|
1. Zanim kupisz, możesz zapoznać się z darmowym fragmentem;
2. Nie musisz czekać na koniec aukcji, by dokonać zakupu, po prostu przyciśnij "Kup teraz";
3. Zakup potwierdź mailem, wpisując swój nick z Allegro;
4. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu);
6. Zostaniesz równiez poinformowany o przyjęciu wpłaty i wysłaniu książki;
6. Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz gratis pełną wersję elektroniczną książki;
7. Po otrzymaniu drukowanej wersji pocztąkupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła w odpowiednim stanie;
8. Sprzedając, komentarz wystawiam jako drugi;
9. Nie wystawiam komentarzy negatywnych pochopnie, dla mnie to ostateczność. Zawsze staram się wszystko wyjaśnić z kontrahentem;
10. Jeżeli z jakichkolwiek powodów nie będziesz usatysfakcjonowany zakupionym tytułem, możesz skorzystać z GWARANCJI SATYSFAKCJI I ZWRÓCIĆ TOWAR wystarczy, że skontaktujesz się ze mną mailowo.
Żeby tego uniknąć zapoznaj się z darmowym fragmentem napisz do mnie mail
|
|
|
|
Wysyłka następuje w ciągu 48 godz. od zaksięgowania pieniędzy na koncie.
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego napisz, proszę, o tym do mnie w celu wyjaśnienia sytuacji;
|
|
|
|
Wpłaty wyłącznie przedpłata na konto
Na moich aukcjach koszt przesyłki gratis
|
|
|
Tel. 531 [zasłonięte] 63 80
maila: [zasłonięte]@wp.pl
Gadu-Gadu. 137748
|
|
|
|
WITAJ NA MOJEJ AUKCJI
Świadome zakupy
ARKADIUSZ PODLASKI
- wydawca: Złote Myśli
- ilość Stron: 81
- ISBN [zasłonięte]978-8382-463-6
- książka Drukowana
- Okładka Miękka
- Stan: Nowa
- Stara Cena: 29,90 zł
- Cena promocyjna: 22,43 zł
- WYSYŁKA 0 ZŁ
UWAGA !!! GRATIS
PEŁNA WERSJA ELEKTRONICZNA KSIĄŻKI TUŻ PO ZAKSIĘGOWANIU PIENIĘDZY NA KONCIE
ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z AUKCJĄ ORAZ DO OGLĄDNIĘCIA INNYCH MOICH OFERT.
PAMIĘTAJ ŻE BEZ ZNACZENIA NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH KSIĄŻEK ZA WYSYŁKĘ NIE PŁACISZ NIC!!!
SPIS TREŚ
- 1. Wstęp
- 1.1. Nie tak dawno temu...
- 1.2. Magia hipermarketów
- 1.3. Co zyskasz, czytając tę publikację?
- 1.4. O autorze słów kilka
- 2. Hipermarkety – wprowadzenie
- 2.1. Historia i rozwój hipermarketów
- 2.2. Dlaczego hipermarkety odniosły taki sukces?
- 2.3. Efekty społeczne istnienia hipermarketów
- 2.4. Shopoholizm – choroba XXI wieku
- 3. Źródła oddziaływań
- 3.1. Gazetki reklamowe
- 3.2. Zapraszamy do środka
- 3.3. Uśmiechnięte roboty
- 3.4. Zabawy z cenami
- 3.5. Programy lojalnościowe
- 3.6. Kasy, kasjerki i kasjerzy
- 4. Psychologia klienta
- 4.1. Czeski sen
- 4.2. Reguła wzajemności
- 4.3. Społeczny dowód słuszności
- 4.4. Niedostępność
- 4.5. Efekt aureoli
- 4.6. Cena a faktyczna wartość produktu
- 4.7. Magiczne słowa i slogany
- 4.8. Dysonans podecyzyjny
- 5. Podsumowanie
- 6. Słowniczek – przydatne pojęcia
- 7. Bibliografia
Jak bronić się przed technikami manipulacyjnymi stosowanymi w hipermarketach i oszczędzać pieniądze?
Ujawniamy sekrety hipermarketów!
Pozwól, że zadam Ci kilka pytań:
- Czy chcesz kupować tylko i wyłącznie to, na co masz w danej chwili ochotę i co faktycznie jest Ci potrzebne, a nie to, co chcą Ci wcisnąć?
- Czy nie chcesz płacić już tak dużych sum i zabierać ze sobą długich paragonów?
- Czy chcesz wiedzieć, na co zwrócić uwagę podczas robienia zakupów?
- Czy chcesz wiedzieć, jak zaoszczędzić swój cenny czas?
- Czy chcesz nabyć umiejętność rozpoznawania fałszywych promocji?
- Czy chcesz zacząć dostrzegać wszelkie manipulacje i stać się bardziej świadomym konsumentem?
Jeśli tak – przeczytaj specjalną wiadomość od Arkadiusza Podlaskiego, autora ksiazki:
„Tę publikację kieruję przede wszystkim do osób, które chcą kontrolować swoje wydatki, udając się do hipermarketów. Moim celem jest, abyś, jako klient, świadomie podejmował decyzje o włożeniu kolejnego produktu do koszyka.
