Posiadam różne nowe śruby - doskonale sprawdzają się w silnikach bez redukcji obrotów.Przeznaczone do napędów powierzchniowych o małym zanurzeniu 70%-80% śruby.Jak chcesz zobaczyć jak pływają łodzie z takimi śrubami z napędem typu Long Tail to wpisz w youtube:LONG TAIL BOATLong Tail są to najtańsze i najlepsze na świecie napędy do łodzi na płytkie wody.Śruby są aluminiowe odlewane.
Nie dostaniecie nigdzie w Polsce tego typu śrub do napędów powierzchniowych
Mogą być stosowane w napędach typu Long Tail i Mud Motor lub silnikach z wałem poziomym takich firm jak: Honda, Kohler, Loncin, Holida, Yamaha, Kawasaki, Robin, Subaru, Briggs & Stration. Tummler, ZUNDAPP, Warta, , oraz: kosiarki z przekładniami kątowymi, podkaszarki spalinowe bez sprzęgła i inne silniki od sprzętu budowlanego i elektrycznych do 4000 obr./min oraz śruby sportowe do 6000 obr./min.
Cena od 43złPoniżej śruby jakie mam na stanie, tam gdzie brak cen chwilowo nie posiadam takiego wymiaru.
Mogę mieć jeszcze większe śruby do napędów powierzchniowych - nawet do 16 cali.
Aukcja dotyczy śruby Standard 4 cale - jeżeli jesteś zainteresowany inną śruba niz na aukcji to zadzwoń a wystawie ja na innej aukcji.
tel. 508-[zasłonięte]-109
od kosiarki do łodzi kajaka pontonu kanu canoe , silnik od podkaszarki do łodzi kajaka pontonu kanu canoe , silnik z kosy spalinowej do łodzi kajaka pontonu kanu canoe, napęd do łodzi pontonu kajaka kanu canoe z kosy spalinowej podkaszarki silnika kosiraki
Na zdjęciu poniżej pokazany jest napęd typu Long Tail z tanim silnikiem od sprzętu budowlanego do którego pasują wystawiane na tej aukcji śruby.
Gotowe kompletne napędy wystawione są na innej mojej aukcji.
Kilka filmów jak działa taki napęd
http://www.youtube.com/watch?v=lJaLpQrbH-Ehttp://www.youtube.com/watch?v=rQ-u-gYQwBghttps://www.youtube.com/watch?v=cB4MyqCxykE
https://www.youtube.com/watch?v=1FtXgHqQMLE
Tu pokazuje jak buduję kanu drewniane z tym napędem.http://forum.kanu.pl/viewtopic.php?t=836
Zobaczcie od 9 minuty jak pływa taki napęd na filmie Wojciecha Cejrowskiego: Łódka Pana Makarona.http://vod.tvp.pl/audycje/podroze/boso-przez-swiat/wideo/lodka-pana-makarona/875119
Kilka słów o napędach Long Tail
Witam państwa i zapraszam do zapoznania się z najlepszym i najtańszym na świecie napędem na płytką wodę do: pychówki, pontonu, katamarana, tratwy, kajaka, kanu i wielu innych łodzi, które doskonale sprawdzają się na płytkich Polskich rzekach.
Jesteśmy jedyną firmą zajmującą się napędami do łodzi typu LONG TAIL w Polsce.
Jesteśmy też jedynym przedstawicielem firmy SPS Manufacturing na Polskę, która jest największym producentem napędów LONG TAIL na świecie.
Firma SPS Manufacturing zajmuje się produkcją napędów LONG TAIL od ponad 30 lat.
Napędy te nazywają się w Azji LONG TAIL (DŁUGI OGON) lub MUD MOTOR(NAPĘD NA BŁOTO).
1/3 świata, czyli cała Azja pływa głównie na napędach LONG TAIL.
Płytkość rzek w Azji, jaki duża ilość przeszkód wodnych zaowocowała wymyśleniem tanich i dobrze spisujących się w trudnych warunkach napędów, które z powodzeniem są stosowane od kilkudziesięciu lat w Azji, Ameryce południowej i północnej.
Są to tak zwane napędy powierzchniowe, w których śruba napędowa ma swoją największą wydajność przy zanurzeniu 70%-80%
Dzięki tak małemu zanurzeniu śruby nie występuje ryzyko zawadzenia spodziną jak to ma miejsce w tradycyjnym silniku zaburtowym.
Długość wału napędowego jest odpowiednio dobrana tak żeby: silnik nie pracował z zbyt dużym przechyle, śruba napędowa ma lepszy wektor swojej pracy i napędzania łodzi, nie ma problemu z kawitacją sił działających na śrubę tak jak ma to miejsce tradycyjnym zaburtowcu, silnik i wał są zamocowane są na pawęży jak na zrównoważonej huśtawce, dzięki temu nie trzeba używać dużej siły żeby opuszczać i wyjmować działający napęd z wody.
Długi wał z silnikiem zamocowany na pawęży jest w taki sposób, że umożliwia prześlizgiwanie się i unoszenie po natrafieniu na przeszkodę w wodzie, chroniąc tym samym śrubę napędową.
