Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Śruba do korekcji ustawienia geometrii kół 10 x 70

14-10-2014, 18:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 79 zł     
Użytkownik AUTOMEX
numer aukcji: 4607505580
Miejscowość ŁĘG TARNOWSKI
Wyświetleń: 41   
Koniec: 14-10-2014 18:28:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MC110 Śruba do korekcji ustawienia geometrii kół o średnicy 10 mm długość robocza śruby 70 mm .

 

Montaż śruby w miejsce śruby górnej mocującej amortyzator do piasty koła - wyłącznie w samochodach  z zwieszeniami  typu Mac Pherson przód i tył . Śruba ta umożliwia korekcji kata pochylenia koła w zakresie +/-3 stopnie / patrz jak na schemacie poglądowym /.

 

Zastosowaniem w samochodach z tego rodzaju zawieszeniami Mac Pherson oraz tej długości i średnicy śruby jak podane rozmiary powyżej.

 

Uwaga nie można zastosować tego rodzaju śrub do zawszeń samochodów FORD ponieważ stosowna jest tam tylko jedna śruba mocujące amortyzator do piasty koła

 

 

Podczas badania geometrii ustawienia kół diagnosta może wprawdzie dokonać pomiaru kąta pochylenia koła, lecz w większości samochodów ze względu na brak możliwości regulacji nie jest w stanie go zmienić. "Rzemieślnicy" oraz domorosłe "złote rączki" wprawdzie i na to znaleźli rozwiązanie. Niestety, niebezpieczne. Rozwiercają oni po prostu otwory w kolumnach McPhersona i w ten sposób dokonują niezbędnej korekty. Jest to jednak półśrodek, który nie gwarantuje długotrwałej skuteczności, a przede wszystkim bezpieczeństwa.Skuteczny środek. Tymczasem bardzo prosty, tani, a nade wszystko bezpieczny sposób pozbycia się tego problemu wprowadził firma amerykańska Specjality Products Company Magic Camber to śruba , pozwalający na łatwą, a przede wszystkim dokładną regulację kąta pochylenia koła w większości samochodów osobowych. Jest to śruby mimośrodowa, której obrót umożliwia dokonywanie zmian kąta pochylenia w granicach +/- 3 stopnie, co skutecznie rozwiązuje 95 proc. problemów w takich przypadkach. Jeśli koło z kolumną McPhersona wymaga regulacji kąta, wtedy po prostu wyjmuje się stare i w ich miejsce wkłada się nowe śruby mimośrodowe. Wprowadzany właśnie do sprzedaży Magic Camber obejmuje obecnie 6 zestawów śrub, które pasują do prawie wszystkich typów samochodów jeżdżących po europejskich drogach.

 

Elementy korekcyjne EZ SHIM - EZ CAM

Ten system, oferowany w Polsce przez naszą firmę, opracowany został w Stanach Zjednoczonych i to bynajmniej nie dla pokątnych majsterków, sztucznie przedłużających agonię samochodowych wraków.

Amerykańska firma Specialty Products Company swoje programy podkładek korekcyjnych EZ SHIM i śrub mimośrodowych EZ CAM™ stworzyła z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach nowoczesnych samochodów i obsługujących ich w najlepiej wyposażonych serwisach. Problem polega na tym, że w nowych konstrukcjach samochodowych podwozi brak jest mechanizmów do regulacji większości parametrów ustawienia kół. Podlegają one jedynie kontroli na precyzyjnych urządzeniach diagnostycznych i albo mieszczą się w zakresie przewidzianym przez producenta pojazdu, albo konieczna staje się wymiana głównych części zawieszeń.

W pierwszym przypadku tolerowany zakres wartości parametru jest z konieczności nadmiernie szeroki. Między maksimum i minimum jest przecież jakaś wartość optymalna, specyficzna dla konkretnego egzemplarza samochodu. Dobry mechanik byłby w stanie ją sobie wyobrazić i nastawić za pomocą dostępnych mu urządzeń...


W drugim przypadku przyczyną nieprawidłowej geometrii mogą być nieznaczne, wynikające z normalnej eksploatacji, odkształcenia sprężystych elementów zawieszeń. Poza tym są one w pełni sprawne i posłużyłyby jeszcze długo, gdyby można było przeregulować nieco na przykład zbieżność i kąt pochylenia tylnych kół...

zestawy dwu mimośrodowych śrub EZ CAM™ (średnica 10, 12, 14, 15, 16 i 17 mm), montowanych w miejsce oryginalnych (pasowanych), umożliwiają płynną regulację (w zakresie do +/-1o45') kąta pochylenia koła w miejscu połączenia zwrotnicy z kolumną McPhersona. Czas ich montażu to tylko 15 min przy jednym kole.

Zasada regulacji kąta pochylenia przedniego koła śrubą mimośrodową w połączeniu zwrotnicy z kolumną McPhersona