Warto też przeczytać tę książkę choćby ze zwykłej konsumenckiej ciekawości. Każdy z nas codziennie dokonuje różnych zakupów. Część z nich zapewne dokonywana jest w hipermarketach. Warto zatem wiedzieć, jak jesteśmy manipulowani każdego dnia, w każdej minucie, w każdej sekundzie naszego życia.”
Nareszcie jest publikacja, która odkrywa triki stosowane przez hipermarkety.
Mówi się, że człowiek jest istotą racjonalną. Jednak gdyby popatrzeć na to, jakich zakupów dokonują nieraz ludzie – można by odważyć to zdanie, a nawet je obalić. Nasze zakupy bowiem najczęściej opierają się na naszych emocjach. Badania wykazują, że większość decyzji o zakupach zapada dopiero w sklepie, a nie domu – tak jak moglibyśmy przypuszczać. To właśnie za sprawą emocji wkładamy kolejne produkty do koszyka. Natomiast później, żywając racjonalnych argumentów, próbujemy uzasadnić swoje decyzje.
Czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego, jak bardzo nieracjonalnego zakupu właśnie dokonujemy. Górę biorą emocje, chęć posiadania jest nieodparta. Dopiero będąc już w domu, emocje opadają, zaczynamy szukać logicznego uzasadnienia naszego zakupu. Często dochodzimy do wniosku, że dany produkt jest nam zupełnie niepotrzebny. Często też wymyślamy sobie różne argumenty, które usprawiedliwią naszą decyzję. Staramy się sami przed sobą udowodnić, że dokonaliśmy słusznego wyboru.
Jakby nie patrzeć - kupujemy coraz więcej, mamy coraz więcej, przejadamy coraz więcej. Stajemy się bogatszym narodem, który z każdym dniem może pozwolić sobie na jeszcze większą konsumpcję. Uważajmy jednak na to, co wkładamy do koszyka. Nasze zakupy są bowiem w głównej mierze sterowane przez marketingowych manipulatorów. Zanim wybierzemy się do sklepu, oni już wiedzą, co my kupimy. W hipermarketach wszystko jest starannie zaplanowane. Klienci mają być jak osły, którym podtyka się „marchewkę na kiju”. W tej nierównej walce nie mamy szans, dopóki nie poznamy technik i tricków, którymi posługują się hipermarkety.
Opinia czytelnika:
"W dzisiejszym świecie gdy dużo promocji, naciągania, i wiele chwytów reklamowych - dobrze znać techniki sprzedaży by wiedzieć jak kupować. " - Jacek
Już dziś dowiedz się:
- Czy cierpisz na shopoholizm lub czy jesteś nim zagrożony?
- Dlaczego w hipermarketach nie ma zegarów?
- Dlaczego chleb jest zawsze na końcu sklepu?
- Jak (i dlaczego akurat tak) hostessy prowadzą dialog z klientem?
- Kiedy jesteś wprowadzany w błąd?
- Jak w łatwy sposób zmanipulować konsumentem, modyfikując cenę produktu?
- Jak wyglądają fikcyjne promocje?
- Czy programy lojalnościowe są cokolwiek warte?
- Kiedy najbardziej jesteś narażony na zakupy impulsowe?
Pomimo szybkiego rozwoju Internetu wydaje się, że tradycyjne hipermarkety będą dalej znakomicie funkcjonować i nie tak prędko znikną z naszego życia. Poza tym dla niektórych osób hipermarkety to wręcz świątynie, do których regularnie uczęszczają. Dla takich osób wycieczka do hipermarketu to niemalże religijny obowiązek.
Czego jeszcze dowiesz się z ksiażki?
- Jak w hipermarketach działa reguła wzajemności?
- Jak wykorzystywany jest tzw. „społeczny dowód słuszności”?
- Jak działa reguła niedostępności?
- Co to jest efekt aureoli?
- Czy istnieją „magiczne” słowa i slogany?
Unikalna propozycja: WIECZNA GWARANCJA+ Kliknij, aby dowiedzieć się dlaczego zakupy u nas są w 100% bezpieczne.
Jesteśmy pewni jakości wiedzy zawartej w naszych publikacjach. Dlatego udzielamy wiecznej gwarancji. Jeśli zakupiona ksiazka nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić w dowolnym terminie, odzyskując 100% zainwestowanych w niego pieniędzy
BONUS: Ebook "Marketing podświadomości"+
Piotr Mazurowski - architekt komunikacji marketingowej - napisał ebooka na temat wykorzystywania podświadomości w przekazach marketingowych. Już za chwilę możesz poznać zasady, które wykorzystują agencje marketingowe, aby pozyskiwać nowych klientów.
Wartość: 15 zł
Zamów ksiązke już teraz i pamiętaj, że jeśli chociaż w 1% nie spełni Twoich oczekiwań, zwrócimy Ci pieniądze.
W naszym kraju wciąż powstają nowe hipermarkety. Sytuacja ta ma istotny wpływ na gospodarkę, a także na naszą kulturę i dotychczasowe przyzwyczajenia. Hipermarkety wykorzystują swoją silną pozycję na rynku. Stosują nieuczciwe praktyki nie tylko w stronę onkurentów i klientów, ale również wobec swoich pracowników. Nie zamawiaj tej ksiązki, jeśli jesteś zadowolony z wydatków ponoszonych w hipermarketach i wydajesz dokładnie tyle, ile planujesz. Do niczego Ci się nie przyda. Jeżeli jest odwrotnie - to ksiązka napisany dla Ciebie.
|