Śruba napędowa ma dodatkowo na wale ostrogę, która ja chronić i ma za zadanie podnosić cały wał napędowy po zderzeniu się z przeszkodą w wodzie. Do napędów typu LONG TAIL stosuje się silniki 4 suwowe, bez redukcji obrotów, z wałem poziomym, chłodzone powietrzem, stosowane w: maszynach budowlanych, maszynach rolniczych, agregatach prądotwórczych, motopompach, kartingach i wielu innych urządzeniach. Dzięki zastosowaniu w napędach LONG TAIL silników chłodzonych powietrzem można je używać na płytkich wodach o dnie zarośniętym zielskiem, kamienistym, mulistym lub z dużą ilością korzeni i innych przeszkód wodnych. Mamy możliwość przez zastosowanie wielu różnych konwerterów dobrać LONG TAIL do prawie każdego silnika z wałem poziomym o mocy od 2 do 24 koni mechanicznych. Do napędów typu LONG TAIL pasują prawie wszystkie silniki takich firm jak: Honda, Kohler, Yamaha, Kawasaki, Robin, Subaru, Briggs & Stration lub ich kopie produkcji Chińskiej takich firm jak: Loncin, Holida, Gasoline, Predator oraz NO NAME. Ceny silników są zróżnicowane i uzależnione od mocy, jakości wykonania i producenta: 2 konny cena od 450zł do 4.5 konny cena od 350zł 6.5 konny cena od 450zł 8 konny cena od 650zł 13 konny cena od 1000zł 16 konny cena od 1300zł 21 konny cena od 3700zł W skład napędu typu LONG TAIL wchodzi: * Wyważony i łożyskowany wał w osłonie * Konwerter do połączenia z silnikiem z kalamitkami, na łożysku z simmeringiem. * Mocowanie pod silnikiem (w niektórych modelach z kalamitkami) * Mocowanie do pawęży * Rumpel z manetką gazu * Śruba napędowa Ceny napędów LONG TAIL uzależnione są od mocy silnika, do jakiego są przeznaczone, jaki i od długości wału w zestawie: Od 2 do 2.5 koni cena od 1320zł Od 4 do 6.5 koni cena od 1630zł Od 8 do 16 koni cena od 1830zł Od 19 do 24 koni cena od 2200zł Posiadamy wszystkie części zamienne do napędów LONG TAIL oraz duży wybór śrub napędowych: zwykłych, uciągowych i szybkich od 4 do 16 cali. W razie jakiś pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego Mariusz Cholewski tel. 508-[zasłonięte]-109
Śruba napędowa ma dodatkowo na wale ostrogę, która ja chronić i ma za zadanie podnosić cały wał napędowy po zderzeniu się z przeszkodą w wodzie.
Do napędów typu LONG TAIL stosuje się silniki 4 suwowe, bez redukcji obrotów, z wałem poziomym, chłodzone powietrzem, stosowane w: maszynach budowlanych, maszynach rolniczych, agregatach prądotwórczych, motopompach, kartingach i wielu innych urządzeniach.
Dzięki zastosowaniu w napędach LONG TAIL silników chłodzonych powietrzem można je używać na płytkich wodach o dnie zarośniętym zielskiem, kamienistym, mulistym lub z dużą ilością korzeni i innych przeszkód wodnych.
Mamy możliwość przez zastosowanie wielu różnych konwerterów dobrać LONG TAIL do prawie każdego silnika z wałem poziomym o mocy od 2 do 24 koni mechanicznych.
Do napędów typu LONG TAIL pasują prawie wszystkie silniki takich firm jak: Honda, Kohler, Yamaha, Kawasaki, Robin, Subaru, Briggs & Stration lub ich kopie produkcji Chińskiej takich firm jak: Loncin, Holida, Gasoline, Predator oraz NO NAME.
Ceny silników są zróżnicowane i uzależnione od mocy, jakości wykonania i producenta:
2 konny cena od 450zł do
4.5 konny cena od 350zł
6.5 konny cena od 450zł
8 konny cena od 650zł
13 konny cena od 1000zł
16 konny cena od 1300zł
21 konny cena od 3700zł
W skład napędu typu LONG TAIL wchodzi:
* Wyważony i łożyskowany wał w osłonie
* Konwerter do połączenia z silnikiem z kalamitkami, na łożysku z simmeringiem.
* Mocowanie pod silnikiem (w niektórych modelach z kalamitkami)
* Mocowanie do pawęży
* Rumpel z manetką gazu
* Śruba napędowa
Ceny napędów LONG TAIL uzależnione są od mocy silnika, do jakiego są przeznaczone, jaki i od długości wału w zestawie:
Od 2 do 2.5 koni cena od 1320zł
Od 4 do 6.5 koni cena od 1630zł
Od 8 do 16 koni cena od 1830zł
Od 19 do 24 koni cena od 2200zł
Posiadamy wszystkie części zamienne do napędów LONG TAIL oraz duży wybór śrub napędowych: zwykłych, uciągowych i szybkich od 4 do 16 cali.
W razie jakiś pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego
Mariusz Cholewski tel. 508-[zasłonięte]-109