje wydatki, udając się do hipermarketów. Moim celem jest, abyś, jako klient, świadomie podejmował decyzje o włożeniu kolejnego produktu do koszyka.
Warto też przeczytać tę książkę choćby ze zwykłej konsumenckiej ciekawości. Każdy z nas codziennie dokonuje różnych zakupów. Część z nich zapewne dokonywana jest w hipermarketach. Warto zatem wiedzieć, jak jesteśmy manipulowani każdego dnia, w każdej minucie, w każdej sekundzie naszego życia.?
Nareszcie jest publikacja, która odkrywa triki stosowane przez hipermarkety. Znajdziesz w niej odpowiedzi na pytania:
- Czy cierpisz na shopoholizm lub czy jesteś nim zagrożony?
- Dlaczego w hipermarketach nie ma zegarów?
- Dlaczego chleb jest zawsze na końcu sklepu?
- Jak (i dlaczego akurat tak) hostessy prowadzą dialog z klientem?
- Kiedy jesteś wprowadzany w błąd?
- Jak w łatwy sposób zmanipulować konsumentem, modyfikując cenę produktu?
- Jak wyglądają fikcyjne promocje?
- Czy programy lojalnościowe są cokolwiek warte?
- Kiedy najbardziej jesteś narażony na zakupy impulsowe?
- Jak w hipermarketach działa reguła wzajemności?
- Jak wykorzystywany jest tzw. "społeczny dowód słuszności"?
- Jak działa reguła niedostępności?
- Co to jest efekt aureoli?
- Czy istnieją "magiczne" słowa i slogany?
SPIS TREŚCI:
1. Wstęp 1.1. Nie tak dawno temu... 1.2. Magia hipermarketów 1.3. Co zyskasz, czytając tę publikację? 1.4. O autorze słów kilka 2. Hipermarkety – wprowadzenie 2.1. Historia i rozwój hipermarketów 2.2. Dlaczego hipermarkety odniosły taki sukces? 2.3. Efekty społeczne istnienia hipermarketów 2.4. Shopoholizm – choroba XXI wieku 3. Źródła oddziaływań 3.1. Gazetki reklamowe 3.2. Zapraszamy do środka 3.3. Uśmiechnięte roboty 3.4. Zabawy z cenami 3.5. Programy lojalnościowe 3.6. Kasy, kasjerki i kasjerzy 4. Psychologia klienta 4.1. Czeski sen 4.2. Reguła wzajemności 4.3. Społeczny dowód słuszności 4.4. Niedostępność 4.5. Efekt aureoli 4.6. Cena a faktyczna wartość produktu 4.7. Magiczne słowa i slogany 4.8. Dysonans podecyzyjny 5. Podsumowanie 6. Słowniczek – przydatne pojęcia 7. Bibliografia
|
|